Pov Zayn
Cara's gezicht werd nog roder en ze keek me met grote ogen aan. 'Cara?' zei ik terwijl ik haar arm aanraakte. Cara schrikte op een sloot haar ogen.
Pov Cara
Dé badboy van de school is verliefd op mij. Althans hij vindt me leuk. Ik vind hem niet leuk, ik mag hem niet leuk gaan vinden. 'I-ik moet gaan' zei ik kortaf.
~*~
'Emily je doet me pijn!' riep ik. 'Niet zeuren' zei Emily. Ik logeerde bij Emily een paar dagen voor de vakantie. 'En bij jouw zit iets dwars, wat is er?' vroeg Emily. Ik ging op Emi's bed liggen en zuchtte. 'Zayn heeft gezegd dat hij mij leuk vindt' zei ik. 'Mijn neef heeft wat gedaan!' gilde Emily. Ze stond met een ruk op en liep haar kamer uit. 'Emi!' riep ik snel. Ik stond ook op en rende haar kamer uit.
'Waar is ie!' riep Emily. 'Waar is wie Emily?' vroeg haar moeder Sara. 'Zayn Coleman!' riep Emily. 'Waar denk je? Bij je oom' zei Sara. 'Maar hij komt zo wat dingen brengen voor zijn verblijf. Over een uur is hij er' voegde Sara toe. 'Ga nu maar naar boven en ga samen netflix en chillen, dat doet de jeugd van tegenwoordig toch?' zei Sara. Emily en ik dachten hetzelfde: iellll je weet niet wat het echt betekent.
'Wel Netflix maar geen chillen dan?' vroeg Emily. Ik trok mijn pyjamabroek aan. 'Ik heb zin in The fault in our stars' zei ik. 'Waarom die?' vroeg Emily. 'The fault in our stats is gewoon een mooie film' antwoorde ik.
(Kan spoilers bevatten over de inhoud van The fault in our stars. Kan je er niet tegen? Jammer dan: je hebt nu al 2 jaar gehad om deze prachtige film te zien)
'Ik vindt Isaac geweldig' zei Emily. 'Vooral nu, hij kan goed die trofeeën slopen' zei ik. 'En het feit dat Gus en Hazel gewoon door blijven praten terwijl hij schreeuwt' lachte Emily. 'Ja inderdaad!' lachte ik.
Pov Zayn
Ik hoorde gelach uit de kamer van Emily komen. Ik loop er voorbij en zie Emily en Cara lachen terwijl ze naar de laptop van Emily staren. Op Emily's bed liggen lege rollen oreo papiertjes en ze waren en enorme schaal popcorn aan het verwerken.
Emily kreeg mij in het oog en zette de film op pauze. 'Jouw moest ik hebben, kom hier neefje. Cara ff ophoepelen' zei Emily. 'Nou nou, dat is ook weer niet aardig tegenover je beste vriendin' zei Cara nep-verontwaardigd. Ze graaide de bak popcorn mee en stond op. 'Geef terug' riep Emily, doelend op de bak popcorn. 'Jij wil dat ik ophoepel, je krijgt nu de consequenties' lachte Cara en ze verdween uit de kamer.
~*~
'Wat is er?' vroeg ik. 'Jij hebt gezegd dat je Cara leuk vindt' antwoorde Emily. 'Dus?' zei ik. 'Nou Natt en ik hadden een weddenschap en nu ik die heb gewonnen krijg ik 10 dollar' zei Emily. Een weddenschap?!?!?! 'Waarover?' vroeg ik. 'Nou dat jij zou zeggen dat je Cara leuk zou vinden, Cara moet het alleen nog toegeven' antwoorde Emily. 'Maar je kan niemand dwingen om een ander leuk te vinden' zei ik. 'Merkwaardig dat je dat jij dat zegt, jij als badboy van Westbrook' zei Emily.
'Hoe bedoel je?' vroeg ik. 'Hoeveel meiden heb jij wellicht nu al half zwanger gemaakt?' vroeg Emily. 'Euhm bijna alle meiden op school' antwoorde ik. 'En hoe vaak dwing je een meisje door voor?' vroeg Emily. Mijn gezicht betrok. 'Zie je? Sinds Cara op WHS zit lig je op een werkelijk schoon bed' zei Emily. 'Bah Emily' zei ik. Emily haalde haar schouders op. 'Je snapt wat ik bedoel. 'Cara gaat zaterdag naar Londen, vraag of je mee mag. Aangezien oom toch op zakenreis gaat met die irritante Annabeth' zei Emily. 'Ik naar Londen?' vroeg ik. 'Wie gaat er naar Londen?' vroeg een stem. Cara aan de deuropening met een lege schaal popcorn.
'Heb je alles opgegeten?!' vroeg Emily verbaasd. 'Ja, en wie gaat er naar Londen?' zei Cara. Emily krijgt een geniepige blik. 'Zayn zou graag mee willen naar Londen' zei Emily. Bitch.
A/N
Omdat er drang was naar een nieuw hoofdstuk. Ik geef teveel aan jullie toe maar in dit boek stop ik ook mijn eigen humor in.
Dus even terzake komen.
Gaat Zayn nu mee naar Londen?
En hoe gaat het verder tussen Cara en Zayn?Zeg jouw ideeën in de comments!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
Luve you
JE LEEST
Joking around #1
Teen FictionDe meeste mensen vinden het leuk om te verhuizen. Nieuwe mensen ontmoeten en een nieuw huis. En dan heb je mij. Ik ben Cara Hamilton, 17 jaar, Brits, grappenmaker en de nieuweling op Westbrook High School of beter gezegd WHS. Of zoals ik het noem:...