Oznam

22 1 0
                                    

Ahojte! Všetkým čitateľom môjho nepodareného príbehu by som chcela oznámiť, že ho asi vymažem, teda pokiaľ nemáte nič proti. Totiž keď som ho začala písať bola som o niečo mladšia a neskúsená v písaní pretože to bol môj v podstate prvý príbeh. Keby som chcela príbeh upraviť trvalo by to dlho a zrejme by ste to museli čítať celé odznova, takže ho asi vážne vymažem....alebo je tu aj druhá možnosť. Nevymažem ho len ho zaradím medzi dokončené a nič nebudem k nemu pridávať ani ho upravovať. No a nakoniec tretia možnosť -> príbeh nevymažem ale upravím ho teda tak, že opravím chyby, gramatiku a nezmyselné vety + budem pridávať aj nové kapitoly. Tak bola by som rada keby ste mi napísali do komentárov alebo do správ za ktorú možnosť, by ste hlasovali VY. Ja som rozmýšľala, že by som zvolila tú tretiu možnosť, ale naozaj upravovanie by bolo veľmi zložité a zdĺhave, za tú dobu by bol príbeh v podstate nečítateľný. Ale na druhej strane by ma naozaj mrzelo, ak by som ho vymazala, pretože predsalen je to moja práca a chcela by som si ponechať aj nejaké povedzme že "spomienky," na moje staré príbehy. Každopádne sa však budem snažiť opraviť aspoň tie malé chyby.

Nedostatky-

* Strašne krátke kapitoly
* Chyby v gramatike
* Chýbajúce odseky
* Raz bolo v texte použité ja-rozprávanie raz zase on-rozprávanie a podobne
*Zle napísaná priama reč
*Chýbajúce čiarky
*Vety nedávajúce žiaden zmysel

A je toho ešte veľa.

Tak to by bolo všetko

- E

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Upírska Krv [PREBIEHA ÚPRAVA]Where stories live. Discover now