De volgende morgen moest ik van mijn ouders Zayn Londen laten zien.
'Warme kleding aan badboy, het is kouder dan in Amerika' zei ik terwijl ik een zwarte beanie met kattenoren over mijn hoofd. 'Wees voorzichtig lieverd, je hebben genoeg geld?' vroeg mama. 'Natuurlijk mam, ik heb nauwelijks tot geen dollar uitgegeven in Amerika dus mijn portemonnee zit nog vol met ponden' antwoorde ik met een glimlach. 'ZAYN NÚ KOMEN WANT IK GA ZONDER JE!!!' schreeuwde ik aan de trap. 'Moet je zo schreeuwen?' vroeg mama. 'Natuurlijk, anders kreeg ik vroeger nooit Charles uit bed' glimlachte ik. Mama schudde met haar hoofd en liep weg.
'ZZZZAAAAAAYYYYNNNNNIIIIIIEEEEEWWWWWEEEENNNNIIIIEEEE!!!' schreeuwde ik nog een keer. 'Hé schreeuwlelijk hou eens op!' riep Zayn. Ik rolde met mijn ogen. 'Ik ga! Houdoe!!!' riep ik. Ik deed de voordeur open en liep erdoorheen. Naar de bus dan.
Ik stap in in de kenmerkende Londense bussen en ga zitten. Ineens zie ik Zayn voorbij rennen en instappen. Hij betaalt de chauffeur en loopt naar mij toe. 'Ik had je gewaarschuwd' zei ik. 'Het kost me erg lang om er zo perfect uit te zien' zei Zayn. 'Kan jouw ego nog groter worden? Ik denk het namelijk niet' zei ik. 'Maar terzake, waargaan we allemaal heen?' vroeg Zayn. 'Big Ben, London eye, Buckingham Palace, de Thames en we gaan door straatjes struinen want daar is Londen voor gemaakt' legde ik uit. 'En heb je een kaart?' vroeg Zayn. Ik keek hem dom aan. Dude, ik heb 17 jaar hier gewoont. 'Jij mag gerust een kaart Zayn maar ik kom uit Londen en ik weet de weg. Je raakt ook gewoon eerder verdwaald met kaart dan zonder' zei ik.
~*~
Bewonderend liep Zayn rond door de straat. Ik liep een stukje achter hem en zag hoe hij de stad in zich opnam. Londen was een magische stad. Net als Parijs. Ik hield ervan op rond te reizen in Europa. Amsterdam, Parijs, Milaan, Rome, Oslo, Berlijn, Zagreb, Madrid of Barcelona. Ik hield van dit continent en zou zodra ik ga studeren het hier doen. Charles studeerd aan Oxford, een nogal dure en slimme school. Vandaag zou hij op school een rapport moeten inleveren. Integendeel tot ik, ik wilde naar een kunstacademie hier in Londen.
'Zayn heb je zin in fish and chips?' vroeg ik. 'Wat is dat?' vroeg Zayn. 'Vis en chips' antwoorde ik. 'Vis en chips? Nee dankje' zei Zayn. 'Het is niet echte chips maar chips is friet in Engeland' legde ik uit. 'Zullen we anders eentje delen?' vroeg ik. 'Is goed' antwoorde Zayn.
~*~
'Dit is heerlijk!' zei Zayn. Ik rolde met mijn ogen en pakte een frietje. Met wat azijn erop at ik hem op. 'Eet jij nu friet met azijn?' vroeg Zayn. 'Natuurlijk, je moet echt meer met je neus in de boeken en de wereld zien' zei ik. 'Probeer het' zei ik. Ik hield een frietje voor zijn mond. Hij beet erin en at hem op. 'Dit is heerlijk!' zei Zayn blij. 'Goh, vertel iets nieuws' zei ik.
~*~
Pov Zayn
Na een lange dag Londen verkennen zaten we in de bus naar huis. Cara was zo moe want ze was op mijn schouder in slaap gevallen. Ze lach er zo rustig en vredig bij. Ik besefte gewoon dit moment dat ik haar echt leuk vindt. Als in verliefd zijn. Ik hield ik denk echt van dit meisje. Dit lieve, mooie en vooral grappige meisje. Bij de halte aangekomen raakte ik Cara zachtjes aan.
'Cara we zijn er' fluisterde ik in haar oor. Ze werd wakker en stond op. We liepen samen naar de uitgang. De verlichte straat gaf een vertrouwd gevoel van veiligheid. Cara was nog een beetje slaapdronken want ze liep niet bepaalt recht. 'Cara zal ik je tillen?' vroeg ik. Cara draaide haar hoofd om en knikte slaperig. Ik tilde haar prinsessenstyle op en liep verder. Ze legde haar hoofd op mijn schouder en zuchtte. Niet veel later viel ze opnieuw in slaap.
~*~
Voorzichtig leg ik Cara op bed neer. Cara zuchtte nog even en ik besefte dat ik ook moe was. Zonder te beseffen wat ik deed ging ik aan de andere kant liggeb van Cara en sloot mijn ogen.
A/N
Zayn houdt echt van Cara! Maar houdt Cara wel van Zayn? Laat het weten in de reacties!!!
Comment
Follow
Vote
Xxx Sunny
JE LEEST
Joking around #1
Teen FictionDe meeste mensen vinden het leuk om te verhuizen. Nieuwe mensen ontmoeten en een nieuw huis. En dan heb je mij. Ik ben Cara Hamilton, 17 jaar, Brits, grappenmaker en de nieuweling op Westbrook High School of beter gezegd WHS. Of zoals ik het noem:...