ON IKI

111 4 1
                                    


ON İKİ

" Burada ne işin var senin?? Sen neden buradasın?"

"Asıl bu soruyu benim sana sormam lazım Ingrid. Senin burada ne işin var? Yatakhaneden çıkmaman lazımdı. Ya yakalansaydın. Senin orada olduğunu anlamaları an meselesi hemen geri gitmen lazım. Hadi hemen git yoksa sonu iyi olmaz."

"Ben seninle konuşmadan hiçbir yere gitmiyorum Liam. Bazı cevaplar lazım bana korkuyorum . Seninle konuşmam lazım ama sana sinirim halen geçmedi. Öncelikle soruma cevap ver.

Senin burada ne işin var?" cevap vermekte zorlandı Liam.
Doğruları söylemek zordu. Doğruları Ingrid'e söylemek daha zordu.

"Ingrid burası benim odam." Dedi ve yüzüne garip bir ifade takındı.
Yanlış bir şey söylemiş gibi bir ifade.

Ingrid odaya baktı. Yüzünde hiç ifade olmadan . 1 tane küçük dolap vardı. Bir kapağı açıktı ve içinde kıyafetler vardı. Bir t-shirt gördü. Bu Liam'ın önceden üstünde gördüğü t-shirttü. Bir yatak vardı bir de aynı. Başka bir şey yoktu. Çok sade ve düzenliydi. Ingrid Liam'ın dediğinin üstüne tepkisiz bir şekilde soru sormaya devam etti. Cevaplar her şeyden önemliydi.

"Sen neden sarayda kalıyorsun? Neden burada bir odan var?"
Yüzüne baktı Liam'ın . Burada hiç olmak istemediğini fark etti. Ona sadece bir kaç soru sormak istemişti. Şuan konuşabileceği tek kişi oydu . tek arkadaşı. Tam olarak arkadaş değillerdi ama onla biraz olsun konuşmak, biraz olsun doğru cevap duymak içini rahatlatıyordu ama şuan onun söyledikleri Ingrid'in aklında daha çok soru getirdi.

Liam panikledi. Önce ne diyeceğini bilemedi ve hızlı bir sekilde cevap verdi. Ağzından bir yalan çıktı.

"Burada çalışıyorum unuttun mu? Burada çalışan herkesin burada bir odası var." yüzü kızardı ve odada saçma bir yere odaklandı.
Yalan söylediğinde hep böyle oluyordu ama farkında değildi.

Ingrid ne cevap vereceğini bilemedi. Liam ile konuşması lazımdı ama nereden başlayacağını bilmiyordu. Sorulması gereken bir sürü şey vardı . neden burada olduğu da buna dahildi.

" yalan söylediğinde yüzün kızarıyor." dedi soğuk kanlılıkla.

" Buna mı dikkat ettin?" Liam mutlu mu olmalıydı bilmiyordu.
sadece sordu . evet cevabı duymak için değil . sadece merak ettiği için. Konuyu değiştirmek için Ingrid asıl odaya gelme sebebini sordu.

"Emily. Emily nerede? Kate bugün onu alıp gitti."

Ağzından birden çıkmıştı. Sorma sırası hazırlasa ilk sıraya bunu koymayacaktı ama engel olamadı. Bu soru karşısında Liam donup kaldı.'İki soru iki yalan ' diye geçirdi içinden. Ingrid Liam'ın soru karşısındaki tavrını fark etti. Herkes fark ederdi.

"Emily mi? Şey Ingrid.. bu konuları seninle konuşamam. Bunu sanırım konuşmuştuk seninle. Kralın emirleri çok katı . Sen de biliyorsun. Hadi buradan çıkaralım seni."
Konuşmadan onu güvenli bir yere götürmek istiyordu. Lafı dolandırdı. Onun iyi olması Liam için önemliydi. Nedenini bilmiyordu ama öyleydi.

"Bana açıklama yapmadan bir yere gitmiyorum Liam." Dedi inatı bir şekilde.

Ingrid bunları söylerken Liam Ingrid'in kolundan tutuyordu ama bu sefer elini çekmedi. Kolunda sıcaklık hissetti Ingrid ama bu sefer o da elini çekmesini istemedi. Liam'ın gözleri Ingrid'in gözlerine kitlendi. Sadece baktı. Şuan ne olsa umurunda değildi Liam'ın . ıIngrid o anda hareket etti ve Liam gözlerini Ingrid'den kaçırdı. O anın hiç bitmesini istememezdi. Ingrid kolunu hızlı bir şekilde çekti Liam'ın ellerınden. Dokunmak ya da dokunulmak istemiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Denek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin