,,A s čím?" spýtal sa.
,,No,vieš videla som ako si sa bozkával s Amaraou a pritom chodíš s Pam tak som jej povedala že si išiel na internát" urobila som pohľad ktorý znamenal Sorry a čakala ako zareaguje.
,,Emily to si vážňe musela a s Amarou to ľutujem bola to chyba"
,,Dobre ale pomôžeš mi alebo nie?" spýtala som sa.
,,Fajn pomôžem ale nabudúce to už nerob" pozrel na mňa a išiel spať do izby.Vážne som to pokašľala ale čo som mala robiť.
O hodinu neskôr:
Kufre boli pobalené a my sme boli na ceste do New Yorku kde bol internát.Nebolo ich tu veľa tak asi tri jeden najväčší vo Washingtone druhý v Chicagu a tretí v New Yorku.Nick už vyzeral byť celkom v kľude len občas bolo počuť jeho vzdychy.Dohodli sme sa že budem šoférovať ja a Nick bude vzadu.
Po hodine cestovania sme zastali na najbližšej benzínke.Nick si vybral cigarety a ja som zašla na WC a kúpiť nejakú vodu.Už som začínala byť dosť hladná a rozhodla som sa vypiť predavačku bez krvi to vydržím maximálne nejaký ten týždeň.
,,Dobrý deň poprosím vás zo dve minerálne vody" usmiala som sa na ňu.
,,Nech sa páči budú to 2 doláre" podišla k automatu a predo mňa postavila vody.
,,Tu to je" zaplatila som a odišla s obchodu a sledovala predavačku cez sklo.Bola chvíľa keď sa nepozerala a vtedy som svojou upírskou rýchlosťou vtrhla do obchodu ovplyvnila ju a trochu sa napila. A aby to nevyzeralo záhadne som ju položila pod skrinku s nožmi niektoré s nožou položila na zem a vedľa obete vyliala trochu jahodovéjo sirupu aby to vyzeralo ako nehoda.
,,Kde si toľko bola?!" Vybafol na mňa Nick len čo som vyšla s obchodu.
,,Vieš,predavačka tam nebola a trvalo dosť dlho kým prišla" zaklamala som.
,,Tak si na ňu mala zavolať" vyhováral sa.
,,Teraz je to už jedno musíme vyraziť" oborila som sa na neho.
O niekoľko hodín neskôr:
Konečne sme dorazili síce bolo už 11 hodín v noci ale som rada že som tu s toho šoférovania som už unavená. Ale teraz bude jeden s problémov nájsť Pam môže byť kdekoľvek.Zrazu som započula hrozný krik a pocítila na chrbte zimomriavky.Za mnou stál hybrid ktorý pil môjho brata!
No dnes ťažká kratšia čásť mám veľa povinností takže nemôžem to nejako rozpisovať.
- E
YOU ARE READING
Upírska Krv [PREBIEHA ÚPRAVA]
VampireTak akurát prebieha rozsiahla úprava môjho príbehu. Ospravedlňujem sa tým, čo môj príbeh už čítali, dúfam, že sa na mňa nehneváte :-). Tento príbeh som totiž písala naozaj už veľmi dávno a bol aj môj prvý na Wattpade - a keď som si ho prečítala celý...