7.BÖLÜM(su giderinde bağıran küçük bir kız çocuğu)

45 1 0
                                    

Artık çok iyi arkadaş olmuştuk onunla. Sabah kalktığımızda keyifli bir kahvaltı ettik. Sonra da okula gittik.
. . .

Eve geldiğimizde ona belimdeki kocaman tek gözü gösterdim.İyice düşündü ve bana
" şu an bile birşeyler yapmazsak  yakalanabilirsin"dedi. Bende
"O zaman başlayalım."dedim. "Bana dün sen su giderinden küçük bir kız çocuğunun yalvarışlarını duyduğunu söylemiştin mesela ondan başlayabiliriz,ama öncelikle bodruma inmek belki de kız çocuğu şu an ordadır "dedi.Bodrum çok karanlık olduğundan ellerimize fener aldık ve yavaş yavaş dikkatli bir şekilde indik.

O da ne!karşımda kocaman dikey konulmuş bir sandık vardı. Sandığın tahtaları dikey ve aralıklıydı. İçine baktık. Korkunç hale gelmiş küçük bir kız bize bakıyordu. Ona kaç yaşında olduğunu sordum. O da "8. Lütfen beni çıkarın burdan beni buranın çok eski sahibi kilitledi.çok konuşuyormuşum diye" dedi. Bende üzüldüm ve sandığın içinin ince bir şeyle değişik şekiller çizili olduğunu gördüm. Selinin kulağına "bu kızı çıkarmalıyız" dedim. O da bana"sen safsın gerçekten görmüyor musun kızın tırnaklarını parmağam kadar. Belki bunun de içine girmiştir, bizim içimize girmek için numara yapıyordur. Doğru söylediği ne malum." Dedi. Ben de korktum . Ve biz bodrumun kapısını kilitleyerek ordan uzaklaşırken kalın sesli bir değişik konuşma duyduk. Kızdan başka birisi yoktu ki içeride.Selinin söyledikleri doğruydu. Onun içine girmişlerdi.

Yukarı çıktığımızda bu konu hakkında konuştuk. Birbirimize maske yaptık ve yattık. Bir yandan çok mutlu bir yandan da çok ürkmüştüm...

SESSİZ  ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin