20. Zase daľšia čarodejnica

21 3 0
                                    

Nasadla som do auta a neriešila to, čo sa stalo aj keď občas mi do hlavy zavítala myšlienka na toho debila.

***

Ubehla posledná hodinka cesty do Atlanty a teraz bol najväčší problém nájsť jej skrýšu, alebo ako to povedať....proste miesto v celej Atlante kde sa nachádza. Celkom by sa zišlo nájsť niaku ochotnú čarodejnicu, ktorá by urobila vyhľadávacie kúzlo, ale to by bolo ďalšie hľadanie ktoré by mi ale ušetrilo to hľadanie Aranis. Tak som sa rozhodla že idem hľadať čarodejnicu. Ako prvé ma napadlo ísť do niakeho podniku tam sa čarodejnice vyskytujú pomerne často.

,,THE LIGHT CLUB," prečítala som nápis na klube, do ktorého som si to zamierila. Čarodejnice by mali cítiť, keď je niekde v blízkosti upír. Tak by mali prísť a zbaviť sa ho kedže nemajú odjakživa radi upírov.

Prehľadala som už aspoň 8 barov a 4 podniky a niekde ani stopa po čarodejnici. Zacítila som nepríjemnú bolesť v hlave a spadla na zem. Bolesť neprestávala práveže bola ešte horšia. Pokožku som mala bledú a pery suché. Oči sa mi začali zatvárať a posledné čo som videla bol iba tieň niakeho človeka.

***

Zobudila som sa na nepríjemné zvuky. Pomaly som začala otvárať viečka a započula niečí hlas.

,,Už sa zobúdza."

Otvorila som oči a rozhliadla sa po miestnosti. Bola celá čierna a osvetlená bola len sviečkami. Chcela som sa posadiť no v tom ma niečo, alebo skôr niekto zastavil.

,,Musíš ležať," pred sebou som uvidela dievča s modrými očami a vlnitými čiernymi vlasmi s úprimným slniečkovým úsmevom.

,, Kde to preboha som a kto si?" spýtala som sa.

,,Som Elína a si u mňa doma. Poranila si si hlavu, ale budeš v poriadku," povedala a usmiala sa.

,,Aha," prikývla som.

,,Na....tu máš malo by ti to pomôcť," vložila mi do dlaní vrecúško plné ľadu.

,,A čo si vlastne zač?" spýtala som sa.

,,Niečo medzi čarodejnicou a bylinkárkou," prekrútila očami a pritom sa zaškerila.

,,To naozaj? Robíš si srandu, však?"

,,Nie, prečo?" spýtala sa s údivom v hlase.

,,Pretože som tu prišla, aby som našla ochotnú čarodejnicu, ktorá bude taká milá a urobí vyhľadávacie kúzlo."

,,Ehm.... a čo si ty zač?"

,,Prečo ťa to zaujíma?" keby som jej povedala, že som upír nemyslím si, že by mi pomohla. A to presne kvôli tomu dôvodu, ktorý som už spomínala.

,,Ja som ti to povedala, tak som myslela, že by som mala vedieť akému nadprirozdenému tvorovi pomáham" zasmiala sa.

,,Tak fajn, som som človek" zaklamala som.

,,Tak to je dobre, že niesi upír, pútnik alebo vlkodlak inak by si skončila niekde tam," ukázala na krb s ohňom.

***

POHĽAD NICKA

,,Kde je moja sestra?" zreval som na Amaru, ktorá sa od ucha k uchu škerila.

,,Presne tam kde má byť," zaškerila sa.

,,Nevtipkuj a povedz mi to! Inak ti tú tvoju drzú tisícročnú hubu rozmlátim!"

,,Takže ti si ešte budeš dovoľovať na čarodejnicu?" zasmiala sa.

,,Povedz mi to!"

,,Fajn, je v Atlante poslala som ju na malú výpravu," žmurkla.

,,A to ti mám akože veriť, že ta poslúchla?" nedôverčivo som pokrútil hlavou.

,,Poslúchla ma, pretože nemala na výber keď išlo o jej najlepšiu kamarátku. Obidve ich dobre poznáš. Čo by pre ňu len nespravila," zdvihla obočie.

,,Ty máš aj Pam?"

,,Jop" žmurkla na mňa.

,,A kde je Amara?"

,,Hneď za tebou."

,,Čo?" zrazu som pocítil bolesť. Začal som sa dusiť a pomaly mi dochádzal dych, akoby som sa topil a pritom nebol vo vode.

,,Stačí, ešte ho budem potrebovať!" povedala Aranis.

***

POHĽAD EMILY

,,Tu máš," Elína mi podala vrecúško krvi a ja som sa na ňu nechápavo pozerala.

,,Snáď si nemyslíš, že som taká hlúpa," neveriacky pokrútila hlavou.

,,Nie, nemyslím, prečo?" nadaľej som sa na ňu zmätene pozerala.

,,Ale no tak....som čarodejnica je mi jasné, že si upír. No ja som však tak trochu iná čarodejnica, než tie ostatné takže sa nemáš čoho báť," zväčsa zmätene som po nej iba tak pokukovala a to nebolo s údivu, že vie že som upír ale z toho, že mi to nedošlo hneď na začiatku. Postavila som sa s posteľe a dodala:

,,Čo keby sme začali s vyhľadávacím kúzlom?" usmiala som sa.

,,Fajn, ale najprv potrebujem niečo čo osobe čo hľadáš patrí niaky jej osobný predmet, alebo niečo čo je tej osobe blízke možno by šlo aj niake DNA, sliny alebo vlas a aby som nezabudla koho to vlastne hľadáš?" vychŕlila na mňa množtsvo otázok.

,,Hľadám Aranis, pôvodnú, poznáš ju?"

,,Kto by ju nepoznal?" prekrútila očami.

,,A prečo ju hľadáš?"

,,No....jedna čarodejnica mi zakliala kamarátku a kliatbu zruší, až keď jej privediem Aranis," vysvetlila som.

,,Čo si vyviedla?" podpichovácky sa na mňa pozerala.

,,Nič len to není jedna s tých dobrých čarodejníc," pokývala som hlavou a prešla k oknu.

,,Ehm."

,,Tak môžme začať?"

,,Najprv ale potrebujem niaku jej vec," pripomenula mi Elína.

,,To nebude problém, totiž tá čarodejnica Amara mi dala jej fotku aby som ju ľahšie našla," povedala som a z kapsy si vybrala jej fotku. Vyzerala celkom pekne. Mala pekné svetlé vlnité vlasy a zelené oči. Na tej fotke ešte mala pekné čipkované krvavo červené šaty s decentným výstrihom a hnedé kožené čižmy. Vážne jej to seklo.

,,Vyzerá celkom sexy," povedala Elína akoby mi čítala myšlienky. Na čo som len prikývla.

,,Fajn tak teda začnem," usmiala sa.

,,Ehm," sadla som si do kresla a sledovala, ako Elína pripravuje všetko potrebné. Po zemi si rozložila dvanásť sviečok do kruhu a do stredu dala mapu celej Virgínie a potom zobrala fotku Aranis a jednu zo sviečok. Tú fotku zapálila a popri tom ako fotka horela hovorila niake kúzlo.

,,Incendia Traveros!" zakričala a ja som pozorovala, ako sa začal oheň presúvať z fotky na mapu a kresliť ňou cestu.

,,Je tu!" Povedala Elína.

Upírska Krv [PREBIEHA ÚPRAVA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora