PROLÓG

503 39 16
                                    

Už je to pár tisícročí dozadu, z obdobia dávno pred Kristom . Mocný čarodejník, Owen z rodu Ralphovcov ako jeden z mála videl to ,čo bolo skutočné. Ako jeden z mála videl v našom svete tú ničivú temnotu a zlo. Nedokázal sa len nečinne prizerať na tú hrôzu,ktorá nás obklopuje dennodenne.

Owen bol ešte mladý, neskúsený a aj napriek tomu ,že bol veľmi mocný ,nebol dostatočne vycvičený na to -robiť veľkú mágiu. Rozhodol sa vytvoriť spolok. Chcel ,aby jeho členovia boli hlavne veľkí učitelia mágie. Ale všetci ,ktorým sa zdôveril so svojimi úmyslami ho pokladali za blázna, za mladého čarodejníčka bez rozumu. V skutočnosti sa len obávali zmeny. Sklamaný Owen postupne strácal nádej.

Jedného dňa mu prišiel list. V liste sa písalo, že Veľký Mág Z Juhu sa dopočul o jeho úmysloch a na pomoc mu posiela 6 svojich najlepších učeníkov. Svoj malý spolok pomenoval Bonum, čo po latinsky znamená dobro. Všetkých 7 čarodejníkov sa zdokonaľovalo vo svojej čistej mágii a snažili sa prísť na spôsob ,ako zachrániť svet.

V jednu noc sa Owenovi prisnil sen. Zjavil sa mu v ňom Anjel Svetla a Ohňa, Veľký Uriel. Bol tak nádherný ,že jeho krása Owenovi oslepovala zrak. Žiaril ako Slnko a z jeho krídel sálali jemné iskričky.

Anjel sa zahľadel na Owena, roztvoril náruč a prehovoril. Jeho hlas znel presne tak, ako sám Uriel vyzeral. Ako jemná ,pôvabná harmónia, ktorá vám pohladí dušu a pri tom ostrá ako oheň z ktorej máte chuť si zapchať uši.

"Drahý Owen, si predurčený k veľkým veciam. Svojou odhodlanosťou si mi dokázal, že ty si ten pravý. Tvoje úmysly sú čisté tak ,ako je čisté tvoje srdce. Preto mi dovoľ darovať ti dar. Dar tak mocný ,že ak nebudeš opatrný a tvoje úmysly sa zmenia na sobecké, neuspeješ. Mojím darom pre teba je Čistá Anjelská Sila. Tá ti pomôže vytvoriť nový rod, rod silný ,ktorý by dokázal ochrániť všetkých ľudí pred zlom. Je to všetko len na tebe! O dva dni sa vrátim." povedal Uriel, pomaličky jeho silné žiarenie začalo slabnúť -až sa Owenovi stratil z očí úplne.

Ráno všetkým v Bonume vyrozprával svoj sen. Čarodejníci boli nadšení. Veď o toto sa tak dlho snažili! Všetci boli plní očakávania.

V druhú noc mal Owen ďalší sen. Tentokrát sa mu v sne zjavil Anjel Tmavý ako noc, ktorého krídla pripomínali ostré nože. Owen ho spoznal ,bol to Azrael, Anjel Smrti. Jeho hlas sa od Urielovho líšil temnotou.

"Drahý Owen, dovolil som si ťa navštíviť z jedného prostého dôvodu. Zapamätaj si, dobro nikdy nemôže zvíťaziť samé. Keď chceš konať dobré skutky, musia byť v nich aj zlé aby sa dve mocné sily vyrovnali. Prišiel som ti ponúknuť jeden návrh. Dokážem ti poskytnúť Temnú Anjleskú Silu. Silu tak neochvejnú ,že s ňou dokážeš vytvoriť rod mocný ,ktorý by vyhubil všetkých ľudí a stvoril nový ,lepší svet -na starých základoch. Ľudí zmeniť nemôžeš Owen,ale svet áno. Rozhodnutie je len na tebe! Zajtra sa vrátim." povedal chladne až Owenovi po tele naskočilo zimomriavky a stratil sa.

Owen bol veľmi zmätený, nevedel ku ktorému Anjelovi sa má prikloniť. Nevedel ,ktorý Anjel má pravdu. Celý deň chodil zadumaný, príliš sa bál ,že sa rozhodne nesprávne. Príliš sa bál stretnutia s Anjelmi... S nikým sa nerozprával. Večer si šiel ľahnúť priskoro, ale zaspať nemohol. Bol veľmi rozrušený. Bál sa, že Anjeli nepochopia jeho rozhodnutie.

