Louis devine din ce in ce mai romantic.

98 9 0
                                    

In episodul anterior.
- Katy? Se apropie Louis de mine si se pune in genunchi si scoate o cutie cu un inel in virf cu diamant.
- Katelyn Mega Malik, vreai sa fii sotia mea? Intreaba cu o fata asa de draguta dar clar lucru emotionat si nervos.
In momentul ala in sala era o liniste, nu se auzea nimeni, eu fara sa ma gindesc am raspuns.
- Louis... Fac o pauza iar el face ochii mari. Da sunt de acord, tip bucuroasa la microfon.
Atunci sa auzit cu toata sala tipa de bucurie. In momentul ala ma simteam asa de fericita, voi fi Tomlinson... Ahh ce bucurie.

Louis ma luat ca pe o mireasa,
- La revedere California, spune Liam incintat.
Toti au venit in culise ca sa-mi vada inelul, eram asa de bucuroasa, voi fi Tomlinson.

In hotel.
- Katy, ce faco? Intreaba Andreea cu un zimbet imens pe fata.
- Bine, tu?
- Katy, mi se pare ca astept un copil.
- Ce? Wow, ma bucur pentru tine, spun bucuroasa. Dar cind ai aflat?
- Nu e asta problema, azi inainde de concert eu si Harry, am facut... O treaba pentru maturi.
- Ok, am inteles. Uite trebuie sa plec in camera, nu te superi?
- Nu! Vine Mikeila la mine peste 3 minute.
- Ok, pa ne vedem miine.
- Pa.

Am intrat in camera, unde, ok o spun calm, peste tot erau petale de trandafiri, luminari si multe sampanie si bomboane... Wow. Chiar e wow.

- Louis? Esti aici?
- Da Katy, spune si ma trinteste in pat sarutinduma pe git, lasind niste cercuri imaginare in jurul lui.

Nu vreau sa descriu ce a fost mai departe, asa ca trecem peste asta. Sper ca nu va suparati.

In a doua zi.
Mam sculat de dimineata, sunt asa de fericita. Ma voi casatori si voi avea o familie fericita. Sper... Imi este foarte bine cu Louis, mam intors cu fata la el. Doarme ca un copilas micut. Il sarut de obraz si ies din pat, mam spalat si mam imbracat in niste colanti, un maiou si mi-am luat in picioare niste ghete de la Nike. Azi avem interviu si presupun ca vom avea intrebari de genul " Veti avea copii cu Louis?"  sau " Sunteti pregatiti de o viata impreuna?". Mam coborit jos unde era Andreea, Danielle si Mikeila.
- Buna dimineata fetelor.
- Buna Katy.
Am plecat la bucatarie pentru ca mi-e era asa de foame. Azi plecam in New York... Avem o gramada de lucru... Mam obosit de viata asta de vedeta, dar are si plusuri... Multe plusuri.
In timp ce mincam o salata de fructe si beiam un suc din mere am observat 2 baieti care veneau spre mine.
- Katelyn Megan Malik? Intreaba unul din ei curios.
- Mda, este vreo problema?
- Nu, noi suntem fanii tai. Ne dai te rog cite un autograf si poti face cu noi niste poze? Te rugam. Spune al doilea.
- Ok, rid.

Am facut vreo 1000 de poze, baietii astia sunt tare amuzanti.
- Ok, Katy noi plecam. Papa, poate ne mai vedem.
- Ok. Papa.

Il vad pe Louis cum vine spre mine cu un zimbet imens pe fata.
- Buna Louis, ce faci?
- Hey Katy, nimic tu?
- Pot sa te imbratisez?
Nu a raspuns, dar ma imbratisat si a inceput sa ma roteasta. Il iubesc.

Trebuie sa plecam la interviu. Mam imbracat in blugi si un maiou. Nu iubesc sa ma imbrac ca o papusa Barbie. Urasc sa fiu popotonata in lucruri incomode. Ne-am suit in masina, si am plecat la interviu.

Am stat acolo 4 ore si am povestit despre viata noastra, plictisitor.

Dupa asta am plecat la Karaoke, am cintat mult mult mult. Ne-am intors la hotel pe la 3 dimineata.

Dupa o luna.
Andreei,Daniellei si Mikelei i se vedeau deja burticile. Am si eu cu ce sa ma bucur. Sunt insarcinata din nou. Suntem deja acasa, in Londra. Azi eu cu Louis plecam la OSC sa ne inscriem si vom fi oficial casatoriti. Nu vrem nunta mare, plecam ca in familie.

- Katelyn  Malik, accepti sa fii sotia lui Louis Tomlinson? Sa traiti impreuna o viata fericita si sa va iubiti?
- Da!
- Louis Tomlinson,accepti sa fii sotul Katelyn Megan? Sa traiti impreuna o viata fericita si sa va iubiti?
- Da!
- In acest caz, va declar sot si sotie. Sunteti familia Tomlinson!

Sunt Tomlinson! Omg...

A venit si sfirsitul acestui capitol. Va felicit cu 31 mai. Miine deja e IUNIE... Uraa. Va iubesc.

Katy. XO

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum