Pov Cara
'Cara ik wil niet meedoen' fluisterde Natt. 'Jammer dan' fluisterde ik terug. Ik keek door de schoolkeuken en zag wat ik zocht. 'Ik heb de plasticfolie' fluisterde ik en we slopen terug.
'Hoe gaan we dit doen?' vroeg Natt. 'Pak de folie en loop rond Zayn zijn auto tot je een plasticfolie cocon hebt' antwoorde ik. Ik pakte de rol en begon met lopen om de rode sportwagen van Zayn. Na 3 minuten waren we klaar en bekeken ons meesterwerk. Ik pakte mijn telefoon en maakte een foto. 'Naar de Mac?' vroeg ik. 'Is goed' antwoorde Natt en we rende weg.
Pov Zayn
We liepen naar mijn auto toen ik de grootste schrik van mijn leven. Mijn auto in plasticfolie. 'Wie heeft dit geflikt!!' schreeuwde ik kwaad. 'Misschien wordt het nog een vlinder!' riep een stem achter ons. Ik draaide me om en zag Cara in de auto van Natt. 'Ik pak jouw nog wel terug!' riep ik. 'Ben benieuwd badboy, ik ben dé grappenkoningin' riep ze terug. Ze gooide de lege rollen plasticfolie naar me toe en ze reden weg.
'Die bitch! Ik pak haar terug' zei ik boos. 'Ben benieuwd grappenkoning, ze lijkt me echt een uitdaging' zei Kyle. Ik keek naar Kyle die lichtelijk bloosde. 'Je vindt haar leuk hé?' vroeg ik. 'Nee' antwoorde Kyle. 'Niet voor dat soort meisjes vallen' zei ik.
Pov Cara
'Thanks voor de lift' zei ik en ik gaf Natt een knuffel. Natt knuffelde me terug en na een paar seconden los. 'Nog een fijne avond' zei Natt en liep naar de voordeur. 'Doei' zei ik nog en ik sloot mijn voordeur.
'Cara!' riep mijn moeder. Ik legde de tekenpad pen weg en stond op. 'Ja!' riep ik. 'We hebben een verrassing!' riep mama weer. Ik hobbelde de trap af en zag een kartonnen doos met gaten erin. 'Wat is dat?' vroeg ik. 'Kijk maar' antwoorde mama. 'Is het mijn glitterbommen bestelling?' vroeg ik. 'Wat voor bommen?' vroeg mijn ouders in koor. 'Laat maar' zei ik snel. Ik opende de doos en slaakte een gilletje.
'Een kitten!!' gilde ik blij.
Haar witte vacht was pluizig en haar blauwe ogen staarde me aan. 'We vonden haar op jouw lijken, blauwe ogen en bleek' grapte pap. Ik pakte het frummeltje uit de doos en kniffelde haar. 'En hoe ga je haar noemen?' vroeg mama. 'Navi' antwoorde ik en ik aaide Navi over haar kop.
Ik legde Navi op het kittenbed een liep naar mijn raam. Natt die huiswerk aan het maken was zag mij niet. Ik klom naar zijn raam en klopte aan. Natt die verbaasd opkeek deed het raam open. 'Cara wat doe je?' vroeg Natt. 'Ik heb een kitten!' riep ik blij. Ik klom weer terug naar mijn kamer en pakte Navi op. 'Omg wat is ze schattig' zei Natt.
Pov Zayn
'Woont ze hier?' fluisterde Kyle. 'Ja' fluisterde ik terug. Ik klom via de regenpijp omhoog en zag een open raam. Ik kroop stil naar binnen en zag iets wits op haar bed liggen. Ik keek goed en zag dat het een kitten was. En toen viel me op dat Cara ook lag te slapen. Haar arm om de kitten heen lag ze te slapen. Kyle kwam ook binnen en keek ook naar Cara en de kitten. 'Kom dan pakken we die kitten' fluisterde ik.
JE LEEST
Joking around #1
Teen FictionDe meeste mensen vinden het leuk om te verhuizen. Nieuwe mensen ontmoeten en een nieuw huis. En dan heb je mij. Ik ben Cara Hamilton, 17 jaar, Brits, grappenmaker en de nieuweling op Westbrook High School of beter gezegd WHS. Of zoals ik het noem:...