Κάθομαι στο κρεβάτι και έχω τις αφίσες στα πόδια μου προσπαθώντας να βρω χώρο να τις κολλήσω. Κοίταξα γύρω το δωμάτιο και προσπαθούσα να φανταστώ την αφίσα κολλημένη σε διάφορα κενά σημεία του τοίχου.
Έπειτα από πολύ ώρα ,αφού τελικά την κόλλησα,ξάπλωσα στο κρεβάτι και καθόμουν και την χάζευα. Πάντα το κάνω αυτό αλλά αδυνατώ να βρω μια λογική εξήγηση.Τώρα πλέον έχω μια καινούρια αφίσα του Harry Styles κολλημένη στον γεμάτο τοίχο μου.Η αδερφή μου με κοροϊδεύει,αν και ξέρει πως εξαιτίας της έγινα directioner (true fact!),αλλά δεν της πολυδίνω σημασία γιατί ξέρω ότι το κάνει μόνο και μόνο για να μου σπάσει τα νεύρα.
Αφού άκουσα το αγαπημένο μου τραγούδι τους,έβγαλα τα ακουστικά γιατί νόμιζα πως η μαμά μου με φώναζε.Πρέπει να αρχίσω να ψάχνω για καινούριο διαμέρισμα σκέφτηκα.
«Liza έλα λίγο κάτω σε παρακαλώ!» την άκουσα να φωνάζει από τον κάτω όροφο. «Τώρα!» της απάντησα βαριεστημένα.Κατέβηκα τις σκάλες και την είδα στην κουζίνα πάνω από την κατσαρόλα να ρίχνει αλάτι. «Πες μου μαμά.»της είπα και έκατσα στο σκαμπό ακουμπώντας με τα δύο μου χέρια το πιγούνι μου. «Θέλω να ετοιμάσεις τα πράγματά σου για μια εβδομάδα γιατί θα πάμε να δούμε τον παππού σου και την γιαγιά σου.Η Emma έχει αρχίσει ήδη να ετοιμάζεται» μου ανακοινώνει και εγώ ξεφυσάω.Άλλη μια βαρετή εβδομάδα στο Doncaster. Έχε χάρη που έμενε εκεί ο Louis και βγαίνω έξω βόλτες μπας και τον πετύχω πουθενά,αλλά η τύχη δεν μου έχει χαμογελάσει ποτέ. «Πότε φεύγουμε?» την ρώτησα για να ξέρω. «Μεθαύριο,Τρίτη.». Ευτυχώς έχω καιρό ακόμα..Σήμερα είναι Παρασκευή..
Αποφασίζω να την ακούσω και να ανέβω επάνω για να ξεκινήσω να ετοιμάζομαι.Παίρνω το κινητό μου και βλέπω ότι έχω μια ειδοποίηση.Την ανοίγω και ευχαριστώ το θεό που το κινητό έπεσε πάνω στο κρεβάτι! Ήθελα να τσιρίξω αλλά κρατήθηκα. Η ειδοποίηση έλεγε το εξής: "congrats babe! you won a solo dm with Harry Styles!". Το διάβασα γύρω στις πέντε φορές για να το συνειδητοποιήσω. Αφού την χιλιοευχαρίστησα, αποφάσισα να στείλω το πρώτο μου μήνυμα στον Harry.
L: Γεια! Ήθελα απλά να σου πω ότι σε λατρεύω και ότι ελπίζω μια μέρα να σε συναντήσω!
Πάτησα αποστολή και άφησα το κινητό στο κομοδίνο να παίζει το "you and I". Είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια των One Direction. Όταν πρωτοάκουσα το "what makes you beautiful" τους ερωτεύτηκα, όχι γιατί ήταν γλυκούλιδες ( όχι ότι δεν είναι),αλλά γιατί στη συνέχεια ανακάλυψα ότι αυτά που έλεγαν στα lyrics ήταν αυτά που ήθελα να ακούσω.Κι έτσι κατέληξα να έχω γεμίσει το δωμάτιό μου με αμέτρητες αφίσες. Όμως ποτέ δεν έκανα πραγματικότητα το όνειρο μου, να τους δω από κοντά. Απλά ακόμα πιστεύω στα θαύματα. Πιστεύω πως μια μέρα θα κοιμηθώ και θα ξυπνήσω έχοντας εισιτήριο για το μεγαλύτερο όνειρο της ζωής μου. Πλέον, αυτό το όνειρο κάποιος θα μπορούσε και να το πει και ως "στόχο ζωής".
YOU ARE READING
You And I ~H.S.
Fanfiction«Ίσως το "αντίο" μας να είναι το δικό μας "θα μου λείψεις"... Το δικό μας "σ'αγαπώ"...» Η Liza Brown ζει μια φισιολογικη ζωη, παρά το σκληρό παρελθόν που την βαραίνει. Η μοίρα θα την φέρει κοντά με τον άνθρωπο που λατρεύει και θαυμάζει από τα 14 τη...