κεφάλαιο 23ο

214 23 3
                                    

Στην αρχη υπηρχε απολυτο σκοταδι. Ηταν μεχρι να παρουν τα αγορια τις θεσεις τους. Μολις ανοιξαν τα φωτα ολοι κοιταξαν το μεγαλο πανο πανω απο την αρενα. Τα φωτα αυτοματως μεταφερθηκαν εκει. Εγραφε: WE WANT HAZA BACK!

Τοτε γυρισα και ειδα τον Harry που με κοιτουσε ηδη. Ειχα δακρυσει. Αυτος εκανε μεγαλη προσπαθεια να μην κλαψει. Ο Niall γρατζουνισε την κιθαρα του και αρχισε να παιζει. Τοτε o Louis ετρεξε και κατέβηκε απο την σκηνη. Ηρθε κοντα μου και μου απλωσε το χερι. Του χαμογελασα με δακρυσμενα ματια και του επιασα το χερι. Με βοηθησε να περασω τα καγκελα παίρνοντας με αγκαλια. Πατησα στο εδαφος και με πηρε στην πλατη του. Γυρω οι φανς τσιριζαν. Με ανεβασε στη σκηνη καθως τα αγορια τραγουδουσαν ηδη το ρεφρεν. Εγω ετρεμα σαν το ψαρι. Δεν ειχα ποτε αντικρισει τοσο κοσμο.

Ο Louis με εβαλε να κατσω αναμεσα σε αυτον και τον Liam. Ο Harry ηταν απο πισω μου. Σειρα ειχε το solo του Louis. Γυρισα και τον κοιταξα με ενα χαμογελο στα χειλη μου. Σειρα ειχε ο Harry. Σηκώθηκε και σταθηκε μπροστα μου. Με πηρε αγκαλια, κολλησε τα μετωπα μας και αρχισε να τραγουδαει.

I know you've never loved the sound of your voice on tape you never want to know how much you weight

You still love to squeeze into your jeans

But you're perfect to me

Χαμογελασε οταν ενα δακρυ κυλισε απο τα ματια μου, διεσχισε το μαγουλο μου και κατεληξε στο χερι του Harry που εκεινη την ωρα χαιδευε το προσωπο μου. Με αγκαλιασε σφιχτα. Το τραγουδι τελειωσε με εμας να ειμαστε ακομα αγκαλια.

"Ενα ευχαριστω ειναι πολυ λιγο!" ειπε ο Harry προς το κοινο. "Θελω να ξερετε οτι αυτη την κοπελα την λατρευω και θα εκανα τα παντα για αυτη. Αν και εσεις με προλαβατε" ειπε και γελασε.

Οι φανς τσιριζαν. Τα αγορια ηρθαν για ομαδικη αγκαλια και οταν πηγα να κατεβω απο την σκηνη, ο Niall μου τραβηξε το χερι.

"Act my age" ειπε και μου εκλεισε το ματι.

Χαμογελασα και ξαναπηγα κοντα στα αγορια. Το act my age αρχισε με εμας να χοροπηδαμε σαν τα χαζα στη σκηνη. Τότε γύρισα το κεφαλι μου και ειδα και την Vicky να τρεχει για να ανεβει στη σκηνη. Την αρπαξα και πηγαμε κοντα στα αγορια. Αρχισαμε να χορευουμε σαν βλαμμενα...

                         *****

Η συναυλια τελειωσε κι εμεις ειμασταν ακομα πανω στη σκηνη. Ευχαριστησαμε τις φανς και τρεξαμε προς τα παρασκηνια.

You And I  ~H.S.Where stories live. Discover now