4. Príbeh Clausa

62 4 0
                                    

Ten človek pokiaľ ho vôbec môžem nazvať človekom, stál rovno pri dverách ktoré viedli do sály, v ktorej som tak nehybne stála. A ten koho som videla bol ten najnebezpečnejší upír na svete. Claus. Stál pred dverami a prepichoval ma pohľadom. Musel prísť? Akurát mi skazí celý večer! Odrazu sa ku mňe priblížil a nadvihol obočie.

,,Ááááá....Emily už dlho sme sa nevideli," povedal s pomstichtivým úsmevom.

,,Claus, čo tu robíš?" trochu naštvane, že je tu som sa spýtala.

,,No prišiel som sa pozrieť ako sa darí mojej známej," uškrnul sa.

,,Je to sice milé...ale teraz by som bola najradšej keby si čo najskôr zmizol," odvrkla som.

,,Typická, drzá a maličká Emily, nezabúdaj, že keby som chcel, odtrhnem ti ten tvoj drzý jazýček," znova sa tak odporne ako to on zvykne robievať uškrnul.

Tak toto mi len chýbalo nič lepšie sa nemohlo stať! Najradšej by som ho hneď teraz odkopla na koniec sveta ale bohužiaľ som na verejnóm mieste a som proti nemu mucha. Fantastické! Vzápätí sa vedľa mňa objavila Pam a spolu s falošným úsmevom pozdravila Clausa. Poznala ho už dlho, kedysi totiž bývali kamaráti, ale keď ju vtedy zradil, tak mu doteraz neodpustila ani nemá v pláne odpustiť.

Rok 1744 (New Orleans, USA)

Pam vtedy mala 15 a Claus bol približne v rovnakóm veku asi o rok starší. V tom čase boli ešte ľudia a hlavne, najlepší kamaráti navždy. Sľúbili si že sa nikdy neoklamú a nezradia a že zostanú kamaráti navždy. Ale raz keď išli na tábor Pam stretla dievča menom Thália mala čierne vlasy, zelené oči a bola veľmi milá. Pam chcela Tháliu zoznámiť s Clausom ale odkedy sa Thália a Claus stretli Claus na Pam úplne zabudol. Vôbec sa s nou nebavil a nenavštevoval ju ako to zvykol robievať. Pam bola nahnevaná a keď konečne za ňou asi po trochu mesiacoch Claus prišiel povedal jej, že by už nemali byť kamaráti a že si našiel novú kamarátku navždy -  Tháliu.

Pam začala plakať a takto preplakala tri dni. Pozerala si ich fotky a smútila za Clausom a pýtala sa sama seba Prečo jej to urobil? a raz po 2 rokoch keď konečne nabrala odvahu prísť za ním niečo mu povedať Claus urobil niečo strašné. Keď prišla do jeho domu a chcela mu povedať, že ho nikdy nemala poznať a že mu to nikdy neodpustí. Claus ju najprv pustil a poslal do jeho izby keď prišiel do jeho izby tak jej povedal že bude trpieť zato čo mu urobila a hneď na to vystrčil tesáky a kúsok si do ruky. Pam skríkla a Claus ju pritlačil k stene a dal jej napiť sa jeho krvi zo zápästia a pritom jej povedal, že, Thália ho premenila na upíra a že ona môže zato, že Tháliu spoznal a teraz bude trpieť rovnako ako on a stane sa z nej moštrum. Odvtedy Emily Clausovi nikdy neodpustila aj keď ju o to pár krát prosil, ale Pam to proste nedokázala. Tým čo vtedy urobil jej akurát upevnil že bude musieť trpieť naveky. Nenávidela ho zato, že z nej urobil monštrum.

Súčastnosť:

Nevedela som sa prestať pozerať na Pam a na Clausa.dobre som vedela čo jej urobil a teraz keď sa po storočí aj pol stretli...

- E

Upírska Krv [PREBIEHA ÚPRAVA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora