Ανεβηκαμε στο δωματιο μαζι με τον Harry. Μπηκα και αμεσως ξαπλωσα στο κρεβατι.
"Θα μπω να κανω ενα ντουζ" με ενημερωσε.
"Καλα Harry μου"
Μπηκε στο μπανιο. Εγω ανοιξα το κινητο μου και εβγαλα τα χαρτακια που ειχα στην τσεπη μου. Ακολουθησα τα δυο κοριτσια που ειχα υποσχεθει. Τωρα μενει το εισιτηριο της κοπελας. Πως θα βρω ενα? Ο Louis στανταρ θα ξερει.
"Harry θα παω λιγο στο δωματιο του Louis."
"Ενταξειι"
Τελευταια στιγμη θυμηθηκα να παρω το κλειδι. Εκλεισα την πορτα πισω μου και κατευθυνθηκα προς το δωματιο του Louis. Χτυπησα την πορτα και περιμενα.
Ο Louis μου ανοιξε. Φορουσε μονο μια γκρι φορμα που τονιζε τους γοφους του. Παντα ελεγα οτι ο Louis εχει υπεροχο κωλο!
Καθαρισα τον λαιμο μου και μιλησα.
"Εμ Louis θελω μια τεραστια χαρη"
"Πες μου μικρη"
Ο LOUIS WILLIAMS TOMLINSON ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΙΠΕ ΜΙΚΡΗ! ΑΧΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ! ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΩ ΕΤΣΙ?
"Πριν λιγο, κατω που συναντησαμε τις φανς, μιλησα με ενα κοριτσι. Μου ειπε οτι δεν εχει εισιτηριο για την αυριανη συναυλια. Μηπως μπορεις να κανεις κατι? Της υποσχεθηκα οτι θα της βρω" ειπα και σχεδον επεσα στα ποδια του.
Ο Louis το σκεφτηκε λιγο.
"Χμμ. Ναι. Κατι θα κανω "
"Αχ σε ευχαριστω πολυ πολυ!" ειπα και τον εσφιξα στην αγκαλια μου.
"Αεραα"
"Οχ συγνωμη" ειπα και ενιωσα τα μαγουλα μου να καιγονται.
"Χαχα κοκκινησες " με κοροιδεψε.
Του εβγαλα την γλωσσα μου.
"Λοιπον. Αυτο ειναι το ονομα και το email του κοριτσιου. Εγω την εχω ακολουθησει στο Twitter. Εσυ κανε οτι νομιζεις. Μολις βγει και ο Harry απο το αιωνιο μπανιο του θα βαλω και αυτον να τη ακολουθησει"
"Καλαα. Λοιπον οταν εχω νεα θα σε ενημερωσω. Αντε. Τρέχα ντυσου. Εχουμε έξοδο σημερα " ειπε και χαμογελασα.
"Ναι παω"
Τον αγκαλιασα και βγηκα απο το δωματιο.
Περπατουσα στο διαδρομο μεχρι να φτασω στο δωματιο. Λιγο πριν βαλω το κλειδι στη σχισμη ακουσα το ονομα μου.
"Ψιτ Liza"
Γυρισα το κεφαλι μου και ειδα τον Liam.
"Liam? Τι εγινε?"
YOU ARE READING
You And I ~H.S.
Fanfiction«Ίσως το "αντίο" μας να είναι το δικό μας "θα μου λείψεις"... Το δικό μας "σ'αγαπώ"...» Η Liza Brown ζει μια φισιολογικη ζωη, παρά το σκληρό παρελθόν που την βαραίνει. Η μοίρα θα την φέρει κοντά με τον άνθρωπο που λατρεύει και θαυμάζει από τα 14 τη...