17.BÖLÜM (eski korkunç gecelerim yine mi başlıyor)

24 0 1
                                    

Selin geldiği gibi boş odalardan birine sahiplendi sormadan.Valizini yerleştiriyordu. Ben de bu sırada salonda beni nasıl buldu diye düşünüyordum.Aptallık ya o normal insan mı ki düşünüyosun. Şaşırmamalıydım hatta.Bu sıralar Doruk gelmese keşke diye iç geçirdim.

Selin medivenlerden hızlı hızlı indi ve karşımdaki koltuğa oturdu.Oturmasaydı şaşardım zaten.Uzun bir sessizlikten sonra konuşmaya başladı,haliyle sessizliğin de içine etti kaşar.

"Eeee buralarda neler yaptın bakalım?Ayyyy sevgili yaptın sevgili "
"Selin bazen gerçekten çok cahil ve açıksözlü biri oluyosun,bir,sevgili değil erkek arkadaş o,iki,diyelim yaptım sanane,üç,senin olmamana şükrettim ki sen geldin. Bir dakika ya sen niye hep peşimdesin,benim her geldiğim yere gelmen şart mı kızım?Huzurumu s**tin bee"

"Bakıyorum da götün kalkmış,ilk arkadaş olduğumuzda yalakalıktan geçilmiyodu Tuğçe."

"Senin ne mal olduğunu anladım canım yaa,hem madem ki yalakalığımdan geçilmiyodu,geçmeseydin,defolup gitseydin.Seninle arkadaş olduğum zamana sokiim ben ok mu "(içimi boşalttım ohhh beee)

"Neler söylüyosun Tuğçe,bu benim arkadaşım Tuğçe değil,olamaz y-aaaa)

"Evet evet zaten ben de artık seninle arkadaş olmak istemiyorum,sen bi tuhafsın kızım seni çözdüm ben,uğursuzsun sen,içinde bir şeytan var senin git hayatımdan,beni çok mu aradın da buldun?"der demez Selin ağlamaya başladı ve koşarak odaya çıktı. Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama kendim için.Bir de insanım pozları yer miyim ya ben."GÜNDÜZLERİ İNSAN,GECELERİ ŞEYTAN"diye bağırdım merdivenlerden.

Tam mutfağa doğru arkam dönük bi şekilde gidiyordum ki hızlıca gelip boynuma sarıldı,şimdi içindeki şeytan çıkıyordu,kalın bir sesle"bir daha bana bağırır yada kızarsan senin içinede girerim anladın mı beni"diye bağırdı.
Bende kafamı salladım,zil çalıyordu.Koşarak kapıyı açtım.

Doruk karşımda tuhaf tuhaf boynuma bakıyordu.Ben de boynuma baktım kıpkırmızıydı. Selin'in parmak izleri belli oluyordu.Doruk boynuma ne olduğunu sordu,ben de kendim uyurken rüya gördüğümü ve kendimin yaptığımı söyledim. Selin koşarak "Kimmmm-miş "deyip duraksadı.Aşık oluyodu hemen elini uzattı ve "ben Selin,Tuğçenin arkadaşı,ev arkadası da denilebilir " dedi Doruk ta "merhaba ben Doruk Egemen ama Doruk derler "dedi ve elini çekmeye çalıştı Selinin asıldığını anladi bana baktı."Ayrıca Tuğçe'nin erkek arkadaşıyım "dedi ve dudağımı öpüp içeri girdi.

Şaka mıydı beni öptü,hem de dudaklarımdan.İçeri girdim kızardığımı farkettim Doruğa baktığımda göz kırpıp güldü.

Selin kıskanç kıskanç sinirle "ben odaya gidiyorum siz keyfinize bakın" dedi ve yukarı çıktı.Doruk ta ben kalkayım dedi ,öpücükle ilgili hiç bir şey soramamıştım.

Ona AŞIKTIM<3...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ  ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin