Am semnat, eram bucuroasă apoi se aude vocea lui Louis:
- Locuiești cu noi?
- Păi cred că da.
Am fost acasă și mi-am luat toate hainele. Mama era șocată. Să fiu sinceră eu tot.
Deea era cu mine, era cu un zîmbet pe fața ei drăgălașă. Am ajuns, era o casă așa de mare... Am plecat în camera noastră, ce bine că în casa aia erau 5 camere. Nu vroiam să dorm cu Harry, se zice că dacă intri in camera lui, nu mai esti virgina, nici cu Louis, are o grămada de morcovi prin cameră, nici cu Liam, era cu iubita lui Jennifer și probabil că nici cu Niall, am 17 ani, și sunt minoră. Virginitatea e importanta.
În a doua zi.
Am plecat cu toții la audiții, eu cu Deea am cîntat Perfect. Băieții au rămas șocați, noi chiar aveam un auz mizical foarte bun. Harry se uita ciudat la mine.
- Cee?? Îl intreb eu cu vocea mea de fata mare
- Nimic, spune el uitindu-se in cintinuare la mine cu ochii aia verzi. Era ciudat pentru că și Niall se uita la mine cu ochii ăia albastri. Am ajuns acasă Deea vorbea pe mobil, iar eu vorbeam cu Liam, e asa amuzant. Harry cu Niall cîntau iar Louis se uita la Deea( Ciudattt). Am plecat in camera pentru ca vroiam sa dorm, eram obosita si nu imi pasa de nimic. Se aude niste bocanituri in usa.
-Cine e?! Intreb eu cu vocea mea de copil adormit.
- Sunt eu. Zice Harry. Iam dat voie sa intre, ma intreaba curios
- Ai iubit?? Si ma trinteste in pat...
-Nu, spun eu speriata
- Ok, zice el si ma saruta pe obraz.....