Louis și Andreea

145 6 2
                                    

Au trecut 6 luni fericite impreuna cu Niall, multa mincare si 2 copii care nu au somn in burtica mea. Sunt in a 6 luna de sarcina este foarte greu dar astept cu nerabdare micutii, ei bine Niall tot ii asteapta. Miine este ziua Andreei, va avea 18 ani. Insfirsit.
- Louis!!!
- Da Katy?
- Miine e ziua iubitei tale!
- Omg, am uitat.
- Am spus eu, morcovii tai sunt stricati si dauneaza creierului tau. Spun eu rizind.
- Hahaha Katy, amuzant. Spune el serios.
- Gata, mai bine dute la iubita ta.
- Ok.

Dupa o ora.
In camera lui Liam si Jennifer se auzeau tipete de bucurie.
- Vom avea copii. Spune Jenn cu lacrimi de bucurie in ochi
- Te iubesc foarte mult.
Eu cu Niall am ramas cu fata beton. Era asa amuzant cind una insarcinata e cu gura cascata si cu farmaturi pe ea... In privinta lui Harry. Are o noua iubita si in fiecare seara din camera lui se aud gemete. Dar chiar nu-mi pasa. Peste o saptamina avem concert im California, New York, Hooly Wood si Washington. Un fel de turneu.
- Niall!
- Da iubire?
- Vreau inghetata! Spun eu cu lacrimi in ochi.
- Doar inghetata?
-Nu! Mai vreau ciocolata, multa ciocolata, vreau bomboane si mai vreu fructe, multe fructe.
- Ok, ma ocup eu de tot.
- Apoi dupa asta plecam in parc sa facem niste poze!!!
- Ok puisor.

Dupa o jumate de ora.
Louis vine si ma intreaba ce surpriza sa faca pentru Deea.
- Frate, schimbai numele de Smith in Tomlinson. Va fi bucuroasa!
- So cer de sotie?
- Da!
- Dar, e micuta. Eu am 25 ea 18. O iubesc foarte mult, nu vreau sa ii fac dureros niciodata, cind plinge mi se face imima bucatele si recunosc ea e aleasa inimei mele. Ea imi face zilele mai luminoase, are asa o privire sincera, mam indragostit intr-o copila. Dar promit, o fac eu fata mare. Impreuna mai avem o viata de trait!
- Dute si spunei asta! Te iubeste foarte mult, e geloasa pe perna ta pentru ca in fiecare dimineata o imbratisezi, ea se uita ciudat la tine si asteapta imbratisarile tale. Te iubeste foarte mult.
- Merg sai iau inel!
- Ok, pa!
- Pa!
In acelasi timp vine si Niall cu multe pachete de mincare. Ma simteam in rai.
Dupa 3 ore am plecat sa ma schimb in alt ceva, si din camera lui Styles iarasi se auzeau gemete!
- Nesimtire totala Styles, sunt si alti oameni in casa asta! Ai respect.
- Fac aceea ce vreau Megan!
- Pai ar trebui so faci alt undeva!
Am ajuns in camera si am plecat in dus, am stat acolo vreo 10 20 de minute. Apoi mi-am strins parul coc lasind niste suvite,
Mi-am luat niste blugi negri, un plover roz deschis mam incaltat in niste ghete albe si o scurta de toamna. Niall ma astepta in hol. Eram gata sa plecam la spital, Louis era la putere. Ne-a adus la spital si face semn sal sunam cind terminat.
- Buna ziua, spune medicul si ne lasa sa intram.
- Buna, raspundem amindoi odata.
- Aveti rezultate minunate, copii dvs. vor aparea vii si sanatosi pentru ca duceti o sarcina usoara.
- Eu as vrea sa nasc prin cezariana.
- Nu e problema! Spune medicul cu un zimbet mare pe toata fata. Scuzati-ma trebuie sa plec la operatie. Ne vedem in alta zi. La revedere!
- La revedere!
Am iesit din spital,
- Niall ne primblam putin?
- Da iubire!
Noi mergeam prin parc, doar eu, Horan, 2 fiinte micute in interiorul meu si multi stropi de ploaie. Romantic! Am ajuns acasa unde Harry cu Deea...
Urmeaza...

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum