13.

7.3K 344 38
                                    

Pov Zayn

Er stopt een auto voor de school. Ik zie Cara zitten die de jongen die achter het stuur zit knuffeld. Daarna stapte ze uit en de auto rijd weg. Wie du fuck is dat nou weer! Cara loopt ons voorbij en negeert me compleet. Ik snapte het best.

Pov Cara

Wie haat Zayn meer dan ik? Niemand. Ik had al veel valse en pijnlijke grappen. Ik begon al met zijn tafel en stoel. Ik schroefde ze los en legde ook nog een punaise erop. Dat was het voor de ochtend want ik ging nog s'middags en s'avonds een grap uithalen. Zelf haalde hij geen grappen uit maar ik was vastberaden om wraak te nemen.

De bel ging en ik ging alvast op mijn plek zitten. Emily kwam naast me zitten. Toen kwam Zayn met zijn groupie binnen. Zayn gaf mij even een blik maar ik stak mijn middelvinger naar hem op. Vieze klootzak. Zayn ging als gepland zitten en zakte meteen door. Ook begon hij pijnlijk te jammeren over de punaise die nu zowat in zijn kont zat.

'Wie heeft dit gedaan!' riep hij boos door de klas. 'Misschien zijn er wel elfjes' zei ik terwijl ik met mijn armen fladderde. Zayn keek me aan, onze blikken kruiste. 'Was jij het?' snauwde Zayn. 'Wat denk je nou zelf? Wat heb ik gisteren gezegd? Don't mess with me' zei ik. Zayn snoof boos en liep richting mij toe.

Hij pakte ruw mijn pols en wou me meetrekken. Pech voor hem want ik trapte hem weer in zijn edele delen. Zayn liet meteen lis en keek me razend aan. 'Ik laat me niet als een stuk stront behandelen. En al zeker niet door dé badboy van deze school' zei ik. Zayn keek me nig steeds boos aan maar ik draaide me om en liep terug.

~*~

Ik liep rustig door de gang richting mijn kluisje als ik ineens ruw wordt vastgepakt en een schoonmaakhok wordt binnengetrokken. Ik slaakte nog en gil toen ik in een donkere kast zat met een of andere pedofiel of moordenaar. Ik heb 17 jaar geleefd moet het dan echt zo eindigen?!

Het licht werd aangedaan en ik zag Zayn. 'Zayn laat me eruit' zei ik meteen boos. 'Wij moeten praten' zei Zayn. 'Volgens mij hoorde ik een lama schijten, o wacht het is Zayn' zei ik met een boze blik. Zayn liep naar me toe en pakte me bij mijn middel vast. WTF is hij van plan. Hij kijkt me intens aan maar het enige wat ik doe is wegkijken en mijn armen over elkaar slaan. Ik kijk wel naar de toiletrollen op die plank. 'Geef nou maar toe' zei Zayn. 'Aan wat?' vroeg ik geïrriteerd. 'Aan mij' antwoorde Zayn. Ik lachte om dit. O dacht meneer grappig te doen? Wat schattig.

'En waarom moet ik aan jouw toegeven?' vroeg ik. Zayn gaf geen antwoordt maar kwam dichter bij me staan. Zijn hoofd, dicht bij de mijne. Onze lippen een paar centimeter van elkaar verwijderd.

A/N

Hier weer een hoofdstuk! Moehahaha cliffhanger! Jullie hebben geluk trouwens want ik heb tot volgende week donderdag vrij! (examens).
Ik denk dat er al inmiddels een fanclubje is van dit boek. O voor de Sydney's badboy lezers. Het updaten gaat moeilijker want de inspiratie van het boek begint weg te zakken. Ik werk keihard om nog goeie hoofdstukken te schrijven!

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking around #1 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu