Profesörler ve Kareem akıllarındaki korkutucu ancak gerçek olma ihtimali yüksek olan o şüpheyle oradan ayrılmaya karar verdiler. Evin giriş kapısına doğru yürümeye başladılar. Önce Profesör Sedat ardından Profesör Ravelset dışarı çıktı. Onların hemen arkasında olan Kareem de dışarı çıkacaktı ki gözü kapının üstündeki cam bölüme ilişti. Kapının arkasına bir kağıt yapıştırıldığı anlaşılıyordu. Kareem dışarı çıkıp: " Bir buraya bakabilir misiniz, çok önemli." dedi heyecanla. Profesör Ravelset: " N'oldu Kareem bir şey mi buldun? " diyerek içeri girdi. Onun ardından Profesör Sedat da içeri girdi. Kareem parmağıyla kağıdı işaret ederek: " Bakın burada bir kağıt var ve üstünde bir şeyler yazıyor. " Profesör Ravelset kağıdı oradan alıp sesli bir şekilde okudu: " Düşündüğümden de gerizekalı çıktınız. Bu kadarına gerçekten çok şaşırdım. Bunca zamandır defalarca açık vermesine rağmen içinizde bir hain olduğunu anlamamanız gerçekten çok komik. Her neyse haininiz de yanımda şu anda çok selamları var size... " Profesör kağıdı okuduktan sonra öfkeyle buruşturup attı, ardından sessizce: " İlayda " diyebildi sadece. Profesör Sedat: " Bu kadarı da gerçekten çok fazla ama. " dedi öfkeyle. Kareem ise eşinin hain çıkmasının verdiği acıyla dizlerinin üstüne çöküp ağlamaya başladı. Profesör Ravelset onu öyle acı içinde görünce eğilip elini Kareem'in omzuna atıp sıvazladı. Kareem Profesöre dönüp ağlayarak: " Neden peki profesör neden? " dedi ve başını profesörün omzuna yasladı. Profesör cevap vermedi bu soruya daha doğrusu veremedi. O da çok şaşırmıştı İlayda' nın hain çıkmasına. Kareem bir an düşününce bir şey fark etti: İlayda' nın son zamanlardaki davranışları onun hain olduğunu apaçık ortaya seriyordu aslında ama ona olan aşkı bunu görmesini engellemişti. Profesör Ravelset İlayda' nın: " Lavaboya gitsem iyi olacak, yanınızda ağlamak istemiyorum. " dediği anı hatırladı. İlayda işte o an lavaboya gittiğinde uyarmıştı içinde olduğu gizli örgütü. Onlar da bu sayede basılacaklarını öğrenince apar topar binayı terk etmiş olmalıydılar. Profesör Ravelset Kareem ' in kolundan tutup onu ayağa kaldırdı ve: " Her şeye inat bütün inancımızla amacımız doğrultusunda yapmamız gerekenlere odaklanmalıyız. İşte bu yüzden artık gitmeliyiz. " dedi. Kareem ve Sedat da onu onayladı. Ardından geldikleri araca binip ormandaki eve doğru yola koyuldular.
2,5 Saat Sonra
Ormandaki Ev
2,5 saat süren bir yolculuktan sonra Kareem ve Profesörler ormandaki eve geri döndüler. Kareem Profesör Ravelset' ten bir toplantı talep edince Profesör Ravelset laboratuvarda toplantı yapma kararı aldı.
Laboratuvar
Kareem: " Hocalarım buradaki toplanma sebebimizi biliyorsunuz. Bir durum değerlendirmesi yapmak istiyorum. "
Profesör Ravelset: " Seni dinliyoruz Kareem devam et. "
Kareem: " Bir bakalım ne durumdayız. En baştan başlayacak olursak, 10 yıl önce yaşadığımız acı olaylar sonucunda kendimize çok önemli bir görev edindik. Profesör Ravelset yıllar süren çalışmalara başladı 2,5 yıldan biraz fazla bir süre önce 10 yıl önce yaşanan acı olaylarla ilgisi olan benim gibi gençleri toplayıp üzerimizde bir takım deneyler yaptı. Deneyler başarısız olunca yılmadı defalarca deney videolarını izledi. En sonunda da deneyin kısmen başarılı olduğunu anlayıp beni bulmaya karar verdi. O gün sinemada yanıma gelip benle konuşmak istedi ancak ben buna izin vermedim. Daha sonra gizli gücüm olan zamanı durdurma yeteneğimi arkadaşlarıma açıklamak zorunda kaldım. Durumu öğrenince en yakın arkadaşım olan Fatih bir profesöre danışmamız gerektiğini söyledi. Ben reddedince de beni kaçırıp Profesör Ravelset'in yanına getirdi. Daha sonra PRofesör Ravelset bize her şeyi anlattı. En azından doğru bildiği her şeyi. Bu aşamadan sonra Vedat en büyük düşmanımız oldu. Ne yapıp edip Vedat'ı bulduk tam hesabını kesecektik ki Profesör Sedat'ın adamı Hakkı buna engel oldu. Ardından bizi Profesör Sedat'a getirdi. Profesör Sedat Profesör Ravelset' le konuşup amacımızı unuttuğumuzu gerçek amacımızın Vedat'ın hesabını kesmek olmadığını çok daha önemli bir amacımızın olduğu ancak bunun bir takım olaylar neticesinde 10 yıl önce Profesör Ravelset' e unutturulduğunu öğrendi. Daha sonra bu amaç bize de anlatıldı. Tabi bu olaydan sonra en yakın arkadaşım Fatih beni yüzüstü bırakıp eşiyle mutlu bir hayat yaşamaya karar verdi. Bu da yetmiyormuş gibi bize her şeyin anlatıldığı o gün Profesör Ravelset'in bana verdiği Ravsetx2' nin ömrümden ömür çaldığını hayatımı kısalttığını öğrendim. Tabi bu olay sonucunda bile vazgeçmedim. Bundan sonra bu amaç doğrultusunda ilk görevimiz olan Vedat'ın arkasındaki bizim BSKSVÖ adını verdiğimiz örgütü çökertmek istedik ama başarısız olduk. Ve bu başarısızlığın nedeninin eşimin, biricik aşkım İlayda' nın hain olması olduğunu öğrendim. Bunun en acı tarafı ise İlayda' nın başından beri BSKSVÖ için çalışıyor olması. Bu kadar yaşadığım acı bana gerçekten çok ağır geldi. Ama öte yandan amacımızı düşündüğümde kendimde inanılmaz bir azim ve istek buluyorum. Hele bir de bu büyük ütopyanın gerçekleşmesi için yalnızca 44 gün kaldığını düşününce içimdeki istek daha da artıyor. Bugün 2 gün önce bize verilen görevlerin ilki olan BSKSVÖ yü çökertme görevinde başarısız olduk. Peki vazgeçecek miyiz? ASLA! Hatta daha fazla vakit kaybetmemeliyiz. O örgütte kim varsa İlayda da dahil herkesi öldürmeliyiz. Yoksa bu büyük amacımız asla bir "ütopya" olmaktan öteye gidemeyecektir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanı Durduran Adam (Şimdilik Yarım Kaldı)
Bilim KurguHikayemiz tek bir zaman diliminin içinde olmasa da 2053 ve 2054 te geçiyor diyebilirz. Kareem 29 yaşında genç ve yakışıklı sayılabilecek bir adam. Ancak onun bir yeteneği var evet o zamanı durdurabiliyor. Bu yeteneği başına türlü belalar getirecek...