21.

7.6K 333 41
                                    

S'avonds zaten we allemaal voor het kampvuur, maar Cara niet. Die was al sinds we terug waren niet naar buiten geweest. Ze zat al de hele tijd in de tent en kwam niet naar buiten voor het avondeten. 'Zayn wil je anders wat te eten naar Cara brengen?' vroeg de vader van Cara. 'Ja hoor' antwoorde ik. Ik pakte de kom met chili-concarne en een stok stokbrood en loop dan naar de tent.

Ik rits de tent open en zie Cara rechtop op haar luchtbed zitten. 'Hé' zei ik zacht. Cara keek niet op, ze was bezig met haar haren. Pas toen ik voor haar ging zitten merkte ze me pas op. 'O hai' zei ze zacht.

Pov Cara

Zayn reikte me een kom met chili aan. 'Je zit er nog mee hé?' vroeg Zayn. Ik knikte en nam een hap van de chili. 'Het voelt alsof het mijn schuld is' zei ik zacht. 'Dat is het niet, wacht, dat is het nooit geweest' zei Zayn. 'Maar ik ging op hem in, ik zette door' zei ik. 'Dat deed je om mij te helpen, alleen Kyle heeft een beetje last van zijn sekstekort' zei Kyle. 'Sekstekort?' vroeg ik. 'Ik haalde een grapje met je uit. Kyle is een maagd en wilde er bij horen' legde Zayn uit. 'Omg' zei ik en ik legde de school weg. Ik ging liggen en sloot mijn ogen. 'Ik zou zijn eerste zijn' zei ik zacht. 'Ik voel me zo stom' zei ik met tranen in mijn ogen.

Ik ging op mijn zij liggen, van Zayn af. Tranen stroomde al van mijn wangen toen ik een hand op mijn schouder voelde. 'Kan je asjeblieft me met rust laten?' vroeg ik zacht. Ik hoorde de rits van de tent opengaan en later weer dich.

~*~

Ik was even in slaap gevallen en werd weer wakker. Het was 22:30, me even klaar maken voor bed. Ik klim de tent uit en zie niemand. Vast al naar bed ofzo dacht ik. De gure koude avondlucht raakte mijn huid aan en ik liep stug door naar het toiletgebouw.

Ik doe wat tandpasta op mijn tandenborstel en begon te poesten. 'Ik dacht dat jij al lag te slapen' zei een stem achter mij. Ik draai mijn hoofd en zie Zayn staan. Ik spuugde de tandenpasta uit en maakte mijn tandenborstel schoon. 'Ik was wakker geworden en moest nog mijn tanden poetsen' zei ik. 'En wat doe jij zo laat nog op?' vroeg ik. 'Ik was nog met mijn vader aan het praten' antwoorde Zayn. 'Maar ik ga slapen' zei ik. 'Slaap lekker' zei Zayn. 'Hetzelfde' zei ik.

~*~

Midden in de nacht schoot ik overeind door een nachtmerrie. Mijn hoofd knalde tegen de zaklantaarn die hing. Ik begon meteen te vloeken en pijnlijk over mijn hoofd te wrijven. Ik keek op mijn telefoon voor de tijd. 03:57. Te vroeg. Ik ging weer liggen en begon meteen te woelen.
Ik gaf het op, ik kan gewoon niet slapen. Ik ging nu maar iets doen wat ik nooit in een miljard jaar zou doen.

Zachtjes raak ik Zayn aan die aan het slapen was. Hij schrokt een beetje en ik hoor hem zuchtten. 'Wat is er Cara?' fluisterde Zayn zacht. 'Ik kan niet slapen' antwoorde ik fluisterend. 'Kom maar' fluisterde Zayn. Ik kroop met mijn slaapzak en luchtbed naar hem toe en kroop tegen hem aan. Hij sloeg zijn arm om mij heen en ik sloot mijn ogen weer.
A/N

Laatste hoofdstuk van vandaag!

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking around #1 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu