40.

6.2K 281 17
                                    

Ik kreeg een hele emmer water over me heen. Ik begon gelijk te gillen want het water was ijskoud. Ik veeg het water uit van mijn gezicht en kijk naar Natt die ook zeiknat is geworden. Ik kijk naar mijn belager en zie Zayn en zijn vrienden.

'Waar slaat dat nauw op!!!' gilde ik. In mijn hoofd had ik Zayn nu al een miljard keer vermoord. 'Ik probeer het goed te maken' zei Zayn. 'Door ijskoud water over me heen te gooien!?' riep ik. 'Euhm... ja?' zei Zayn. 'Neeeee!!!!' riep ik. Ik gooide de emmer die naast bij lag naar hem toe. Raak, yaaaasss!

Pov Zayn

De emmer kwam tegen mijn zij aan. Holy shit! Dat doet pijn! En get is nog erger dat ze goed kan mikken. 'Aaauuuuwwww!' riep ik. Pijnlijk wreef ik over de plek. 'En ik wil dat je nu niet eens in de buurt van mijn huis komt' zei Cara op een dreigende en serieuze toon. Ze liep haar huis terug naar binnen en sloeg de deur dicht.

Pov Cara

Zayn, zijn vrienden en Natt konden allemaal nu de pot op. Ik liep naar boven en haalde een handdoek uit de kast. Ik trok mijn kleren uit en sprong onder de douche.

~*~

Moe lig ik op de bank, ik ben echt doodop. Ik ben een een of ander programma over olifanten aan het kijken als de bel gaat. 'Niet thuis!!!' schreeuw ik. 'Doe gewoon open!' schreeuwt de stem van Zayn terug. 'Neeeee!!!' schreeuw ik terug. Geen antwoord, die heeft het dus opgegeven.

Nope die heeft het niet opgegeven, Zayn kwam via de achterdeur. 'Zayn fack off' mompel ik half slapend op de bank. 'Nee' zei Zayn en ik voel hoe hij naast me gaat zitten. Ik kom met moeite overeind en ga rechtop zitten. 'Ik moet eigenlijk de politie bellen' zei ik. Zayn grijnsde. 'Dat is dan al de derde keer deze week, een beetje veel' zei Zayn. 'Ik ga ze gewoon bellen' zei ik. Ik probeerde de telefoon te pakken maar Zayn duwde me terug en ging bovenop me zitten. 'Ga van me af voordat ik je vermoordt!!!' gil ik terwijl ik hem knietjes probeer te geven. 'Doe eens rustig Cara' siste Zayn. 'Ik sla je helemaal verrot als je niet oplet!!!! gil ik. Zayn doet zijn hand voor mijn mond. 'Is die hand je lief? Dan zou ik nu loslaten' zeg ik tegen zijn hand. Geen reactie, mooi. Ik bijt hem en gelijk laat hij los. Hij wappert met zijn hand en vloekt. 'Jezus Cara, wat bijt jij hard! Ben jij een vampier ofzo?' zei Zayn. 'Nou ik ben even wit als een vampier dus ja' zei ik. 'En ga nu van me af!!!' gil ik terwijl ik hem probeer te trappen. Weer geen succes. 'Ik waarschus je nog één keer: ga van me af anders komt er géén nieuwe generatie Zayniewenies' zei ik redelijk kalm. 'Hoe vaak heb je me daarmee bedreigd?' vroeg Zayn. 'Vaak' snauwde ik. 'Als je me los laat dan luister ik' zei ik. Zayn fronste. 'Beloofd?' vroeg Zayn. 'Beloofd' zei ik. Zodra Zayn weer van me af is en staat sta ik ook op. Ik geef hem eeen trap in zijn jodelehiehoe zak. 'O wacht, er was geen contract dus ik kon niet beloven dat ik je niet zou trappen' zei ik met een grijns.

A/N

Nieuw hoofdstuk in mijn nieuwe boek en in dit boek!!! Ik hoop echt dat mensen dat boek net zo vaak gaan lezen als dit boek😊

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking around #1 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu