nieuw boek en vervolg release

5.9K 152 11
                                    

Hoi iedereen,

Hier zijn wat updates:

-Het vervolg (Joking Together) zal pas in het begin van de zomervakantie worden gepost. De reden is dat ik nog mondeling examens heb en het vervolg anders te snel is. Ik laat jullie gewoon lekker wachten ;)

-Binnenkort zal ik een nieuw boek posten: Willow

kleine beschrijving: Olivia heeft alles wat haar hartje begeerd: mooi huis, veel vriendin, rijke vader, veel kleren en haar leven in New York. Als op een dag haar vader beslist terug Tennessee te gaan verhuizen, naar de boerderij waar haar grootouders wonen. En haar moeder woonde. Olivia moet haar stadsleventje aan de kant zetten voor een plattelandsleven. Zodra ze er zijn trekt het vurige ontembare paard Dawn Olivia's aandacht. Het bleek het veulen van haar moeders paard te zijn geweest. Met het risico dat het niet zal lukken gaat ze proberen met Dawn een band op te richten.

En? Wat vinden jullie? Dit boek zal op zondag worden gepost. Hij zal in de categorie Romantiek staan omdat dit verhaal zich niet op een school zal afspelen. Ik hoop dat jullie dat boek ook gaan lezen omdat het niet al te veel drama zal hebben.
Dit is de cover:

-Join me on Deviantart: http://sunshineartbyme

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-Join me on Deviantart: http://sunshineartbyme.deviantart.com/


Joking around #1 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu