Ο Harry ηταν στο σαλονι καθως εγω ετοιμαζα την βαλιτσα, ελεγχοντας μην τυχον και ξεχασω τιποτα. Ειχα ηδη τηλεφωνήσει στη μαμα μου να την ενημερωσω. Δεν εφερε αντίρρηση και μου φανηκε καπως περιεργο. Μαλλον θα καταλαβε οτι πλεον ημουν 18 και οτι μπορω να φροντισω μονη μου τον εαυτο μου. Γι αυτο το λογο πρεπει να βρω ενα διαμερισμα οπωσδηποτε!
Τελειωσα με την βαλιτσα. Ηταν πλεον βραδακι οταν κατεβηκα στο σαλονι. Εκατσα διπλα στο Harry και χωθηκα στην αγκαλια του. Με φιλησε το κεφαλι και μιλησε.
"Εισαι ετοιμη αγαπη?"
"Ετσι πιστευω. Ελπιζω να μην εχω ξεχασει τιποτα."
"Μην ανησυχεις."
"Λοιπον τι θες να δουμε?" ειπα.
"Χμμ εχεις κατι να προτεινεις?"
"Καμια ταινια? Τι θα ελεγες για θριλερ"
"Εισαι σιγουρη μωρο μου?"
"Harry θα ειμαι μαζι σου. Δε θα τρομαξω ελπιζω" ειπα.
"Ωραια. Τρεχα πανω και φερε το λαπτοπ. "
Ξεφυσιξα και σηκωθηκα. Ο Harry βρηκε την ευκαιρια και χτύπησε το κωλο μου. Γυρισα και του εβγαλα τη γλωσσα, ανεβαινοντας τις σκαλες δυο-δυο. Αρπαξα το λαπτοπ απο το κρεβατι και κατεβηκα κατω. Τον βρηκα να καθεται ακομα στον καναπε, ακριβως οπως τον αφησα, μονο που τωρα κοιτουσε κατι στο κινητο του και ειχε ενα σοβαρο υφος.
"Τι κοιτας και εχεις τετοια μουτρα?"
Μου εδωσε το κινητο να δω. Ειχε μια φωτογραφια απο την σημερινη μερα που ειχαμε παει για φαγητο. Εδειχνε εμενα και το Harry να περπαταμε χερι-χερι προς το αυτοκινητο και πιο πισω την ιδια εικονα με το Liam και την Vicky. Παγκοσμια τρεντ ηταν πλεον #Haza και #LiVi. Εκανα σκρολ και ειδα πολλα θετικα και αρνητικα σχολια και για τους τεσσερις μας. Εκατσα στο καναπε με τα ματια μου να ειναι ακομα στο κινητο. Ο Harry μου ετριψε την πλατη και με πηρε αγκαλια.
"Μην αγχωνεσαι καρδια μου. Ολα καλα θα πανε. Μην δινεις σημασια"
Ξεφυσιξα και του εδωσα το τηλεφωνο.
"Τελως παντων. Ελα να δουμε την ταινια τωρα"
"Δεν θυμωσες ετσι?"
"Οχι καρδια μου. Απλα ηταν λιγο ξαφνικο."
"Το ξερω μωρο μου. Δωσε μου τωρα το λαπτοπ να βαλω ταινια"
ESTÁS LEYENDO
You And I ~H.S.
Fanfic«Ίσως το "αντίο" μας να είναι το δικό μας "θα μου λείψεις"... Το δικό μας "σ'αγαπώ"...» Η Liza Brown ζει μια φισιολογικη ζωη, παρά το σκληρό παρελθόν που την βαραίνει. Η μοίρα θα την φέρει κοντά με τον άνθρωπο που λατρεύει και θαυμάζει από τα 14 τη...