Hoofdstuk 8

304 12 1
                                    

POV Fem

Ik word wakker. Wacht waar ben ik. Oh ja ik was bij Nathan. Ik draai me om en zie dat Nathan nog slaapt. Ik loop naar de andere kant van het bureau waar zijn computer staat en start hem op. Op m'n laptop heb ik hier geen wifi dus moet het maar zo. Na tien minuten ga ik naar YouTube en ga video's van Nathan kijken.

POV Nathan

Ik word wakker en zie dat Fem op mijn bureaustoel zit precies voor mijn bed met haar rug naar me toe. Ik zie dat ze m'n koptelefoon op heeft waar je niks doorheen hoort. Ik sta voorzichtig voor m'n bed en leg opeens m'n handen op haar schouders. Die reactie was goud waard ze schrok zich de pleuris. "Ook goedemorgen Fem" zeg ik daarna. Ze kijkt me boos aan. "Sorry meid maar het moest gebeuren" zeg ik.

Ik pak m'n fiets. "Kom maar achterop met je voet kan je toch niet fietsen" zeg ik. Ze gaat achterop zitten en ze stuurt me de weg naar haar huis. Ze pakt de sleutel die onder de bloempot ligt bij de voordeur en haalt de deur van het slot af. Ze loopt naar binnen en ik loop achter haar aan de trap op. Ze pakt een koffer uit haar kast en stopt daar zoveel mogelijk kleren in. Daarna pakt ze nog een tas en doet daar haar overige spullen in zoals geld, sieraden en make-up daarna til ik de koffers naar beneden terwijl ze zelf de trap af hinkt. Daarna pakt ze een papiertje en schrijft er wat dingen op. "Nathan?" "Ja" zeg ik. "Is dit goed zo?" vraag ik en ze laat het papiertje zien. Ik knik. Ze legt het papiertje op de keukentafel. Ze loopt naar de schuur. Ik loop achter haar aan. "Fuck" zegt ze. " Wat is er?" vraagt ik. "M'n fiets staat nog ergens langs de weg. "Maar van wie is die fiets dan? " vraag ik. "Das m'n reserve fiets" zegt ze. Ze pakt die fiets en loopt weer door naar het huis en rijdt de fiets door het huis heen. "Kan je wel fietsen met je been?" vraag ik. "Ja lukt wel denk ik" zegt ze. Ik zet de koffer op mijn voorrekje en de tas daarboven op. Fem doet de deur dicht. Daarna stappen we op de fiets. Na vijf minuten kijk ik naar Fem en zie dat ze pijn heeft aan haar voet. "Gaat het wel?" vraag ik. "Ja" zegt ze. Ik weet donders goed dat ze liegt maar ik laat het maar.

Ik loop de trap op en zet de koffer op mijn kamer. Daarna de tas en ik help ook Fem. Fem gaat op mijn bureaustoel zitten. Ik ga m'n kamer weer verbouwen. Bij het grote raam haal ik de kast weg en zet mijn bureau in het midden. Van boven haal ik nog een bureau voor Fem en zet die er tegen aan. Als we beide achter onze bureau zitten, zitten we tegen over elkaar. Tegen de muur tegenover het raam zet ik de beide bedden met daartussen een kast met lades die ook van boven komt. Voor Fem haar kleding. Mijn grote kast zet ik tegen een andere muur. "Wow mooi Nathan" zegt Fem. "thanks" zeg ik


Dit was het hoofdstuk xxx

Vrienden Of Toch Meer? ft Acid//Nathan Vandergunst (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu