Φτασαμε στο σπιτι του Louis αργοπορημενοι. Εξω υπηρχαν παρκαρισμενα πολλα αυτοκινητα. Μπηκαμε στην μεγαλη αυλη. Εκει ειδα ενα μεγαλο βαν και τα αυτοκινητα των υπολοιπων. Η Vicky ηταν μαζι με τον Liam αγκαλια. Ο Louis, μαζι με τον Niall, μιλουσαν με τον Daniel.
Ο Harry πατησε λιγο το γκαζι και το αυτοκινητο εκανε λιγο παραπανω θορυβο. Μολις το ακουσαν ολα τα βλεμματα επεσαν πανω μας. Ο Harry πηγε διπλα απο το μεγαλο βαν, αφηνοντας χωρο αναμεσα στα δυο αυτοκινητα.
Ανοιξα την πορτα και πήδηξα στο εδαφος. Ετρεξα προς την κολλητη μου και την αγκαλιασα.
"Αγαπηη"
"Λατρειαα"
"Εισαι ετοιμη για το μεγαλο ταξιδι?"
"Οχι φιλεναδα μου" ειπε.
"Ωραια. Ουτε κι εγω" ειπα και ξεκαρδιστικαμε στα γελια αγκαλια.
Το βλεμμα μου επεσε στον Harry. Εβγαζε τις βαλιστες απο το αμαξι για να τις βαλει στο βαν, οπου θα μας μετεφερε στο αεροδρομιο. Οι μυες του φανηκαν κατω απο το ασπρο μπλουζακι. Αναστεναξα και η Vicky γελασε.
"Ει φιλεναδα μαζεψε τα σαλια σου." με κοροιδεψε.
Την χτυπησα ελαφρως τον ωμο και αυτη μορφασε απο τον πονο. Της αρέσει να με δουλευει το χαζο.
"Παμε να τους βοηθησουμε γιατι θα μας κραξουν" της ειπα και της επιασα το χερι.
"Λοιπον ειμαστε ετοιμοι?" ειπε ο Louis και έτριψε τα χερια του. Κλασική κινηση.
"Ναι" ειπαμε σχεδον ολοι μαζι σαν παιδακια που πηγαιναν εκρδομη με το σχολειο.
"Ωραια. Αντε παμε"
Σκαρφαλωσα στο βαν και απο πισω μου μπηκε ο Harry. Διπλα μου εκατσε ο Louis.
Η πορτα εκλεισε και ο οδηγος εβαλε μπρος την μηχανη.
Εχω καταγχωθει. Η καρδια μου χτυπουσε δυνατα. Ο Harry το καταλαβε και ετριψε το μπουτι μου με το χερι του.
"Ολα καλα θα πανε αγαπη. Μην αγχωνεσαι για τιποτα. Απλα απόλαυσε το ταξιδι" ειπε και με φιλησε στο μαγουλο.
Επειτα απο λιγη ωρα πλησιαζαμε στο αεροδρομιο.
"Λοιπον εξω εχει πολλες φαν και παπαρατσι μαζεμενους. Να ειστε προετοιμασμενοι." ειπε ο οδηγος.
Ηδη εκει μας περιμεναν οι bodyguards μας. Οταν ειδα το πληθος αγχωθηκα περισσοτερο.
Ο Harry ηταν παλι εκει για να με καθησυχασει.
VOUS LISEZ
You And I ~H.S.
Fanfiction«Ίσως το "αντίο" μας να είναι το δικό μας "θα μου λείψεις"... Το δικό μας "σ'αγαπώ"...» Η Liza Brown ζει μια φισιολογικη ζωη, παρά το σκληρό παρελθόν που την βαραίνει. Η μοίρα θα την φέρει κοντά με τον άνθρωπο που λατρεύει και θαυμάζει από τα 14 τη...