Sosirea mult asteptata.

136 9 2
                                    

A venit si Zayn sa ma ajute cu bagajul.
- Buna surioara. Si ma saruta pe obraz.
- Buna Zayn.
Am plecat in apartament unde ne astepta mama, tata si iubita lui Zayn.
- Buna. Le spun politicoasa si ii imbratisez.
- Hey, Megan buna draga.
Iti astern sa dormi la tine in camera.
Dupa 10 minute.
- Copii la mincare.
Toti au alergat din camere si au plecat la bucatarie.
Era liniste, si mama a decis sa sparga linistea asta ciudata.
- Katelyn cind be vei bucura cu nepotei?
- Ehh, mama mai am 3 luni. Sa stii ca deabea astept sa ii tin in brate, sa nu dorm noptile si sa ies cu ei la plimbare.
- Ei?! Intreaba toti.
- Da ei, voi avea gemeni. Spun eu  si rid incet.
- Oo doamne, spune Zayn. Il omor pe Niall. Sa staruit prea tare, spune in hohote.
- Hahaha, nui amuzant, spun eu serios.
Dupa ce am terminat de mincat am auzit ca ma suna cineva pe Skype, era blondul meu iubit. Dupa ce am vorbit am plecat sa ma spal. Mam culcat.
A doua zi dimineata.
Era 10:32, eram foarte somnoroasa dar vreau sa maninc si nu-mi pasa. Am vazut pe masa niste clatite si multa Nutella, mam apucat sa maninc, deci cum ati ghicit am mincat tot si am plecat la mine in camera. Se aude telefonul meu.
Oh I just wanna
Take you anywhere
That you like
We could go out
Any day
Any night
Am raspuns era Zayn care tipa la mine
- Cine mi-a mincat clatitele?
- Zayn, precis nu eu le-am mincat. Posibil le-a mincat un iepuras
- Louis nu este aici!
-  Inseamna ca..
- Ca... Ce Katelyn?
- Nu ai dovezi ca eu le-am mincat.
- Ai dreptate, nu am.
- Traim intr-o casa si vorbim pe telefon.
- Iesi in bucatarie.
Am iesit si acolo sta Zayn, mama, tata si Eleanor. Erau cu bratele in sîn. Erau asa seriosi, desi si-au dat seama ca le-am mincat am spus.
- In mine traiesc doua persoane, in voi niciuna. Deci... Mie imi vine sa maninc frigiderul si voi ma badeti la cap cu clatite si nutella.
- Vezi, staim eu ca le-a mincat ea, si tu mama spuneai ca no sai placa. Imi datorezi 100€.
- Ok, doar pentru ca esti fiul meu.
Am plecat toti prin camere.
Dupa amiaza, pe la orele 16:45
Am plecat la mall cu Zayn ca sa luam ceva de mincare acasa. Saracul Zayn mai nu i sau rupt miinele de la atitea sacose. Las fi ajutat dar sunt insarcinata, si chiar daca nu as fi fost nu las fi ajutat. Imi place cind sufera😈.
Stiu stiu sunt un dracusor.
Dupa 3 luni.
Mi-am facut bagajele sa plec acasa, ma simteam rau, eram pe a 9 luna de sarcina si nu ma puteam misca. Tata ma dus pina acasa.
- Pa tata!
- Pa Katy!
Am intrat in casa. Nu era ca inainte, era asa liniste imi lipsesc baietii. Vreau sai vad, ma simt rau fara ei. Se aude cineva la usa.
- Hey iubire. Tipa Niall
- Buna Katelyn,spun toti intr-un glas, mau imbratisat si am observat ca la Jenn a crescut un pic burtica. Erau foarte obositi. Ne-am culcat cu totii mai putin eu si Niall.
- Deci iubire, cum a fost in turneu?
- Tare scumpete, erau multe fane, dar partea proasta este ca mie era dor de tine si de burtica ta. Si in momentul in care a spus burtica ta ei sau miscat.
- Vai Niall, mi se pare ca micutii vreau sa iasa din burtica.
- Stai acus sun la salvare.
- Mai repede tip la el.
In momentul ala toti au venit la noi in camera si Louis ma luat in brate si ma dus spre masina. Cei lalti sau suit in masina lui Harry.
La spital.
- Naste! Tipa Niall la doctori.
Atunci doctorul nostru a iesit repede si ma luat in sala de nasteri. Cei lalti au ramas in sala de asteptare. Niall era foarte speriat, Harry, Liam si Louis nu au inteles ce se intimpla iar Deea cu Jenn isi rodeau unghiile. Pe hol se auzeau tipete de durere, se mai auzeau si injuraturi. Ma simteam foarte rau, ma durea mult tot corpul dar stiam ca trebuia sa nasc.
- Hai Katelyn! Hay! Mai ai putin!
- Nu pot ma doare!!! Tip la doctor.
In hol.
Au venit si parintii mei impreuna cu Eleanor si Zayn. Pareau ingrijorati.
Dupa 3 ore.
Doctorul a iesit din sala.
- Din pacate, baietelul dvs nu a ramas viu. Iar fetita e vie si nevatamata.
Toti au inceput sa plinga. Iar eu eram acolo cu fetita mea micuta si finuta. O chema Nicole. Era micuta si neprotejata, am dat nastere unei fiinte. Dar din pacate, baietelul a murit. Ma simteam vinovata dar si foarte bucuroasa. In momentul ala a intrat tatal copilului si cuceritorul inimei mele.
- Te iubesc Katelyn. Acum in brate tii cea mai minunata si micuta fiinta, sunt foarte bucuros.
Eu nu mai aveam puteri sa zic ceva si doar iam zimbit.
Va urma...

Fata din One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum