2.

11K 413 105
                                    

We lopen het restaurant binnen voor rijke kakkers. Oftewel we gaan 100 dollar betalen voor een kruimel. Ik loop het restaurant door naar onze tafel en neem plaats. Mijn ogen glijden door het restaurant en ik zie een werkelijke hottie! Wel hello America! Ik dacht dat Britten er goed uitzagen.

'Cara?' vroeg mijn moeder ineens. Ik draaide me met ruk om naar mijn moeder. 'Wat?' vroeg ik. 'Heb jij al Natt de buurjongen ontmoet?' vroeg mama. Ik knikte. 'Hij zat helemaal onder de glitter bij ons. Hoe zou dat toch komen?' vroeg mijn vader met een blik op mij. 'Weet ik veel misschien was er wel een glitterkomeet op hem en nu heeft hij Herpes' antwoorde ik en ik propte een broodje naar binnen. Ik stikte half toen mijn ogen naar de jongen gleed die zat te grinniken. Ik wees naar mezelf en hij knikte.

'Ik ga even naar de plee' zei ik snel. 'Echt een Britse lady' zei mijn vader lachend. Ik draaide me nog even om en zei 'je weet toch pap, ik ben elegantie zelf. Ik rende (nou wat je rennen noemt op hakken) naar de wc en bekeek me snel in de spiegel. Mijn bruine golvende haar was nog perfect en mijn ijsblauwe ogen schitterde in het goedkopje LED-licht. Mijn bleke huid lichte zowat op en ik vond dat ik er nog goed uitzag. Ik liep weer het toilet uit en botste tegen iemand aan.

Ik keek en zag dat het de jongen was. 'Jij bent nieuw hier' zei hij glimlachend. 'Nee, ik ben helemaal uit London gekomen vandaag dus dan ben ik inderdaad niet nieuw' zei ik vol sarcasme. De jongen lachte en schudde mijn hand. 'Kyle Maxwell' zei de jongen. 'Cara Hamilton' zei ik. 'Brits?' vroeg Kyle. Ik knikte. 'Ik hoorde het aan je accent' zei Kyle. Ik voelde hoe ik begon te blozen en keek weg. 'Ik ga maar eens' zei ik snel en ik liep weg.

Nadat we thuis waren dook ik meteen mijn bed in. Pyjama aan, netflix aan en dan heb je een perfecte nacht. Ik probeerde Orange is the new black te kijken maar ik viel in slaap.

~*~

Wakker worden van een wekker is klote. Ik hijs mezelf in mijn allerdaagse kloffie en strompel de trap af. Ik ontbijt en pak mijn spullen.

'Natt!' riep ik toen ik buiten kwam. Ik zag Natt voor ons huis lopen. Ik rende naar hem toe en we liepen samen richting de schoolbushalte. 'Waar kan ik eigenlijk mijn schooluniform ophalen?' vroeg ik. Natt begon te lachen alsof ik gek was. 'Cara we hebben op onze school geen schooluniformen' lachte Natt. 'O' zei ik droog. 'Nattttt!!!!' gilde ineens iemand. We draaide beide om en zagen een roodharig meisje aan komen rennen. 'Emily weer te laat' zei Natt. Emily heigde veel en hield zich vast aan Natt. 'S-sorry, wie is dat' zei Emily wijzend op mij. 'O Emi, dit is mijn nieuwe buurmeisje Cara. Ze is vanuit Londen hier naartoe verhuist' zei Natt. 'Hai' zei ik. 'Sup' zei Emily.

'Omg je woont gewoon tegenover mij' zei Emily. We liepen de bus in en ik liep naar achteren. 'Cara niet doen' waarschuwde Emily me ineens. Ik ging achterin zitten en keek nietszeggend naar Emily die zichzelf facepalmde. 'Leuk je voor 10 minuten gekend te hebben' zei Emily en ze gingen op de bank voor mij zitten.

'JIJ zit op mijn plek' zei ineens een stem.

A/N

Ennnn wat vinden jullie? Ik vind dit een vernieuwing van SB (Sydney's Badboy) en vergeet niet eens een kijkje in de covershop te nemen!

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking around #1 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu