Epilog

102 10 0
                                    

Dupa 4 ani.
Copii sunt deja maricei, cei mai mici sunt al familiei Horan. Intru in camera si acolo il vad pe Louis cu fica mea, a ta? A ta? Louis nu a participat? Feee oaieo, copilul e al vostru. Proasto, nu defapt nu esti proasta, esti regina prostilor, nu... Si mai bine, esti o proasta a prostilor. Taci constiinta stupida!
Sai spui lu' ma-ta! Inchide-te odata, suntem o persoana. O persoana nebuno!
- Katy? Katy? Traiesti? Spune Louis fluturind mina.
- Mmm... Da? Ce? Unde? Cum?
- Esti bine? Intreaba ingrijorat.
- Da iubitule, sunt foarte bine.
Ma saruta pe frunte, apoi auzim niste bocanituri in usa.
- Doamna Katy?
- Da Alle?
- Sofia ( fica mea) poate sa ieasa in living, sa ne jucam? Acolo este si Sophia ( fata Mikeilei), Andrew ( baiatul lui Liam) si Nick ( baiatul lui fratemeo Zayn).
- Da sigur. Ii fac semn Sofiei sa plece. Ea a inteles si am plecat. Dupa 2 secunde Louis a inchis usa cu cheia.

- Katy?
- Da?
- Te vreau!
A inceput sa ma sarute salbatic, lasind urme umede pe git si in zona urechilor. E asa de bine.
- Mmm, gem incet.
Imi baga mina sub maiou si imi desprinde sutienul, il da jos, eu ii dau jos maioul lui si apoi incerc sa ii scot pantalonii.
- Te ajut iubito?
- Mdaa... T-te r-ogg, spun prin gemete.

Peste o ora.
Eram cu Louis in pat, ne rideam, eram bucurosi impreuna. Ma iubeste, il iubesc. E totul pentru mine. Peste o saptamina este ziua lui, in ajunul Craciunului, deci vine si Craciunul. Vreau sa ii fac o surpriza.
- Louis?
- Eu sunt!
- Poti saptamina viitoare so duci pe Sofia la mama ta?
- Desigur.

Dupa o saptamina.
Ma scol de dimineata, afara ninge frumos. Este 12:30, plec sa-mi fac rutina de dimineata. Ma pun in fata dulapului si aleg o pereche de colanti negri, un pluover de Craciun si sneakersii mei negri. Plec la interviu cu baietii, in afara de Louis, e plecat la mama lui cu Sofia.
- Harry?
- Da pitico?
- Dupa ce terminam cu interviul plecam la supermarket sa luam totul necesar pentru petrecere?
- Da sigur.

Dupa interviu.
Am plecat cu Harry dupa produse, si nustiu de ce dar am luat un test de sarcina. Vroiam sal probez Sal probezi? Si daca e pozitiv? Ààà? Te-ai gindit ce se va intimpla? Stii ca esti proasta? Ma-ta ii proasta nu eu. Dute dracu constiinta stupida.

Dupa 3 ore.
Oaspetii sunt deja aici, parintii mei si parintii lui Louis inca nu au venit. Ii ia el pe toti. Au venit Zayn, Eleanor, Justin, Shaw, si multi alti prieteni de ai nostri. Niall deja a mincat o jumate de frigider. Am plecat sa ma imbrac normal. Am ales o rochie neagra, am decis sa imi iau tocuri, ma rog le urasc dar maar de ziua sotului meu sa fiu eleganta. Am ales un machiaj strident doar rimel si luci de buze. Feee ai un test de sarcina de facut! Mersi, macar de ceva esti buna. Am plecat in baie...
Sunt insarcinata. Nu se poate, este pozitiv. Omg... Mai bine spus omfg. Nustiu ce sa zic. Vezi? Vezi? Ti-am spus eu! Proastooooo!
Dute dracu cu spusele tale.

Las testul pe masa. Am plecat jos unde deja a venit mama si tata.
- Hey MAA, heyy taaaa!
- Hey capro! Spun ei deodata.
Am observat ca Eleanor a plecat la noi in camera. Probabil ca la wc.
Eu eram bucuroasa si dansam in rind cu toti, pina cind Eleanor la liat de mina pe Louis si pe mine, arata testul si HAHAHA MEGAN! Sa sfirsit! Cu cine? Cu tine? Proasto.
- Katy? Serios? Esti insarcinata?

THE END.
Va multumesc ca ati fost alaturi de mine si ma-ti sustinut in ceea ce fac. Voi sunteti familia mea, va iubesc pinguinilor. Va iubesc mult mult mult! Sunteti o parte din mine, care mereu ma sustine. Sunteti cei mai tari. Fiecare poveste are un sfirsit, asa cum are acum asta. Ma iertati pentru greselile pe care le-am comis aceste 21 de capitole. Va iubesc! Daca mai vreti carti, scrieti aici cite un comentariu si votati pentru acest capitol. Va pup.
Katy. XO

( 04.06.2016)
KatelynMeganMalik.
😘❤️💋😍

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum