11. Typický život upíra

38 4 0
                                    

Aleccis začal odomíkať dvere a ja som ešte viac znervóznela. Keď ich otvoril a uvidel ma hneď pribehol a v rýchlosti sa spýtal:

,,Panebože Emily čo tu robíš?" videla som, že o mňa má strach a tak som sa musela strašne premáhať aby som to čo sa chystám urobiť aj urobila. Je to jediný spôsob ako prežiť.

,,Neviem ako som sa sem dostala. Prosím Aleccis pomôžeš mi rozviazať laná?" úprimne som sa ho spýtala celkom pravdu a to som ho ani neovplyvnila.

,,Jasné Emily si predsa susedka," doširoka sa usmial a začal mi rozvezovať laná. Keď svoju prácu dokončil som sa mu pozrela hlboko do očí a povedala:

,,Nekrič a hlavne nemaj strach nebude to bolieť," ovplyvnila som ho a potom som sa dostačujúco na to aby som mala dostatok energie na prežitie, napila z jeho krvi. Dobre som cítila chuť alkoholu takže je možné, že bol opitý ale to som sa musela upozorniť, že musím krvi odolať prv než ho celého vysajem.

,,Ďakujem za pomoc," povedala som a položila ho na zem. Dala som mu napiť sa zo svojej krvi. Ešte som ho aj ovplyvnila:

,,Bol si ako každý deň tu. Nevšimol si si, že si nechal dvere otovorené a do krku ťa pokúsal besný pes. Potom ako ťa pokúsal si spadol a zostal v bezvedomí."

Ešte som som mala na práci z tadiaľto nejako zdrhnúť čo sa mi podarilo za jedno mihnutie oka. Bežala som cez les, okolo obchodov a domov až som sa zastavila pri mojom dome. Otvorila som dvere od môjho domu a keď som prišla hore som uvidela niečo čo mi k šťastiu ani trochu nechýbalo. V posteli ležali Nick a Amara a vášnivo sa bozkávali. Odvrátila som zrak a zakašlala na náznak toho aby prestali pretože som tu. A obzvlášť najviac ma na tom čo robili naštvalo to, že ešte včera chodil Nick s Pam a teraz zase s Amarou. Chudák Pam už tretí raz v jej živote ju niekto takto podviedol.

,,Čo si myslíš, že robíš? Som zvedavá ako sa to hodláš Pam vysvetliť," spýtala som sa no odignoroval to.

,,Tak fajn," pomyslela som si a bežala dole na poschodie. Tam som si sadla na pohovku a rozmýšľala čo ďalej. V podstate musím nájsť Pam a znormalizovať ju. Zbaviť sa Questiah. Zistiť kde je Amber a či sa jej niečo nestali. Zistiť niečo o tých listoch a mnoho ďaľšieho. No a ešte sú tu aj veci so školou.

Pohľad Pam:

Čakala som v lese pretože s Questiah a Amarou sme sa dohodli, že mi Emily ulovia ale ani jedna sa mi neozývala. Z ničoho nič sa mi začalo zahmlievať pred očami a upadla som do bezvedomia.

Zobudila som sa na tom istóm mieste ako som upadla ale tentokrát pred pádom som si s tohto a včerajšieho dňa vôbec nič nepamätala. Mala som úplne prázdno v tom čo sa vôbec za tie dni dialo. Posledné čo som si pamätala ešte pred pádom bol ten ples a to ako Emily našla tú knihu s listami a ďalej proste NIČ! Ešte niekoľko minút som sa snažila spomenúť si no proste to nešlo. Bolo to akokeby som stratila pamäť alebo som bola zakliata a teraz kliatba pominula. Obzrela som sa okolo seba a uvedomila si, že vôbec neviem kde som, a čo tu vôbec robím. Navôkol boli stromy takže bolo jasné, že som v lese ale to, bolo tak všetko čo som o tom kde som vedela. No teda, ešte som vedela to, že som v Charrburgru.

Upírska Krv [PREBIEHA ÚPRAVA]Where stories live. Discover now