6.BÖLÜM

50 1 0
                                    

Yattım.
Sabah alarm sesleriyle uyandık. Selin bana uğur getirdi heralde. Bu gece hiç garip şeyler olmadı.Duşa giriyordum ki aaaaaaa!belimde kocaman tek göz resmi var. Çok korkuyorum. Koşarak giyindim ve Seline göstermeden evden çıktım. Hocaya gitmeliydim. Okula gitmesem de olurdu

Hocanın evine gittiğimde kalabalık vardı."ne oluyor"dedim. Bir kadın da" meğer bu hoca deil de bize kötü olmamız için dua edermiş. Bu da üç harflilerdenmiş kızım"dedi. Ben şok oldum demek bu gözü o yaptırdı. Ben anlamıştım zaten tipinden. Allah bildiği gibi yapsın onu. Beni de üç harflilere yakalatmaya çalışıyordu demek ki. Eve dönmeye karar verdim.

Offfff okula da gitmedim ,ya başıma gitgide daha fena şeyler gelirse yapmıştır da bu karı.

Eve gittiğimde kapıyı Selin açtı. O da gitmemiş okula."nerdeydin merak ettim. Bir şey oldu zannettim."dedi. Ayyy canım arkadaşım iyi niyetli anlatayım belki benimle kalmaya devam eder. Yoksa günaha girerim. Selini karşıma oturttum. Ve söze başladım."bak Selin şimdi söyleyeceklerimden sonra benimle kalmayabilirsin senin tercihin saygı duyarım. Yaklaşık iki günden beri bu evde değişik olaylar oluyor, bende seni yalnız kalmamak için korktuğum için aradım." Dedim."ne gibi olaylar, anlamadım"dedi."çeşmelerden kan gelmesi, kapıların kendi kendine açılıp kapanması,su giderinden küçük bir çocuğun yalvarışları gibi"dedim.bana"gerçekten mi demek ki ya sende bi şey var ya da bu evde "dedi. Ben de" nerden çıkardın"dedim. O da"Eskiden rahmetli teyzemin başına benzerleri gelmişti ve onlara yakalandı. Yaşamını yitirdi"dedi ve gözleri doldu." Sen git burdan kendi hayatın da teyzenin hayatına dönüşmesin"dedim.o da "hayır seninle savaşıcam ve neler yapmam gerekiyor bildiğim için uyguluycaz anlaştık mı?" Dedi. Ben bugün en gerçek dostumu bulmuştum belki de...

SESSİZ  ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin