Dupa ce ne- am trezit cu totii Harry a avut o propunere, sa plecam dupa un test de sarcina, am ramas cu fata beton. Am acceptat. Am ajuns la o farmacie, am luat testul si am plecat( P.S acolo erau 2 fete care au inceput sa plinga si lau imbratisat pe Harry). Am plecat la baie si am facut testul... Am ramas socata... Era... Era... Deci era pozitiv. I lam aratat lui Harry, ala a amutit.
- Serios??? Spune el
- Cred ca da...
- Nu spunem nimanui ok?
- Ok!
Am plecat la Deea cu Louis,
- Buna frate, spune Harry si ii da mina
- Buna Harry. Ce faci?
- Bine, tu?
- Hai nu ai venit aici sa ma intrebi ce fac, treci la subiect
- Sunt insarcinata Louis
Au ramas cu gura cascata
- Daca vor afla??? Ce ne vom face?
- Nu fa afla nimeni!In a doua zi.
Azi este o zi tare întraiurea, mam certat cu toti di grup inafara de Niall. Mam certat cu ei pentru ca ma puneau sa fac avord... Da da si Harry tot.
Niall se apropia de mine
- Posibil sa fie copilul meu...
- Posibil, dar aceea ce a fost intre noi nu a fost chiar dragoste, mai mult am stat in pat si ne hlizeam
- Dar totusi ne-am tras-o
- Da ai dreptate.
- Hai sa dam niste analize sa vedem acui copilul, al meu sau a lui Harry.
- Ok.Am plecat la spital, am stat vreo 2 ore in rind, dupa asta era ri dul nostru.
- Analizele vor fi gata miine, va apropiati de cabinet. Spune doctorul.
- Ok, la revedere, spune politicos Niall.
Am ajuns acasa si am intrat in camera unde era Harry cu o fata de vreo 18 ani, slabuta, blonda si inalta. Am ramas cu fata beton pentru ca erau in pat, Harry calare peste ea.
- Esti un dobitoc Styles. Nesimtire totala din partea ta! Spun eu plingind.
- Katy nu este ceea ce crezi, eu doar... Ea doar... Noi doar...
- Voi doar ce? Esti calare pe ea fara haine. Apoi eu ies din camera si plec drept spre Niall.
- Niall!
- Da Katy? De ce plingi?
- Harry e in camera
- Si ce?
- Nu e singur, e cu o fata in pat, calare peste ea.
- Ooo Doamne nustiu cei fac.
- Nui face nimic, oricum ne-am despartit.
Si am plecat. Am alergat pina la un riu mic, nu era nimeni, era foarte frumos. Mam asezat si plingeam din vina lui Styles.
Apoi linga mine sa asezat un chip tinat de barbat. Nu era Harry... Era Niall, care ma imbratisat si mia zis
- Katy lasa e doar un prost, sunt alte persoane care te iubesc cu adevarat... Spune el aratind la el.
- Chiar ma iubesti?
- Da Katy, te iubesc foarte mult, esti o fata blonda, cu ochii caprui, slabuta, inalta. Esti visul oricarui barbat.
- Eu tot te iubesc Niall
Si in momentul ala miinele lui erau pe talia mea, a inceput sa ma sarute si imi spune incet
- Katy, te iubesc foarte mult
Eu tot il iubeam, marog oare cui nui plac blonzii cu ochi albastri??
- Eu tot Niall. Eu tot te iubesc ( LOL prima data am scris eu tort te iubesc).
Urmeaza...