κεφάλαιο 24ο

225 24 1
                                    

Ξύπνησα πρωτη απ ολους. Πηγα στο μπανιο, επλυνα το προσωπο μου και τα δοντια μου. Πηγα στην κουζινα, εβαλα ενα μπολ με δημητριακά και έκατσα στο σαλονακι να το φαω. Ανοιξα το Twitter να χαζεψω λιγο και ειδα οτι στην Γαλλια κατι ετοιμαζουν. Δεν εδωσα και πολυ σημασια. Θα ειναι κατι καλο. Το ξερω.

Εκλεισα το κινητο και πηρα το μπολ. Εκατσα στη σκαλα διπλα στον οδηγο.

"Καλημερα"

"Καλημερα. Πως κοιμηθηκες?" ειπε με τα ματια του στο δρομο.

"Καλα. Εσυ δεν κοιμηθηκες καθολου?"

Και δεν ξερω και το ονομα του!

"Δεν χρειαζεται. Ειναι μικρο το ταξιδι"

"Σε ποση ωρα φτανουμε?" τον ρωτησα και εφαγα μια κουταλια απο τα δημητριακά μου.

"Σε τρεις ώρες κουκλα"

"Μμμ ωραια" ειπα.

Σηκώθηκα και εβαλα το μπολ στο νεροχύτη. Εβαλα την καφετιερα να ετοιμαζεται και πηγα προς τις κουκετες. Τους ειδα ολους να κοιμουνται.

"Tweet" σκεφτηκα και πηρα το κινητο.

Τους εβγαλα ολους μια φωτογραφια και την ανεβασα. Το εκλεισα μολις ακουσα εναν θορυβο απο την κουζινα. Εσβησα την καφετιερα, εβαλα σε δυο κουπες καφες και ξαναπηγα μπροστα.

"Οριστε" ειπα και εδωσα τον εναν στον οδηγο.

"Αωω ευχαριστω..."

"Liza"

"Christopher. Για τα αγορια Chris"

"Χαρηκα Chris"

"Κι εγω Liza. Λοιπον πως ετυχε ολο αυτό με τον Harry?"

"Χα μεγαλη ιστορια.."

"Εχουμε ακομα τρεις ωρες. Ειναι ακομα 8 και οι αλλοι δεν θα έχουν ξυπνησει μεχρι τις 12. Οποτε σε ακουω"

Γελασα και ξεκινησα να του εξιστορω την περιπετεια μου.


Harry

Ξυπνησα και ενιωσα το κρεβατι αδειο. Γυρισα απο την αλλη και τεντωθηκα. Σηκωθηκα και την ειδα μπροστα με τον Chris να μιλανε. Εψαξα το κινητο μου να δω τι ωρα ειναι.

11:34. Ξεφυσιξα και σηκωθηκα. Πηγα στο μπανιο, επλυνα τα δοντια μου και το προσωπο μου, πηγα προς την κουζινα να βαλω καφε και κατευθύνθηκα προς τον οδηγο και την Liza.

"Καλημέρα"

Γυρισαν και οι δυο.

"Καλημερα υπναρα μου" ειπε και την φιλησα.

You And I  ~H.S.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon