"En welke vond je het mooiste?" zeg ik als ik het pashokje uitloop met vier jurkjes. "Allemaal" antwoord Nathan. "Daar heb ik veel aan" zeg ik lachend. "Ik zou ze allemaal nemen" zegt Nathan. "Ja?" kijk ik hem vragend aan. Hij knikt. "Oke" zeg ik en ik loop naar de kassa om af te rekenen. "Dat wordt dan driehonderdvijftig euro" zegt de verkoopster. Ik pak mijn pinpas uit mijn tas en reken af.
twee weken later
Ik word wakker en het eerste wat ik denk is: Morgen gaan we naar Ibiza. Ik stap uit bed en kleed me om. Ik zie dat Nathan al bezig is met z'n koffer. Ik pak ook m'n koffer uit de kast. Ik pak m'n jurkjes uit de kast en rol ze op zodat ze zo min mogelijk ruimte innemen. Ook pak ik wat korte broeken en t-shirts. Ik pak m'n slippers, nike schoenen en een andere paar open schoenen. M'n Adidias superstars doe ik in het vliegtuig aan. Ik pak drie bikini's uit de kast en stop er ook nog heel veel handdoeken bij. Daarboven op doe ik m'n shampoo met m'n toilettasje met m'n make-up ook pak ik nog wat ondergoed en bh's. Ik doe deze koffer dicht en pak mijn tas die ik meeneem in het vliegtuig. Ik stop mijn zonnebril, boek, tijdschrift, flesje water en leg er een briefje bij met wat ik straks nog in moet doen zoals m'n opladers en laptop. We vertrekken vanavond naar Amsterdam zodat we in de trein kunnen slapen en we op tijd op Schiphol zijn
Nadat ik en Nathan afscheid hebben genomen van de moeder van Nathan gaan we naar de bus. Met de bus gaan we naar het station waar de trein op ons wacht. We zoeken een plekje en gaan zitten. Ik ga tegen Nathan aanliggen en doe m'n muziek in.
Ik word wakker en realiseer me weer waar ik ben. Ik pak m'n telefoon en zie dat het een uur is. Nog een uurtje treinzitten. Ik zie dat Nathan ook nog wakker is. "Nathan?" "Ja?" "Heb je nog helemaal niet geslapen?" "Nee" "Nathan" "Ja?" "Ik hou van je" zeg ik als laatste. "Ik hou ook van jou"
We stappen de trein uit met beide onze koffer en handbagage. Onze vlucht is om 4:10 uur 's ochtends en het is nu twee 's nachts. We lopen naar boven en zoeken twee stoelen waar we gaan zitten. Nathan appt de jongens dat we er zijn. We moeten ons om vier uur melden.
Ik zie Gio lopen het is precies iets voor vier, typisch iets voor hem om precies optijd te komen, de rest is er al een uurtje. Met z'n alle melden we ons en laten onze tickets en paspoorten controleren. We lopen de gate in en stappen het vliegtuig binnen en ga naast Nathan zitten. Romane gaat aan de andere kant van mij zitten.
Dit was het hoofdstuk xxx
JE LEEST
Vrienden Of Toch Meer? ft Acid//Nathan Vandergunst (VOLTOOID)
FanfictionNathan moet verhuizen van de ene kant van België naar de andere kant van België: blankenbergen. Andere school, andere vrienden alles anders en dat alleen voor z'n moeder omdat die toevallig daar werk had. Nu ziet die z'n beste vriend Vince amper mee...