Ik snapte er niks meer van. Waarom zou Kyle mij bloemen geven? Ik ging weer geconcentreerd verder met mijn werk, maar mijn gedachten bleven bij Zayn en Kyle. De bel ging en ik pak snel mijn spullen bij elkaar.
Ik heb zin in een nieuwe grap.
Pov Zayn
Nablijven is voor mij een vast ritueel. Voor mijn club ook. We bestonden uit 5: ik, Kyle, John, Steve en Joey. Alleen Kyle en ik hadden ruzie dus de andere gingen snel aan mijn kant zitten. Ineens ging de deur open en Cara kwam binnen. 'Wat heb jij gedaan?' vroeg Kyle verbaasd. 'Glitterbom in de lade van de leraar' antwoorde Cara. 'Badgirl' zei Peter. 'Meeloopertje' zei Cara en ze ging achteraan zitten. 'Wie is die chick?' fluisterde John. 'Cara Hamilton, die is nieuw. Zit hier nu voor een week' antwoorde Steve. 'Ze is echt hot' zei Joey. Ik gaf hem een dodelijke blik. In mijn ooghoek zag ik Kyle naar Cara lopen.
Pov Cara
Ik zat wat te tekenen toen Kyle naast me ging zitten. 'Je tekent mooi' zei Kyle. 'Wat moet je van me' zei ik. Ik was boos op beide jongens. 'Ik wil gewoon weten hoe het met je gaat' zei Kyle. Ik keek hem ongeïnteresseerd aan. 'Het gaat prima, ga je vriendjes opzoeken' zei ik nors. 'Je weet dat we ruzie hebben?' zei Kyle op zo'n duuuhhhh toon. Ik snapte dat heus wel!! 'Joh je dat meen je niet!' zei ik sarcastisch. Kyle trok zijn wenkbrauw omhoog.
'Hé badboys! Kunnen jullie het bijleggen want ik heb geen zin in jullie!' riep ik geïrriteerd. 'We willen geen slappelingen!' riep Zayn terug. 'Omdat hij rozen in mijn kluisje heeft gedaan is hij geen slappeling. Het is normaal om iets aardigs te doen en ik zou maar niet veel zeggen want jij neukt met elk meisje op school!' verdedigde ik. Ik wist precies wat ik moest zeggen en doen. Beide stonden we op en liepen richting elkaar.
'Je hebt wel een grote mond hé' zei Zayn. 'Natuurlijk heb ik een grote mond' kaatste ik terug. Zijn ogen vol woede, ze spuwde vuur en haat. Zayn gromde en pakte me bij mijn middel. Ik schrok van dit maar liet dit niet merken.
'Laat me los' zei ik geïrriteerd. 'Denkje soms dat ik dat ga doen?' vroeg Zayn grijnzend. 'Euhm ja' zei ik. 'Het was geen vraag' zei Zayn. 'Toch gaf ik antwoord dus je hebt dikke vette pech' zei ik. 'Prachtige redenering, dik en vet. Juiste woordkeuze voor jou' zei Liam. O he just didn't. Ik sloeg hem keihard in zijn gezicht. Er kwam een rode handafdruk op zijn wang en hij keek razend naar mij.
'Dat was niet slim van je' gromde hij. 'O ja?' zei ik. Ik gaf hem een knietje in zijn edele delen. Zayn liet me los en zakte neer op de grond. Ik knielde even bij hem neer en pakte zijn shirt vast met mijn hand. 'Don't mess with me' zei ik kwaad.
~*~
Ik liep het meidentoilet uit toen ik ruw werd vastgepakt. Ik werd tegen de kluisjes aangedrukt en zag de klootzak himself: Zayn. 'Wat moet je van me' siste ik. 'Jij denkt echt dat je veel bent hé? Nou dan heb ik nieuws voor je. Jij bent een zielig, klein en dom meisje. Was gewoon meteen doodgegaan aan anorexia' zei Zayn.
Pov Zayn
Ik probeerde haar boos aan te kijken maar ik zag hoe haar ogen waterig werden. 'H-hoe kun je dat zeggen' zei Cara zacht. Ze duwde me aan de kant en liep weg. Ik keek nog hoe ze een klapdeur doorliep. Oké dit was totaal niet de bedoeling.
A/N
Nog een extra hoofdstuk!
Omdat sommige er om vroegen😊Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
P.s. we staan #91 in Tienerfictie
JE LEEST
Joking around #1
Teen FictionDe meeste mensen vinden het leuk om te verhuizen. Nieuwe mensen ontmoeten en een nieuw huis. En dan heb je mij. Ik ben Cara Hamilton, 17 jaar, Brits, grappenmaker en de nieuweling op Westbrook High School of beter gezegd WHS. Of zoals ik het noem:...