Pohľad Emily:
,,To máme" pritakala Pam a v jej hlase bolo počuť obavy.
Jedna s čarodejníc zazvonila a do zvončeka povedala:
,,Otvorte inak sa Vám niečo stane a veru nebude sa Vám to páčiť" povedala silným a jemným hlasom.
,,Nie neotvoríme ani za nič!" odpovedala som aj keď to mohlo vyznieť ako keď sa deti hrajú na kozliatka.
,,Myslím že by sme nemali otvoriť," potichu povedala Pam.
,,Čo som asi pred chvíľou povedala vnímaš ma vôbec?" zasmiala som sa aj keď sme boli v situácii ktorá vôbec do smiechu nebola.
,,Áno, tak sorry," povedala s povzdychom.
Odišla som do svojej izby a otvorila zásuvku v ktorej som mala rôzne veci ktoré sa týkajú nadprirodzena. Odfúkla som prach s knihy, ktorú som išla hľadať a vybrala sa smerom dole.
,,Pam asi som zohnala pomoc," povedala som.
,,Napadlo ma že môžem použiť knihu ktorú mi dala babka je totiž čarodejnica a v tej knihe je dosť kúziel ktoré sa týkajú upírov a tak na možno bude nápomocná" pokračovala som vo vysvetľovaní svojho nápadu a v knihe ukázala na stranu s červeným nápisom:
AKO VYRIEŠIŤ UPÍRSKE PROBLÉMY.
Pam sa na mala spýtavo pozrela a ja som hneď prišla na to, že tým myslí, či som si istá, že to chcem urobiť.
********************
,,Myslíš že to vyjde?" kúsla si do pery.
,,Neviem ale myslím že nemáme na výber. Čarodejnice a lovci začínajú byť trochu dosť netrpezliví takže ja si vyberám túto možnosť," dodala som a znova sa pozrela ako situácia vyzerá.
,,Otvoríte už!?" teraz pre zmenu zakričal jeden z lovcov a ja som bola pripravená začať. Robila som všetko tak ako v návode a celkom sa mi to aj podarilo až na to že som nevedela čo znamená ristatus plamenus. Skúsila som to vyhľadať na webe a vraj je to nejaká prísada do miešania lektvarov a dá sa nájsť v hustejších a väčších lesoch.
*********************
Tak všetko bolo pripravené a mohli sme začať (konkrétne ja som mohla začať) s odriekaním kúzla. Pozrela som do knihy a nahlas prečítala ALUB ABRO KENARSE tak, ako to písalo v návode presne trikrát a naozaj to vyšlo! Niekoľko lovcov sa začalo dusiť. Čarodejnice začali jedna za druhov odpadávať a zvyšok útočníkov utekať.
,,Tak podarilo sa," usmiala som sa na Pam ktorá sa pokúšala roztrhať všetky vankúše.
,,Pam pokiaľ v tom budeš viac pokračovať tak nám nezostanú žiadne vankúše" znova som sa ozvala.
,,Tak prepáč len stále myslím na Nicka " zatvárila sa smutne.
,,Ja viem že ta to dosť nahnevalo no musíš naňho zabudnúť" vážne nechápem čo to hovorím asi som sa zbláznila.
,,Dostala som nápad pôjdem za ním na internát a vyjasníme si to" rozžiarila sa ako slniečko a ja ako úplný opak akurát mám daľší problém navyšše.
,,Nemyslím si že je to dobrý nápad" sykla som.
,,To je jedno ja idem maj sa" Pam zabuchla dvere a požičala si moje auto.Tak to je vážne hrôza teraz ešte budem musieť vymyslieť plán ako Nicka dostať na ten internát.
Ráno:
Zobudila som sa a hneď som vyštartovala do Nickovej izby.Na moje šťastie tam bol ale ešte stále spal.
,,Stávaj" zakričala som
,,Čo robíš?" vyštekol a zaboril si hlavu do periny.
,,Musíš ísť so mnou!" dobiedzala som a dotiahla ho do kuchyňe.
,,Čo chceš" zívol.
,,No musíš ísť so mou potrebujem tvoju pomoc" pozrela som sa naňho psími očami
Tak po dlhšej dobe pridávam čásť možnože nebude až taká super lebo po dlhšej dobe neaktívnosti niesom v cviku ale aj tak by potešil Vote a Komentár.
ĎAKUJEM
EMTINI
YOU ARE READING
Upírska Krv [PREBIEHA ÚPRAVA]
VampireTak akurát prebieha rozsiahla úprava môjho príbehu. Ospravedlňujem sa tým, čo môj príbeh už čítali, dúfam, že sa na mňa nehneváte :-). Tento príbeh som totiž písala naozaj už veľmi dávno a bol aj môj prvý na Wattpade - a keď som si ho prečítala celý...