Po dlhých hodinách premýšľania sa jeho mozog unavil natoľko ,že konečne zaspal.

Anjeli svoj sľub dodržali. Obaja stáli vedľa seba, vo vzduchoprázdnom tmavom priestore. Owen najskôr videl len dva protikladné obrysy. Jeden žiarivo jasný, druhý temný, čierny.

"Owen, prišli sme ťa navštíviť, aby sme si vypočuli tvoje rozhodnutie.' ozval sa hlasno, harmonicky Uriel.

"Konaj podľa seba." dodal Azrael.

"Ó drahý Anjeli, som poctený vašimi návštevami. Som vám vďačný za vaše ponuky. Obaja ste za mnou prišli kvôli rovnakej veci, kvôli odstráneniu zla. Dlho som nad všetkým premýšľal. Drahý Uriel, zhodujem sa s vami v tom, že dobrých ľudí treba chrániť ,a s vami Drahý Azrael v tom ,že samé dobro zvíťaziť nemôže. Rozhodol som sa následovne. Chcem vytvoriť rod Urielov aj rod Azraelov. Vytvorím rovnako v každom rode aby sa dobro a zlo vyrovnalo. Len tak dokážeme svet udržať v rovnováhe." povedal Owen ,trošku ustráchane a neisto.

Z krásnych Anjelských tvári sa snažil vyčítať ich reakciu. Anjeli však mali tváre kamenné, bez náznaku citu.

"Och Owen," zvolal Uriel, "si veľmi, veľmi hlúpy. Ale svoje Anjelské sľuby dodržíme. Len ťa chcem upozorniť na jednu vec. Aj keď sa akokoľvek budeš snažiť udržať rod Uriela od rodu Azraela, v jeden deň sa spoja. A z dvoch rodov sa stane jeden!"

"To nedovolím! Napíšem knihu. Zlatú knihu zákonov, smrteľne budem trestať kontakt jedného rodu s druhým." vyhlásil Owen.

"Rod môžeš vytvoriť ,ale nemôžeš ho ovládať. Knihu zákonov môžeš napísať ,ale spravovať ju môže len vodca každého rodov," povedal chladne Azrael," Owen, tvoju ponuku prijímame. Máme však niekoľko podmienok. Každému vodcovi rodu dáš jeden začarovaný prsteň. Prstene naplníš obrovskou silou, aby sa stali najmocnejšími nástrojmi rodov! Tak mocnými ,že dokážu zničiť všetko vytvorené. Tieto prstene sa dokážu zmeniť na čašu. Ak sa v čaši zmieša voda a krv vodcu rodu, ktokoľvek, kto sa z nej napije sa stane členom rodu a jeho povinnosťou bude plniť požiadavky vodcu. Prstene však nevytvoríš dva, ale tri. Tretí bude patriť Neutrálnemu rodu. Rodu ,ktorý raz spojí oba rody dohromady. A tieto rody dokáže spojiť len plod pravej lásky, vytvorený z dvoch opačných rodov. U Spasiteľa bude temnota a svetlo vyrovnané, takže on sám sa bude musieť rozhodnúť, k akej strane sa prikloní! A aby to zistil, musíš mu dať pár skúšok."

"Nech sa stane tak ako hovoríte, Veľkí Anjeli. Ja vám však sľubujem ,že nič takéto sa nikdy nestane! Zákony budú také prísne, že sa ktokoľvek z rodov bude báť čo i len priblížiť k tomu druhému."zvolal Owen. Vládol v ňom mocný strach ,že ak sa z dvoch rodov vytvorí jeden ,nebude to mať dobré následky pre ľudstvo.

"Owen, drahý chlapče, vyberaj si vodcov múdro, rozumne. Veríme, že zo sveta sa stane lepšie miesto. "povedal tichučko ,pôvabne Uriel.

"Bolo mi cťou." uklonil sa Owen a Anjeli zmizli vo večnej tme.

*****************************
Ahojte!😘😚
Toto je môj úplne prvý príbeh, čo sem pridávam. Je to zatiaľ len Prológ a slúži viac-menej len na také oboznámenie s týmto tajuplným svetom do ,ktorého vás postupne zavediem. Celý príbeh bude o dievčati menom Rosie, čo ste už asi pochopili z obsahu príbehu- ktoré postupne odhaľuje skryté tajomstvá svojej minulosti...viac spoilerovať nebudem. ♥
Budem veľmi rada ,ak mi do komentárov napíšete celkový dojem, poprípade čo sa vám páčilo/nepáčilo, aby som sa nabudúce mohla poučiť.🎀
S pozdravom Gabrielle_Cupcake!
xoxo

Heart Of The ChosenWhere stories live. Discover now