κεφάλαιο 10ο

291 26 3
                                    

Στο προηγουμενο:

Harry

Κοίταξα δυο φορες για να σιγουρευτω πως δεν ηταν της φαντασιας μου. Ανοιγοκλεισα τα ματια μου για να σιγουρευτω πως δεν ηταν παιχνιδι του μυαλου μου.. Δεν μπορει να ειναι αληθεια.. Οχι... Εκλεισα παλι τα ματια μου και πηρα μια βαθια ανασα ελπιζοντας ολο αυτο να ηταν ενα ονειρο.. Ενα ονειρο που θα ήθελα να ηταν πραγματικοτητα..Τα ξανανοιξα... Αλλα οχι.. Δεν ηταν ονειρο...Ήταν πράγματι εκει...

_______________________

Liza

Καθισαμε σε ενα τραπεζακι διπλα στο παραθυρο. Μορφασα απο τον πονο στα ποδια μου οταν εκατσα. Κακος εβαλα αυτα τα παπουτσια..

"Πονανε τα ποδια μου" ειπα και η Vicky δεν εδιχνε να με προσεχει..

Κατι κοιτουσε πισω μου που την ειχε αφησει αφωνη και μαρμαρωμενη στη θεση της. Γυρισα και τα ματια μου κλειδωθηκαν με το καταπρασινα του....

Harry

Και με το που γυρνάει οι ματιες μας κλειδωνονται. Της χαμογελαω και περνω το καφε μου και κανω νοημα στον Liam να με ακολουθησει.. Μαλλιν δεν ειχε προσεξει ακομα την Vicky.. Κατευθυνομαστε προς το τραπεζι τους και τοτε το προσωπο του φωτιζεται.

"Κοριτσια! Τι ευχαριστη εκπληξη που σας βλεπουμε εδω!" ειπε ο Liam και εκατσε διπλα στην Vicky.

Εγω εκατσα διπλα στη Liza.

"Τι κανεις?"

Μπραβο μαλακα! Πιο ηλιθια ερωτηση δεν μπορουσες να βρεις? Κατι του τυπου 'πως εισαι σημερα?' ή κατι αλλο?

"Καλα ειμαι εσυ? Μονοι σας ειστε?"

"Οχι. Ο Louis και ο Niall πηγαν λιγο σε κατι μαγαζια και θα ερθουν σε λιγο."

"Εσεις γιατι δεν πηγατε για ψωνια?"με ρωτησε.

"Δεν ειμαστε τυποι που θα γυρνανε απο μαγαζι σε μαγαζι.."


Liza

Οταν ηρθε να κατσει διπλα μου ενιωσα πεταλουδες να ξυπνανε στο στομαχι μου και να θελουν να ξεχυθουν προς τα εξω..

"Vicky παμε να παρουνε καφε?"

"Καθιστε κοριτσια θα σας φερω εγω" ειπε ο Harry.

Εφυγε χωρις καν να μας ρωτησει τι καφε πινουμε...

Έπειτα απο λιγη ωρα γυρισε με δυο πλαστικά ποτηρια στο χερι... Πως στο καλο μαντεψε τι καφε πινω?!

You And I  ~H.S.Where stories live. Discover now