#5#

1.3K 50 1
                                    

Następny dzień
Pov Ari
Za dwie godziny mam spotkanie z Leo.Jak na razie to jestem pomalowana,umyta i uczesana.Jeszcze tylko strój.
15 minut pózniej
Jestem już gotowa.Prezentuje się tak:

Dobra jeszcze zjem sałatkę i obejrzę serial

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dobra jeszcze zjem sałatkę i obejrzę
serial.
20 minut do spotkania
Dobra idę powoli na pieszo.
                  6 minut do spotkania
Matko czuje jakby serce miało mi wyskoczyć z klatki piersiowej...ale zaraz,zaraz czemu ja się tak stresuje?
Dobra nie ważne...o widzę go idzie...
                         Pov Leo
Może to był błąd z rym spotkaniem?Jak coś głupiego powiem?Albo się potknę i spadnę na nią,a ona skręci kostkę?Dobra,nie dramatyzuj...
O widzę ją...ale ona jest piękna...dziewczyna marzenie...
-Hej-powiedziałem po czym ja przytuliłem
-Hejka-odwzajemniła uścisk -Idziemy się chwile przejść bo do studia mamy stad 10 minut a mamy jeszcze 20?
-Jasne-powiedziałem po czym ruszyliśmy,kiedy szliśmy złapałem ja za rękę.O dziwo nie wyrwała jej tylko wzmocniła uścisk(?)
-Leo,wiem że ty masz zespół.Może chciałbyś razem z Charliem nagrać ze mną piosenkę?
-Czy właśnie  Ariana  Grande mówi coś o duecie ze mną i Charliem?
-Tak i przestań tak mowić.Traktuj  mnie jak przyjaciółkę z ławki w szkole
-Jak sobie księżniczka życzy
Poszliśmy już do studia Ari nagrała piosenkę"Let me love you".Wyszła cudownie jak zawsze.Kiedy śpiewała cały czas się do mnie uśmiechała.Jaki ona ma piękny  uśmiech...
Po pewnym czasie Ari wyszła z pomieszczenia gdzie śpiewała i podeszła do mnie.
-Leo chodź...

Mam nadzieje że rozdział wyszedł jakoś...spoko?
Pisałam go 3 dni😂😂😂wiem,wiem tempo...
Dziękuje wszystkim za gwiazdki😍😘
Uwielbiam was❤️
Jeśli ktoś jest chętny do popisania to zapraszam😏
Papa😘😘😘

Go away L.D i A.GOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz