- Mi-ai lipsit. *Îmi şopteşte la ureche într-un mod tandru*.
După ce creierul meu procesează ce se întâmplă, îl împing şi încep să strig:
- Cine dracu' te crezi să mă atingi? Eşti un handicapat! Cum poţi să spui că, ţi-am lipsit? Nu ma-ţi căutat! Nu a-ţi încercat să mă contactaţi! *Sunt întreruptă de el*.
- Tu nu ai ideie de câte ori am încercat să dau de tine! Te-am sunat, şi ţi-am tot trimis mesaje, te-am căutat, şi, la naiba! După ce ai plecat, ştii cât de răvăşit eram? Ştii câţi spioni şi agenţi personali am trimis pe urmele tale? Am renunţat la trupă! Defapt, toţi am renunţat ca să te căutam pe tine! Vrei să iţi spun ceva de Louis? Atâta timp cât erai la spital, Louis se droga! Mă ameninţa că, dacă nu renunţ la relaţia mea cu tine, pot să îmi iau adio! A spus că, dacă plec la tine şi la Nicole, vă va răpi! Pe parcursul căsniciei voastre, am tot încercat să vorbesc cu tine, dar erai îndrăgostită al naibii de tare, de un drogat nenorocit care ma băgat în spital după plecarea ta! Tu nici măcar nu coinşteintizezi că te iubesc! * lacrimile îi curg pe faţă, inundând-o*Mă apropii de el şi îl îmbrăţişez stâns. El îmi răspunde. Nu vreau să gândesc negativ, dar îl urăsc pe Louis pentru ceea ce mi-a făcut. Dar, avem un copil comun.
- Katy? Am o surpriză pentru tine! * rupe îmbrăţişarea, şi îşi pune mâinele mari pe umerii mei*
Mă prinde de mână, şi mă conduce înapoi în apartament. Intrăm în dormitor, şi pe pat stă... Andreea, Jennifer, Harry şi Liam.
- Doamne, Dumnezeule! Nu pot să cred! Este o farsă? Niall, spune-mi că este o farsă! *plâng în hohote*Îi îmbrăţişez, fiind bucuroasă, însfârşit să îi simt aproape. Acum coinşteintizez cât de mult mi-au lipsit. Adreea este acum blondă, Jenn are părul mai roşcat ca deobicei, Harry este frezat şi Liam este puţin mai gras. Am aflat că, fiica mea mă aşteaptă în Londra la părinţii mei, tatăl meu se lecuieşte şi nu sunt motive de îngrijorare, deci, totul este asamblat la locul lui. Mama lui Louis a murit, şi chiar ma şocat vestea asta oribilă. Era o femeie foarte bună şi mă ajuta mereu.
Când ieşim din dormitor, nu mai este nici un invitat. Este cam ora 2AM. Harry, Liam, Jenn şi Andreea plec în camerele lor de hotel. Niall mi-a propus să rămân aici, şi am acceptat bucuroasă. Cine ştie de ce oameni poţi să dai în Los Angeles noaptea. Mă aşez pe fotoliul de lângă fereastra panoramică, sorbind din priviri frumuseţea acestui oraş.
- Vrei nişte vin? *vocea groasă a bărbatului care este îndrăgostit în mine, mă readuce cu picioarele pe pământ*.
- Da. *îmi zâmbeşte şi pleacă de lângă mine, dar se întoarce repede*.
Se aşează pe fotoliul din dreapta mea, şi bea puţin din vinul lui:
- Te-ai schimbat mult, Katy. Eşti foarte frumoasă. Nu credeam vreodată că voi fi orbit de o frumuseţe atât de pură. *cuvintele sale mă surprind*. Vin-o aici! *îmi arată genunchiul său*
Mă conformez şi plec lângă el. Aş vrea să mă relaxez, dar nu vreau să îl deranjez cu greutatea mea.
- Stai relaxată, iubito. *îmi şopteşte la ureche*.Îmi sărută maxilarul. Mă pun în poala lui, şi îi muşc lobul urechii. Buzele noastre se contopesc perfect. Limbile noastre se mişcă sincron. Îl simt întărindu-se sub mine. Ne deplasăm prin living, şi ajungem în dormitor. Mă pune pe patul uriaş, pe care urmează să ne satisfacem. Mă rostogolesc, şi el ajunge sub bine. Îi dau jos sacoul şi cămaşa. Îl sărut pe abdomenul bine lucrat până ajung la cureaua blugilor. Ajung şi ei jos, dar eu sunt încă îmbrăcată, ceea ce lui Niall nu îi convine. Hainele mele ajung şi ele pe jos. Suntem doar în lengerie. El îmi săruta abdomenul, picioarele, gâtul. Lengeria mea asortată ajunge jos, la fel şi boxerii lui. El îşi rulează preservativul pe membrul să erect, şi întră în mine, primind din partea meu un geamăt. Mişcarile sale de dute-vino sunt foarte lente.
- Naill, mai repede! Te... rog! *gem şi îl zgârâi pe spate*
El se conformează, şi intră mai adânc în mine. Gemetele noastre umplă dormitorul. Îi sug pielea fină a gâtului. Spatele meu se arcuieşte când sunt mai aproape.
- Dă-ţi drumul, iubito! *geme la urechea mea*.
Ne dăm drumul sincron, el căzând lângă mine. Îmi săruta protector tâmpla, şi mă îmbrăţişează de la spate.***
Mă trezesc, şi îl caut. Frica pune stăpânire pe mine... Dacă a plecat? Dacă ma lăsst baltă? Defapt, de ce m-ar lăsa în camera sa de hotel? E ceva absurd! Îmi iau lenjeria, şi cămaşa în care a fost îmbrăcat el ieri, mă privesc în oglindă, şi rămân şocată: obrajii mei sunt rozalii, machiajul nu este întins, ceea ce mă bucură iar părul este drept şi ciufulit, dar sexy. Găsesc pe dulapul mic de lângă pat un pachet de gumă, şi iau una. Ies din dormitor, şi mă îndrept spre living. Se aud 2 voci. Una este al lui Niall, şi a doua... al lui Louis? Doamne! Ce caută el aici?
- Tu ştii ce dracu' ai făcut? Ai futut-o pe fosta mea soţie! * se aude vocea furioasă a lui Louis*.
- Şi care e treaba ta? Eu o iubesc, iar tu? Tu ce ai făcut? Ai pariat dracului cu nişte drogaţi că, vei face ce-ţi trece prin cap cu ea! *îi răspunde Niall la fel de furios*.
Intru în living, iar privirea lacomă al fostului meu soţ, îmi scanează corpul.
- Iaca şi prinţesa. * Louis îşi dă ochii peste cap*.
Deja sunt intimidată de el.
- Ar fi bine să pleci! *îi spune Niall lui Louis*.
- Cu mare plăcere! Pa baby! *mă loveşte la fund*.Îl îmbrăţişez pe Niall, el sărutându-mă pe frunte.
- Bună dimineaţa! *glasul meu e gros, dar nu mā deranjează*.
- Nu e chiar aşa de bună, cum am sperat să fie. Eşti bine, nu? *mă întreabă, strângându-mă mai tare la piept*.
- Sunt extrem de bine, dacă ignorăm partea cu "Pa baby" şi cu... ştii tu. *încep să chicotesc când îi văd faţa încruntată".După cam un minut de linişte, în care m-am bucurat de prezenţa sa, el sparge liniştea:
- Katy? După ce sa întâmplat ieri, formăm un cuplu, nu? *mă priveşte în ochi*.
Formăm un cuplu?
- Evident!Heey! Am postat foarte devreme, pentru a mă revanşa!
Azi e ziua îndrăgostiţilor! Deci, şi capitolul este puţin (mai mult) mai... diferit.
Nu am facut Q&A pentru că, nu am avut întrebări.*EDITAT*