Tomlinson... Ce faci cu mine?

119 9 0
                                    

E dimineata, mai exact 9:34 dimineata. Mam codit prin pat si nici urma de Louis, mam sculat speriata si am vazut ca porumbelul meu e pe jos...doarme. Mdaa, nustiu nici eu ce face acolo. Am vazut ca a deschis ochii si eu intr-un fel am inchis ochii "dorm".
- Stiu ca nu dormi Katy. Si ce caut eu jos? Spune serios.
- Nustiu Louis. Spun incercind sa fiu serioasa dar nu mi se primea si ma rideam. Sa sculat suparat,sa uitat la mine si sa pus in pat tot uitinduse la mine.
- De.... Nu am terminat sa spun intrebarea cind el deja si-a lipit buzele de ale mele, e foarte dulce.
Dupa ce mama ne-a hranit, am plecat la el la scoala.
- Katy, aici am invatat eu...
- Ce scoala mare...
- Serios?
- Nu... Scoala mea e mai mare. Rid.
- Stii sa joci football?
- Da! E pasiunea mes Tomlinson! Ador acest sport. E minunat.
Am luat o minge si am plecat pe terenul de football.
- Katy, sa te vad.
- Ehh Tomlinson, ai facut o prostie mare. Am inceput sa alerg dupa minge, ia-m luat-o.
- Megan te prind eu.
- In visele tale iubire.
Alerga din ce in ce mai repede ca si mine... De indata miinile alea grele si mari mi-au prins talia incet.

Am cazut amindoi la pamint. Eu peste el. Ma saruta tandru pe git facind niste cercuri imaginare. Mi-am aplicat miinile in parul lui iar el geme tare.... Ii place.

- Louis, suntem pe un teren de foodball stii asta?
- Da!
- Nu putem face asta aici... Peste tot este presa si nu vreau sa ne vedem la stiri " Louis Tomlinson si Katelyn Malik au facut dragoste pe un teren de foodball". Ar fi urit
- Ok, hai acasa. Mi sa facut dor de baieti.
- Ok, hai sa ne stingem hainele.
Pe jumate de drum ne-am intilnit cu presa... Nu ia-m bagat in seama si am continuat drumul spre mama lui Louis. Ma tinea strins de mina.
Dupa 6 ore.
Am ajuns acasa, e asa curat si nimeni nu se auzea. Niall era la masa minca chipsuri, Deea era cu Harry de mina, stai ce? Harry a cucerit-o pe Deea??? Wow! Sunt asa niste pui! Danielle si Liam se jucau in PS4 Fifa...
- Hey buna. Striga toti.
- Buna, spunem bucurosi ca ne-au vazut.
- Ati vazut? Sunteti in revista asta, ca cea mai frumoasa pereche di showbusiness. Spune Andreea imbratisindul pe Harry. Sunt asa draguti, sper sa tina cuplul asta.
- Serios? Spune Louis incintat.
- Da, uite, ii da revista. Wow...
- Chiar e wow spun eu, te iubesc Tomlinson. Imi pune tandru miina pe talie si ma saruta pe buze, incet, incet.
- Si eu te iubesc Katy. Noi trebuia ceva sa terminam!
- Stai ca noi inca nu am inceput!
- Pai, e 9:56 p.m. ar trebui sa ne grabim, te vreau foarte mult. Imi sopteste la ureche.
- Ok!

Am venit in camera si cum presupun avem o noapte fierbinte impreuna... Doar si Tomlinson. Puteam doar sa visez asta dar niciodata sa nu spui niciodata. Ma saruta tandru pe git, ajungind in zona urechii, ma luat in brate iar eu mi-am asezat picioarele in jurul bazinului lui, am observat cum ne asezam jos, ne-am pus pe pat, imi placea cum ma saruta pe git, mi-a facut niste semne dar vor trece.

- Aaa, scot un geamat puternic cind ajunge in zona urechii.
- Iti place?
- Ughhh, da spun prin gemete puternice.
- Te voi face sa imi trigi numele. Promit! Spune destul de pervers.
- Sa te vad! Spun la fel de pervers.
Ma dezbraca de maiou, il dezbrac si eu de maiou, imi descheie sutienul, imi da blugii mulati jos si imi dau seama ca am ramas doar in chilotei. Atunci, am luat eu conducerea, ia-m dat pantalonii jos, si urmau boxerii. Fara sa ma mai gindesc, ia-m dat jos. Omg, e destul de mare( nu sunt perversa. Jur!). Mi-a dat chiloteii jos. Si iaca na, bogatia lui se afla in feminitatea mea. Ma saruta salbatic, imi placea foarte mult. Era perfect.
- Tomlinson, e perfect. Spun prin gemete.
El nu raspunde pentru ca era ocupat. Inca putin, hai, hai. Ooo doamne, e asa bine. El geme asa de tare incit ma face si pe mine sa gem.

Louis P.O.V
Katy e foarte buna, imi place de ea. Defapt nu, o iubesc, o iubesc enorm de tare, e adorabila, e asa micuta si imi plac mofturile ei. Acum a adormit, e un puisor, o iubesc. Am sarutat-o pe obraz si am imbratisat-o. Am adormit si eu incet.

Hey guys, a venit si sfirsitul. Stiu ca e mai scurt, dar mam staruit sa-l scriu. Va iubesc mult. Miine voi posta, asteptati.
Katy<3. XO.

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum