Hoofdstuk 13

284 15 1
                                    

POV Nathan

Als ik wakker word zie ik dat ik m'n arm nog altijd om Fem heen heb. Ze ligt met haar hoofd naar mijn kant. Ze is zo cute. Ik haal voorzichtig mijn arm weg en pak mijn telefoon. Ik zie dat Maarten en Gio ook al wakker zijn. Ik app m'n moeder even dat het kan zijn dat de moeder van Fem haar appt. Ik ga weer liggen en val in slaap.

POV Fem

Ik voel iets nats op m'n gezicht. Als ik m'n ogen open doe zie ik Joey boven me met een beker water. Ik draai naar de zijkant en zie dat Nathan ook nat gegooid is. Ik kan er wel om lachen. "Ook goedemorgen allemaal" zeg ik vrolijk. Ik pak m'n telefoon erbij en zie dat mijn moeder me heeft geappt. 


Is goed ik zal de moeder van je vriendje even appen

Ik ben blij dat ze het accepteert. "Nathan"  zeg ik. "Ja?" hoor ik een slaperige stem naast me. "Ik mag dat jaar bij je wonen" zeg ik. Opeens is Nathan klaar wakker. "Echt?!" "Ja" zeg ik. Ik sta op en kom erachter dat ik m'n kleren nog gewoon aan had. Ik loop naar buiten. Nathan loopt achter me aan. Bij de deur roept hij mij."Fem?" "Ja?" "Wat ga je doen?" "Gewoon even een rondje lopen" zeg ik. "Vind je het er als ik mee loop?" vraagt hij. "Nee tuurlijk niet schat" zeg ik. Nathan pakt m'n hand en we lopen samen naar buiten. "Cute hoor" hoor ik achter me. Ik kijk achter me. Ik zie Job daar staan. Ik steek m'n middel vinger op en lach. 

"Fem" zegt Nathan naar een poosje. "Ja?" vraag ik. "Ik hou van je" zegt hij. Nog voor ik kan antwoorden voel ik zijn lippen op de mijne. Als z'n lippen loslaten kus ik terug. Daarna pak ik zijn hand en we lopen verder. Ik voel mij telefoon trillen. Ik pak hem uit m'n broekzak en neem op. "Met Fem" zeg ik. "Femke ik heb met de moeder van Nathan gesproken, zij vindt het ook goed als je daar blijft dus van mij mag je" zegt een stem. "Thanks mam" zeg ik en snel zet ik m'n telefoon op luidspreker zodat Nathan ook mee kan luisteren. "Gedraag je je wel daar?" vraagt ze. Nathan begint te lachen. "Ja mam" zeg ik. "Ben je nu met Nathan" vraagt mijn moeder die blijkbaar heeft gehoord dat Nathan aan het lachen was. "Ja hoezo?" vraag ik. "Veel geluk samen en heel veel kusjes van mij" zegt mijn moeder en ze hangt op. "Wow dat was random" zegt Nathan. "Waarschijnlijk moest ze snel weer verder met werken en kwam ze papa tegen ofzoiets" zeg ik.

"Doei heel erg bedankt voor alles" zeg ik tegen iedereen waarnaar ik iedereen nog een knuffel geef. We gaan eerder weg dan geplant omdat de NS medewerkers deze week gaan staken en we mochten niet langer blijven van Nathan's moeder. Dus we gaan weer richting België treinen samen met Alex en Rayan. We hebben bij Shaquille thuis nog even snel gefixt dat ik spotify premium heb zodat ik sowieso muziek heb. De hele squad loopt mee naar het station. Waar we nog een keer afscheid nemen en we stappen de trein in. Ik ga naast Nathan zitten en Rayan en Alex zitten tegen over ons. 

Pov Nathan

Fem gaat tegen me aanliggen met haar hoofd. Na een tijdje merk ik dat ze slaapt. Ik pak heel voorzichtig een oortje en doe hem in m'n oor. Eens kijken wat voor muziek Fem luistert. Ik ga een beetje met mijn hoofd naar haar kant en staar naar buiten. Ik zit zo in gedachte dat ik niet eens door heb dat Fem wakker is. "Wat doe je met mijn oortje" hoor ik ergens verweg. Ik schrik uit gedachte en zie dat Fem lachend naar me kijkt. "Ik wilde luisteren wat voor muziek je luistert" Zeg ik. Ze lacht.

"Heey Nathan en Fem wat goed om jullie weer te zien" zegt m'n moeder. "Heey mam" zeg ik en ik geef haar een knuffel. Daarna loopt mijn moeder naar Fem toe en geeft haar een knuffel. Dan realiseer ik me dat ik nog helemaal niet heb vertelt dat ik en Fem een relatie hebben. "Mam we moeten iets vertellen" zeg ik. Fem kijkt me een beetje raar aan maar ik zie aan haar hoofd dat het haar ook tebinnen schiet. "Fem en ik hebben verkering" zeg ik. "En dat vertellen jullie niet eerder ofzoiets" zegt ze. "Nee" zeg ik lachend. "Veel geluk samen" zegt ze. "Thanks mam" zeg ik.  Ik en Fem lopen naar boven en leggen daar onze spullen. Fem gaat in bed liggen. Ik doe hetzelfde. "Weltruste bae" Dat is het enige wat ik nog hoor en ik val in slaap.


sorry duurde weer een poosje maar dat komt door school

Vrienden Of Toch Meer? ft Acid//Nathan Vandergunst (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu