Copilul e al lui Niall?

157 8 2
                                    

Am ajuns acasa impreuna cu Niall de mina, si acolo era Harry cu noua lui iubita.
- Ti-a placut sa ma inseli Styles?
El nu mia raspuns
- Ok Harry particip si eu in jocul tau. Si am plecat sa imi string lucrurile din camera lui. Ma ajutat Niall si am plecat in camera lui, mai bine spus a noastra.
- Katy, esti minunata
- Ehh voi baietii stiti sa faceti o fata fericita.
Era 18:30
Ne-am coborit sa mincam, acolo erau toti mai putin Harry si noua lui iubita sau mai bine spus jucarie. Am mincat si ne-am asezat cu totii pe canapea sa ne uitam la film. In timpul ala Harry sa coborit jos si ma lovit peste fata.
- Ce faci Harry?? De ce mai lovit il intreb eu plingind...
- De ce nu ai spus ca copilul e de la Niall??? Spune el cu vocea ragusita
- Care copil??? Intreaba Liam
- Care copil? Intreaba Jennifer.
- Va explic mai tirziu.
Am fugit in camera plingind, dupa mine a venit si Harry. Niall era in baie si nu a auzit ce se intimpla.
- Esti o curva! Tipa el si ma loveste si mai tare peste fata.
- Tu mai inselat! Nu eu!
- Dar tu ai facut-o prima! Si iarasi ma loveste.
Atunci iese Niall si a vazut ca Harry ma lovit si eu plingeam.
- Las-o!
- Iar tu Niall te socoteam prieten bun, dar iai tras-o iubitei mele, mai bine spus fostei mele.
Si a plecat din camera trintind usa. Eu plingeam dar Niall ma linistea, mia ramas semn pe fata.
- Miine trebuie sa plecam la spital
- Stiu iubire. Hai sa ne culcam.
- Ok, noapte buna.
Mam dezbracat si am luat un maiou de al lui si mam culcat. Am adormit pe pieptul lui, era asa dulce pentru ca dormea ca un motan lenes.

12:38
- Buna dimineata iubire.
Nu am raspuns pentru ca dormeam. Apoi strengarul ala blond a inceput sa ma sarute in zona gitului pentru ca stia ca-mi place.
- Gata Niall, nu ma mai gidili, ii spun eu somnuroasa.
- Hai sa plecam la spital iubire. Spune el foarte fericit.
- Ok, si mam sculat din pat cu o lene nemaipomenita.
Mam spalat pe fata, nu mam machiat pentru ca nu-mi place, mi-am prins un coc dezordonat si mi- am luat o pereche de blugi strinsi pe picior, un maiou pe care scrie,, TAKE ME TO PARADISE" , o jacheta alba si niste ghete tot albe. Niall sa imbracat in niste blugi mulati, un maiou strins pe corp care ii arata toate 8 patratele si ghete albe.
Am ciborit jos unde erau toti, ne-am salutat si am plecat. Ne-am urcat in masina lui Louis, pentru ca a promis ca ne duce el la spital. Am ajuns iar Louis a spus
- Ma sunati cind terminati pentru ca ne ducem la interviu.
- Ok, spune Niall, si am urcat scarile.
Niall ca un gentelman adevarat mi-a deschis usa si mia facut semn sa merg inainte, ma luat de mina si spune
- Sper sa fie copilul meu.
Nu iam raspuns nimic, am ajuns in sala de asteptare unde medicul ne-a primit imediat.
- Am o veste buna, Niall Horan este tatal copilului.
- Uraaa, a tipat el bucuros si ma luat in brate. Te iubesc Katy, spune el. Si pe tine acel micut tot te iubesc si astept sa vii pe lume.
- Aveti 2 gemeni, o fata si un baiat.
Atunci Niall a inceput sa plinga de bucurie. Eii bine eu tot am facut-o. Niall la sunat pe Louis sa vina sa ne ia de le spital.
- Lou, noi am termit vina dupa noi.
- Ok, Niall. In 5 minute sunt la spital.
Urmează...

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum