15.BÖLÜM(doğum günü hediyem)

40 0 0
                                    

(Üstteki foto tuğçenin fotoğrafı).



Bugün çok mutlu uyanmıştım,çünkü bugün benim doğum günümdü.Mutfakta her zamanki rutinim olan gevreğimi hazırlıyordum.Ben özellikle formuma önem veririm.Her sabah bir kase gevrek mutlaka yerim.Tam gevreğimi yerken telefonuma bildirim geldi,baktığımda çığlık attım ve kalkıp zıpladım.Doruk faceden bana arkadaşlık isteği yollamış,ben de hemen kabul ettim.Durur muyum.

Gardırobumu açıp bugün ne giysem diye düşündüm.Askıdaki siyah elbisemi aldım ve kapağını kapattım.Giyindikten sonra fotoğraf çekindim ve faceye koydum altına da doğum günü sevinciiii diye yorum ekledim.Bir dakika sonra faceden mesaj geldi.Mesaj Doruktan doğum günümü kutluyordu.Sevincim ikiye katlanmıştı.

Bir dakika büyük bir sorun var,ama ben doğum günümü kiminle kutluycam?Selin de yok.Tam ben böyle deli deli düşünürken Selin aradı,açmadım tabikide meşgule verdim.Mutsuz mutsuz günlüğümü doldurmaya başladım.Doldurduktan sonra da "bu sene doğum günümü kutlayamıycam anlaşılan"diye,mırıldandım kendi kendime.Yine delirmeye başlamıştım.Kendi kendime konuşuyordum.

Bir saat sonra zil çaldı.Açtım.Onu karşımda görünce bayılıcak gibi oldum.Evet ondan bahsediyorum,Doruktan<3.Bana gülümseyerek "merhaba,doğum gününü benle kutlayabilirsin,tabi istersen"dedi.Ben de hemen kafamı sallayarak onayladım.

İçeri geldi ,biraz konuştuktan sonra pastamı üfledim,dileğimi tuttum ve hediyesini verdi.Hediyesi büyük bir şeydi sanırım,kare şeklindeydi.Merakla açtım.

İçinden benim az önce çekindiğim fotoğrafım vardı ama çerçevedeydi.Sevinçle yanağından öpüp teşekkür ettim.Kızarmıştı,utangaç bir şekilde gülümsedi."bir şey değil"dedi.

Oyun oynamaya karar verdik.Jenga oynuyorduk.Sıra bendeydi,arkamdaydı bana yardım etmek için yaklaştı,nefesini duyabiliyordum.Çok güzel kokuyordu.Kokusu başımı döndürmüştü.Birlikte çok güzel vakit geçirmiştik.Saat on ikiye geliyordu.Doruk "ben gideyim geç oldu,iyi geceler" dedi ve bana sarıldı.Bir an nefesim kesilicek zannettim.Ben de sarıldım."Yarın görüşürüz o zaman "dedim.O da "o kesin ben sensi"dedi. Devamını getirmedi.Bende şaşkınlıkla" bay bay"dedim ve kapıyı kapattım.O az önce ben sensiz yapamıyorum mu diycekti,ağzından kaçırıyordu.Acaba o da beni seviyor mudur?diye düşündüm yatarken....

SESSİZ  ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin