Capitolul 2

90 10 5
                                    

Ce poate face Zayn... Fratele meu aici? Ma uit, la el cu gura căscată, și cu ochii bulbucați.
   - Zayn?! O Doamne! Zayn!

Îl îmbrățișez strâns, acesta îmi răspunde la îmbrățișare. Sa înălțat... Este mai frumos, este mai... Mai... Nuștiu... Nu este el. Sa schimbat...
  Câteva lacrimi mi se preling pe obraz... El mi le șterge și zâmbește:
  - Katy...

Stau de vorbă cu Zayn vreo oră-două și îi propun să mergem la mine acasă. El aprobă fericit și ieșim din cabinet. El pare foarte fericit. Dar, zâmbetul îi dispare treptat.
  - Ce ai?
   - De ce ai plecat?
  - Zayn... E mult de spus... E complicat... Vei afla. Promit.
Ieșim din oficiu, și ne îndreptăm spre mașina mea.
  - Ce facem cu mașina mea?
  - Te aduc mâine dupa ea.* îi răspund și aprobă*

Ne urcăm în mașina mea, și accelerez rapid. Nu risc să mă vadă cineva. Merg, pe traseul gol, și decit  să sparg liniștea, pentru e că apăsătoare:
  - Ce fac cei de acasă?
   - Bine... Le este dor de tine, tuturor... Chiar și băieților.... Poate, vii să le faci o vizită?
   - Mă gândesc la asta. Poate voi veni... Săptămâna aceasta. Tu când pleci?
   - Peste o săptămână. Filmez un videoclip aici.
  - Cum mai gasit?
   - Știri, bla bla bla.
   - Mai exact?
   - Ești o vedetă scandaloasă + iubita mea nouă tot este model la Victoria's Seacret și practic vă cunoașteți.... Cred.
   - Ceee? Cinee?
   - Emily York.
   - Aa, clar... O știu, vine des pe la petrecerile noastre. De cât timp sunteți împreună?
   - De... Paremise 2 luni.
   - Ce sa întâmplat cu Eleanor?
   - Ne-am despărțit... Am avut un motiv foarte bun, pur și simplu, se comporta ciudat, și nu îmi plăcea comportamentul ei, iar apoi am aflat că sa culcat cu altul.
  - Păcat de ea * râdem ambii*
    - Ce mai fac părinții? *întreb cu o oarecare rușine, pentru că nu am vorbit cu ei de un an*
   - Parinții?... *spune trist*, sunt bine... Dacă îl excludem pe tata... Are cancer... Dar, se poate lecui.

Simt cum rușinea mă manâncă înăuntrul meu...
   - Îmi pare rău...* o lacrimă mi se prilinge pe oraz, și ajunge la buze, simțind-ui gustul sărat*
   - Va fi bine Katy, nu aveai de unde să știi... Tu ai viața ta personală, împlus, ei te iubesc, ești fica lor... Nu avem chiar toți banii necesari, dar va fi bine... Promit. * mă liniștește fratele meu, zâmbindu-mi sincer*
  - Am ajuns. * sunt în fața blocului în care locuiesc*

Ieșim din mașină, eu având grijă să o închid, și ne îndreptăm spre ușa de la intrare. Ajungem în fața ascensorului, și așteptăm în liniște sa ajunga, auzinduse numai respiratia mea sacadată.
  - Linișteste-te *mă îmbrățișează strâns, parfumul său bărbătesc înundându-mi nasul puțin astupat*

Ascensorul ajunge cam greu, și intrăm în el. Apăs pe etajul 20, acolo unde este apartamentul meu, și ușile se închid imediat. Ne ridicăm mai mult deasupra orașului care, e foarte neliniștit, și e deabia  8 seara. Deobicei, pe la ora aceasta, toți își caută de treburile lor, unii venind de la lucru, alțiii primblându-se. Mă trezesc din visare, atunci când aud sunetul , care dă de știre că am ajuns la etaj. Ies din el, cu Zayn pe urmele mele, și ajung în fața apartamentului.
Caut cheile... Și spre surprinderea mea... Le găsesc. Fac contact cu broasca ușii, și o rotesc de 2 ori... și se deschide. Intru în apartament, și Zayn la fel.
Mă descalț și el face la fel.
  - Azi, am organizat o petrecere... La ora 10:00 PM deja trebuie să fim acolo. Vii cu mine, sau rămâi aici?
  - Vin cu tine... Poate va fi și Emily. Vreau să o văd.
  - Okay... Vom ieși la.. Defapt vom vedea... Plec în duș. Tu, fă ce vrei. *îi zâmbesc fratelui meu, și intru în baie*

Mă dezbrac de hainele prietenei mele, îmi desprind părul și, intru în duș pornind apa caldă care nu întârzie să apară. Gelul de căpșuni cu ciocolată albă îmi acoperă întregul corp bronzat. Îl clătesc și îmi masez părul cu șamponul la care facem reclamă " Pantene". De obicei, eu știu că toate aceste reclame sunt amăgitoare, dar aceasta e chiar eficientă. Îmi place ce volum îmi lasă acest șampon. După ce îl clătesc, îmi dau capetele părului cu balsam și îl clătesc la fel de repede.

Ies din duș, și cu ștergarul alb, îmi șterg părul, și cu alt ștergar, mai lung îmi șterg corpul. Îmi iau halatul și mi-l pun deasupra, apoi cu feonul îmi usuc părul. Ies din baie, și mă îndrept spre garderobă. Îmi iau de acolo un top roșu, cu un decolteu generos, și o fustă strâmtă pe corp de aceiași culoare. Le iau cu mine, și intru iarăși în baie pentru am-i face machiajul.

Îmi iau o geacă neagră elegantă și evident pantofi. Ieșim din apartament și am grijă să îl ilîncui.

Suntem deja la petrecere, și eu ca deobicei plec în bucătărie pentru că acolo voi găsi 100% băutură... Băutură... Și?! Băutură. O întâlnesc pe Gabi:
   - Ooo, domnișoară super-mega sexy! * mă salută buna mea prietenă, și mă îmbrățișează*
   - Bunăă, Gabii. Ce faci? * o întreb eu, fiind bucuroasă că o văd*
   - Binee, la petrecerea organizată de... Mine. Tu? * mă întreabă chicotind, arătându-și gropițele*
   - Fratele meu e aici * o avertizez și are o față gen " haha, ce glumă bună"*
   - Haha, ce glumă bună. * râde*
   - Nu e glumă.* o privesc serioasă*
   - Oricum... E tot, haha... Cred... Ce caută aici?
   - E iubitul lui York... Și e aici ca să filmeze un nou vidioclip... Mi-a adus o veste prostă referitor la, tatăl meu. *zâmbetul ei treptat dispare*
  - Ce are? * întreabă cu un glas stins*
  - Are cancer... * mă privește uimită și tristă. Mă îmbrățișează și șoptește: *
  - Va fi totul bine. Pleci în Londra?
  - Trebuie să plec... Zayn pleacă săptămâna viitoare, și plec împreună cu el, pe o vreme.
  - Vin și eu *îmi zâmbește încurăjător și mă îmbrățișează*. Acum doar zâmbește. Totul e bine. Dansează. Bea. Distrează-te. Pup. Prietena mea se îndepărtează de mine, iar eu îi ascult sfatul. Mi-am facut cunoștință cu acel chelner, care nu am ideie ce face aici. Îl cheamă Damon.E drăguț, atractiv, sexy. Acum, e undeva ora 4:20 iar noi, bem. Starea euforică demult ma cuprins, dar mă pot ține pe pecioare. În apartament încă este multă lume,care mai de care. De odată, căntecul " See you again" se aude în boxe, și toți cântă versurile odată cu ei. Încep să cânt și eu. Mă bucur că după atâta timp fără antrenament, încă am voce, deși e puțin mai groasă. Damon cântă și el, are un glas foarte frumos... Nu mă mir, are trăsături foarte frumoase.

Mă prinde că mă holbez la el, și chicotește, eu roșind instant. Se apropie de mine, și mă apucă de mâni:
  - Dansează. *sună mai mult ca un ordon*
  - Și dacă nu, ce îmi faci? * îl privesc amuzată, acestă apropiindu-se de urechea mea*
  - Și dacă nu... Vom trece la ceva mai serios... * face aluzii, iar eu cred ca sunt mai roșie decât o roșie*

Încep să dansez, acestă rânjind mulțumit. Îi arăt limba, ceea ce e foarte copilăros. Mă simt obosită, foarte obosite... Și mă așez pe canapea, adormind instant...

Hey. Am postat. Aș vrea să o mulțumesc pe AriadnaWhite pentru copertă ( te iubesc).

Ily💕
Bye.

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum