O noapte in padure...

218 11 0
                                    

După o ora
Niall era multumit, Harry ma tinea de mina, Louis o tinea pe Deea in brate si Liam vorbea cu Jennifer. Era ciudat( la mine totul e ciudat). Apoi Harry a plecat in camera cu mine in brate.
- Hai sa plecam cu cortul
- Ok Harry draga, doar tu si eu. Spun eu cu voce de bebe care vrea mincare. Era amuzant
Ne-am impachetat tot ce trebuia, ne-am luat de mina si am iesit din casa fara sa spunem PE CURIND. Mam asezat in masina lui Harry, am cintat tot drumul Act my age, glumesc mai bine spus am urlat tot drumul. Am ajuns intr-un loc necunoscut de mine, ne-am dus intr-o poienita si am ramas acolo. Harry pregatea mincarea iar eu ma gindeam la noaptea aia cu Niall. Mia placut dar il iubesc pe Harry, si pentru Niall nu simt nimic, sau poate da... Nustiu.... Ma simt confuza, dar oricum. Multumita  lui Niall nu mai sunt virgina, dar eu am vrut ca primul meu barbat sa fie Harry. Oricum ce a fost, a fost si ce va fi conteaza. Dupa ce am cinat am plecat pe malul iazului. Era foarte frumos, doar eu, Harry un foc micut si o patura mare. El a inceput sa ma sarute.
- Te iubesc Katy.
- Si eu te iubesc iepuras.
- Hai in casuta
- Ok, spun eu intuziasmata.

- Pot sa iti demonstrez ca sunt barbat? Ma intreaba el.
- Doar daca ma prinzi. Si am fugit
Am ajuns intr-un colt de casuta si mam blocat, ma prins Harry.
- Te-am prins. Spune el sarutindu-ma pe git. Am plecat in camera si ne-am dezbracat. Era o noapte plina de orgasm.

La 06:54 Dimineata

- La multi ani Katy

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- La multi ani Katy. Tipa Harry doar in stergar
- Am 18 ani??? Nu se poate. Am 18 sunt mare. Uraaaa
- Te iubesc Katy.
- Eu tot te iubesc Harry. Si lam trintit in pat.
La bucatarie ne asteapta un mic dejun gustots. Era si timpul, mii foame. Erau niste clatite, doua cafelute si un mic tort pentru doua persoane.

Am ajuns acasa
Va urma....

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum