3 weken later
POV Fem
Over 2 weken gaan we naar Ibiza. Ik stap m'n bed uit. Nathan zit al achter zijn pc. "Fem ik had een idee" zegt die als die ziet dat ik wakker ben. "Wat dan?" vraag ik. "Zullen we vandaag gaan shoppen voor Ibiza?" "Is goed" Antwoord ik. Ik kleed me om en loop naar beneden. Even later komt Nathan ook naar beneden. Hij is eerst gaan douchen volgens mij. Nu heeft die woeshaar (Van dat haar wat van die surf boys hebben euh ja haha) het ziet er zo leuk uit als die dat heeft. Nu is die nog knapper.
"Wat hebben we allemaal nodig?" hoor ik een stem zeggen. Het is de stem van Nathan die herken ik nu wel goed genoeg. "Euh idk" zeg ik. "Ligt eraan hoeveel geld we hebben" zeg ik. "Hoeveel geld heb jij" vraag ik aan Nathan. "Ik heb misschien 100 euro" zegt hij. "Ik weet het niet" zeg ik. "Ik bel m'n ma wel" zeg ik. Ik pak m'n telefoon. "Met Fem" "Ja het geld is alweer op, Misschien kan je er beter duizend euro opknallen dan heb ik deze drie maanden weer genoeg" zeg ik. Mijn moeder stemt er mee in na een paar minuten zie ik dat er geld gestort is. "Ik heb nu duizend euro" zeg ik lachend. "Is dat niet zielig voor je ma om zoveel geld uit te geven" vraagt Nathan. "Nee hallo zij laten me hier een jaar alleen" zeg ik. Nathan schrikt van mijn reactie en deinst achteruit. "Sorry wist niet dat je boos zou worden" zegt hij. "Maakt niet uit" zeg ik. "Dus we hebben elf honderd euro" zegt Nathan. "Ja" zeg ik. "Wat hebben we allemaal nodig?" vraagt hij. "Ik heb vrijwel niks om op reis te gaan" zeg ik. "En zomer kleren liggen nog allemaal thuis maar ik wil opzich wel nieuwe" zeg ik. "We gaan wel gewoon de stad in dan zien we het vanzelf" zegt Nathan. Ik loop naar boven en pak mijn portemonnee met mijn pinpas, ID en OV-chipkaart. "Ik heb alles" zeg ik. "Ik ook" zegt Nathan. Ik pak mijn jas en doe de voordeur open. Nathan doet hem dicht en samen lopen we naar de bushalte. Hand in hand uiteraard. Bij de bushalte gaat Nathan op het bankje zitten wat er staat. Hij gebaart dat ik bij hem op schoot moet komen zitten. Ik volg zijn gebaar.
Ik sta in een pashokje met drie jurkjes. Ik heb er eentje aan en loop naar buiten. "Wow Fem, je bent zo mooi" is de eerste reactie van Nathan. Ik bloos. "Thanks" zeg ik verlegen. Ik ga snel het pashokje weer in en ga m'n andere jurkjes passen.
Ey ik heb niet meer tijd, maar ik wilde iets schrijven. Had het deze week heel druk met school en ik had een kamp dusja niet een geweldig hoofdstuk, hoop dat jullie wel een leuke week hadden. Laat het achter in de reacties en druk even op het sterretje dankje xx. Doei <3
JE LEEST
Vrienden Of Toch Meer? ft Acid//Nathan Vandergunst (VOLTOOID)
FanfictionNathan moet verhuizen van de ene kant van België naar de andere kant van België: blankenbergen. Andere school, andere vrienden alles anders en dat alleen voor z'n moeder omdat die toevallig daar werk had. Nu ziet die z'n beste vriend Vince amper mee...