|--Soutěž --|

2.2K 135 65
                                    

Takže, jelikož jsme nedávno přesáhli 3K vote a 30K přečtení, nemůžu si odpustit pro vás připravit nějakou takovou odměnu, kde můžete vyhrát :)) Taky bych vám tímto chtěla poděkovat, že se vám mé pofidérní obrázky líbí! 

Soutěž má jasný cíl. Namalovat obrázek! Teď si jen ale určit pravidla a jiné privilegia 

1. Co nakreslit?

Můžete:

A) Portrét někoho známého ( celebrity, kreslené postavy)

B) Zátiší

C) Krajinu

D) Zvířata

2) Jak si to představuji?

A) pokud by to měl být portrét, měl by být velikostně na A4, můžete samozřejmě i větší. Kreslené a stínované tužkou nikoliv vybarvené pastelkami ( Můžete používat i uhel)

B) Zátiší - barevné, stínované. Můžete misku s ovocem, můžete cokoliv. :)

C) Krajinu - Tady můžete používat akrylové barvy nebo olejové. Na plátno a nebo můžete vodovkami na obyčejný papír velikosti A3, A4.

D) Zvíře může být jakékoliv. Zkuste tady experimentovat. Třeba černý papír, na který budete kreslit bíle nebo budete kreslit zvíře vodovkami apod. 

3. Co se bude hodnotit?

Nemusíte mít strach. Pokud nejste kreslíři, malíři nic se neděje. :)

Budu hodnotit vaši snahu, zručnost, jak pečlivě je obrázek propracovaný 

4. Jak dlouho na to máte?

Ode dneška dva týdny, takže -- 19.5.2016 - 2.6.2016.

5. Kam to máte posílat?

Vyfoťte, nebo naskenujte obrázek a pošlete mi jej na e-mail: simirek.f@seznam.cz

6. Co se s vašimi obrázky stane?

Nastane vyhodnocení! :) Seřadím je podle nejlepšího obrázku až po to dobré obrázky a první 3, kteří budou mít nejlepší obrázek získají ode mě follow, věnování na mém druhém profilu a takové malé překvapení :)

Pokud se tedy chcete přihlásit, neváhejte. Nakreslete nebo vytáhněte své obrázky ze zaprášených desek a ukažte je světu :)


Draw | Kreslení aneb mé čmáraniceKde žijí příběhy. Začni objevovat