κεφάλαιο 12ο

250 25 7
                                    

Στο προηγουμενο:

Εκατσα στο κρεβατι και πηρα να διαβασω ενα βιβλιο που ειχε αφησει πανω στο κομοδινο. Ηταν το where we are. Το αγαπημενο μου.. Τοτε μου ηρθε μια ιδεα... Πηρα ενα στυλο απο το γραφειο της και το ανοιξα στην πρωτη αδεια σελιδα.

Στη Liza, τον πιο ομορφο αγγελο που συναντησα.. Το πιο ομορφο χαμογελο που εχω δει ποτε μου.. Αν δεν σου ειχα απαντησει τοτε στο Twitter τωρα οι δρομοι μας θα ειχαν διαφορετικη κατευθυνση.. Αλλα ο Θεος αλλιως τα σχεδιαζε.. Μας ηθελε να συναντηθουμε.. Μπορει να σε εκπλαγεις με αυτο που θα διαβασεις αλλα σαγαπω Liza..

Δικο σου,

Harry Styles

_____________________

Ανεβηκα πανω στο δωματιο και ειδα τον Harry να μιλαει στο τηλεφωνο.

"Ναι ενταξει ερχομαι. Περιμενετε με στο σπιτι του Louis. Να παμε ολη μαζι."

Το εκλεισε και ξεφυσιξε.

"Liza πρεπει να φυγω. Κατι προεκυψε και κανονιστηκε εκτακτη συναντηση. Θα τα ξαναπουμε μικρη."  ειπε και μου εκλεισε το ματι.

"Καλα Harry. Να προσεχεις. Χαιρετίσματα στα αγορια."

Και μετα απο αυτο βγηκε απο το δωματιο μου.

"Harry!"ειπα και ετρεξα να τον προλαβω.

"Ναι μικρη?"

"Harry μπορεις να με βοηθησεις σε κατι?"

"Ναι βεβαια πες μου."

Γυρισα την πλατη μου προς αυτον και φαίνεται πως επιασε το υπονοουμενο. Κατεβασε το φερμουάρ αγγίζοντας το δερμα μου και στελνοντας ενα ριγος σε ολο μου το σωμα.

"Ευχαριστω."

"Παρακαλω" ειπε διπλα στο αφτι μου νιωθοντας την ανασα του στο λαιμο μου.

"Σε περιμενουν τα παιδια." ειπα προσπαθώντας να τον κανω να φυγει γιατι απο στιγμη σε στιγμη θα λιποθημουσα.

"Γαμωτο" ψελισε και κινηθηκε προς την πορτα.

Εβγαλα εναν αναστεναγμο οταν εφυγε. Οση ωρα ειχε το κεφαλι του στο λαιμο μου κρατουσα την αναπνοη μου. Λιγο ακομα και θα εσκαγα!

Ανέβηκα στο δωματιο και εβγαλα το φόρεμα. Εμεινα με τα εσωρουχα σκεφτομενη για το αν θελω να μπω να μπανιο ή οχι. Τελικα αποφασισα να μην μπω και ετσι ανοιξα το συρταρι του κομοδινου μου και εβγαλα τα μαντηλακια για να ξεβαφτω. Εβαλα ενα σορτς και ενα αθλητικο μπουστακι και εκατσα στο κρεβατι. Πηρα το βιβλιο απο το κομοδινο και το ανοιξα. Τοτε προσεξα οτι καποιος ειχε γραψει κατι σε μια σελίδα.

You And I  ~H.S.Where stories live. Discover now