Turneul

121 8 0
                                    

A trecut o saptamina si trebuie sa plecam in turneu. Am auzit mobilul.
- Alo, Katelyn Malik?
- Da, pot sa va ajut cu cineva?
- Nu, mai degraba eu pot sa va ajut. Sunt medicul dvs. si as vrea sa va anunt ca nu puteti face efort fizic pentru ca sunteti insarcinata. Deci, nu puteti pleca in turneu pentru ca sunteti in a 6 luna de sarcina, mai aveti trei luni. Si daca faceti efort fizic copii vor fi morti.
- Ok, deci nu voi pleca.
- Ati luat o decizie corecta. La revedere.
- La revedere!
Atunci am plecat jos, unde era numai Harry care isi facea bagajul.
- Unde e Niall!?
- Iubire, spune Harry. Pentru tie Niall cind ma ai pe mine. Spune el zimbind pervers.
- Nu sunt iubita ta. Ne-am despartit. Nu simt nimic pentru tine. Spun eu nervoasa
- Gata am glumit! Zice serios
- De unde iti iei glumele? De pe H2O? Timpitule!
Mam intors si am plecat in camera. Lam vazut pe Louis si Liam
- Buna! Nu stiti unde e Niall?
- Hey buna Katy, nu nu lam vazut. Probabil e in camera voastra. Accentuiează CAMERA VOASTRA.
- Ok?! Spun dubios.
Am plecat spre camera. Am deschis-o incet si vad un urs mare mare, un buchet imens de flori si multe petale de trandafiri pe jos.
- Buna Katelyn! Spune el imbratisindu-ma.
- Buna iubire! Spun eu.
- Azi este o zi speciala, tu deja esti un an in trupa. Suntem 7 luni impreuna si te iubesc mult mult mult!
- Eu tot te iubesc Niall! Am vrut sa iti zic ca nu pot pleca in turneu.
- De ce Megan? Intreaba el suparat.
- Pentru ca sunt insarcinata si nu pot face efort fizic, mai am inca 2 luni si trebuie sa nasc.
- Ce voi face eu acolo fara iubirea mea?
- Nustiu puisor. Gasesti tu ceva de facut! Spun eu zimbind.
Ma saruta si pleaca din camera.
Am ramas singura si se aude niste bataturi la usa.
- Intra!
Era Styles.
- Katy, de ce nu vrei sa fii cu mine?
- Pentru ca nu te iubesc!
- Dar... Eu te iubesc si as face orice pentru tine!
- Orice?
- Da Katy!
- Pleaca! Nu vreau sa vorbesc cu tine, daca ma iubeai nu era sa fii cu aia in pat!
- Dar...
- Nici un dar! Pleaca!
- Ok. Si pleaca trist.
Imi faceam bagajul ca sa plec la mama. Baietii, Deea si Jennifer au plecat la aeroport. Am chemat un taxi ca sa plec la mama.
Dupa 1 ora
Am ajuns la scara blocului unde traiau parintii mei.
- Alo, mama esti acasa?
- Da, de ce intrebi?
- Vin la tine? Imi permiti?
- Da Katelyn, acus vine Zayn sa te ajute cu bagajele tale.
- Ok, il astept. 
Va urma...

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum