19.

7.4K 338 41
                                    

Kijkend hoe de bomen voorbij gaan zodra we het bos inrijden. Ik kijk tussen de bomen door en zie herten door het geluid vluchten. De open plek die we bereiken is groot en er staan nog een paar andere kampeerders. We parkeren onze auto en ik stap uit. Meteen vang ik de heerlijke verwelkomde boslucht op.

De familie van het gedrocht en het gedrocht zelf stapte ook uit en bekeken de plek. 'Mooie plek Matthew maar waar is het hotel?' vroeg Annabeth. Charles en ik proeste het uit en begonnen hard te lachen. Mevrouw dacht aan een hotel. Ik liep naar Zayn toe. 'Weet dat mens wel wat kamperen is?' fluisterde ik in zijn oor. 'Ik denk het niet' fluisterde Zayn terug. Ik prikte hem in zijn zij en liep toen naar onze spullen.

~*~

Ik was mijn slaapzak aan het uitrollen toen Charles binnenkwam. 'Mam en pap willen dat Zayn bij ons in de tent gaat' zei Charles. Are you fucking kinding me?! O natuurlijk, nu krijg ik alle karma van mijn grappen. Yay.

Mijn ouders en die van Zayn waren boodschappen gaan halen, Charles was brandhout aan het zoeken. Zayn was... wacht dat boeit me niet. Misschien iemand aan het verkrachten ofzo. Ik lag op mijn luchtbed met mijn ogen gesloten.

Pov Zayn

Voorzichtig rits ik de tent open en zie Cara met haar ogen gesloten. Ik moest me even mijn shirt verwisselen en aangezien ze toch slaapte zou ik het kunnen doen. Ik trok mijn shirt uit en opende mijn tas. 'Zayn doe een shirt aan' zei iemand ineens. Ik kijk naar Cara die zich helemaal onder de dekens had verscholen. 'Of anders?' vroeg ik. 'Dat heb ik je al verteld' mompelde ze als antwoord.

Pov Cara

Ik voel zijn warme adem in mijn nek en hij plantte een kus in mijn nek. Een warm gevoel gaat door me heen. Zayn gaat omhoog en kust mijn wang. Ik trek de capuchon van mijn vest over mijn hoofd maar dat houd Zayn niet tegen. Hij kust mijn mondhoek en gaat weer naar mijn nek terug. 'Kan je asjeblieft ophouden?' zuchtte ik. Ik draai me naar Zayn toe en kijk hem geërgerd aan.

'Ik hou op voor een ding' zei Zayn. 'Ik ga niet met je zoenen' zei ik. 'Dat wou ik niet zeggen maar als jij daar aan dacht' zei Zayn en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. 'Nee, ik wil een wapenstilstand' zei Zayn. 'Een wapenstilstand? Je hebt niet eens grappen met me uitgehaald' zei ik ongelovig. 'Ik kan nog gaan beginnen hoor' zei Zayn.

'Waarom een wapenstilstand?' vraag ik als ik rechtop ga zitten. 'Ik denk dat ik jouw kan gebruiken om Kyle te laten zeggen waarom hij mijn auto roze heeft gemaakt. Ik denk namelijk dat hij verliefd op jouw is' antwoorde Zayn. Ik trok mijn wenkbrauw omhoog en keek hem ongelovig aan.

A/N

Oeeehhhh zou Zayn gelijk hebben? En wat vinden jullie van het kampeertochtje dat Cara krijgt voorgeschoteld? Laat het weten in de comments!
Ps ik vind het kei leuk om zulke leuke comments te krijgen dat het een super leuk boek is en dat verder moet gaan.

Ik denk dat dit een lang boek zal zijn omdat Cara nu pas een maand op school zit. En heel misschien komt er een tweede deel! Wie weet...

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Peace out trouts

Joking around #1 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu