Επίλογος

322 25 9
                                    

1 χρόνο μετά


"Ποιος θα φάει τώρα? Ε? Ποιος?" είπα με την παιδιαρίστικη φωνή μου και κοίταξα τα ματάκια της.

"Μωρό μου φεύγω!" είδα τον Harry να κατεβαίνει από πάνω.

"Μην αργήσεις πολύ. Έχουμε κανονίσει να πάμε και στην μαμά μου μετά" του υπενθύμισα.

"Θα προσπαθήσω να ξεμπερδέψω όσο πιο γρήγορα μπορώ" ήρθε και φίλησε το μέτωπό μου και το μάγουλο της Darcy.

"Θα σε δούμε, μάλλον, αν δεν κοιμηθεί η μπουμπού από δω"

"Εντάξει ομορφιές μου"

"Γεια σου μπαμπά! Γειαα!" κούνησα τι μικροσκοπικό χεράκι της Darcy. 

Αφού την τάισα και έπαιξα λίγο μαζί της, άνοιξα την τηλεόραση και έβαλα το κανάλι στο οποίο θα εμφανίζονταν τα αγόρια. Δεν είχε αρχίσει ακόμα η εκπομπή, οπότε βρήκα την ευκαιρία να αλλάξω την μικρή.



"Οπαα! Έτοιμη και μυρωδάτη! Πάμε τώρα να δούμε τον μπαμπάκα μας"

Κατέβηκα κάτω με την μικρή στη αγκαλιά μου. Η εκπομπή μόλις άρχιζε.

"Εδώ είμαστε και πάλι. Στην παρέα μας θα έρθουν τέσσερα αγόρια, που με το ταλέντο και την ομορφιά τους, κέρδισαν τις καρδιές πολλών κοριτσιών. Υποδεχθείτε τους One Direction!" 

"Ναιιι! Να ο μπαμπάς!" έδειξα στην Darcy.

"Καλώς ήρθατε παιδιά. Τι κάνετε? Niall κουρεύτηκες?"

"Λίγο μόνο..."

"Σου πάει πάντως"

"Ευχαριστώ"

"Harry, πως είναι η ζωή ενός παντρεμένου πατέρα?"

"Απαιτητική, με πολλές υποχρεώσεις αλλά υπέροχη. Τίποτα καλύτερο να είμαι με αυτή που αγαπώ και να βλέπουμε το μικρό μας πλασματάκι να μεγαλώνει" 

"Δεν είναι εδώ μαζί σου?"

"Δυστυχώς όχι"

"Πάντως, η φωτογραφία που ανέβασες στα social media και με τους τρεις σας, αλλά κι εκείνο το βιντεάκι που τραγουδάς το 'story of my life' για νανανουρίσεις την κόρη σου, έχει κάνει τον γύρω του κόσμου" χαμογέλασα στην ανάμνηση αυτή.

"Ήθελα να μοιραστώ την χαρά μου" 

"Τα υπόλοιπα αγόρια πώς τα πάνε με το νέο μέλος?"

"Σαν θείοι υπέροχα. Μόνο που η μικρή έχει δείξει μια ιδιαίτερη συμπάθεια στον ξανθό από δω, αλλά δεν παύει να αποκοιμιέται στην αγκαλιά του Louis" 



Η συνέντευξη τελείωσε και πλέον περίμενα το Harry να γυρίσει για να πάμε στην μαμά μου, η οποία είχε καλέσει όλο το σόι για να φάμε και να δουν την μικρή.

Μία ώρα αργότερα και ακόμα κανένα ίχνος του Harry. Θα τους καθυστέρησαν προφανώς για αυτόγραφα και φωτογραφίες. Φόρεσα ένα ροζ φορεματάκι στη Darcy και την έβαλα στο χαλάκι της να παίζει, όσο εγώ θα ετοιμαζόμουν. Κατέβηκα κάτω γρήγορα για να πάρω ένα κραγιόν που είχα αφήσει στον καθρέφτη κοντά στην πόρτα, όταν άκουσα από την τηλέοραση για μια είδηση.







"Διακόπτουμε το πρόγραμμά μας για να σας ανακοινώσουμε με μεγάλη λύπη πως ο διάσημος τραγουδιστής Harry Styles ανασύρθηκε νεκρός ύστερα από τροχαίο δυστύχημα..."







ΤΈΛΟΣ





Ένα χρόνο μετά, πατάω ολοκλήρωση! Δεν το πιστεύω! Τελειωσε το γρηγορα και τοσο άδοξα... :'( Θελω να σας ευχαριστω που ψηφιζατε και που σχολιαζατε. Είναι η πρώτη ιστορία που ολοκληρώνω. Σας ευχαριστω και πάλι αγαπες μου! 

Τα λέμε στην άλλη ιστορία που γραφω, και ελπιζω κι εκει να με στηριξετε όπως εδώ <3

All the love xx

You And I  ~H.S.Where stories live. Discover now